رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ali2013

آموزش حذف تبلیغات KM Player (تبلیغات پنل سمت راست)

پست های پیشنهاد شده

بی تردید شما هم با نرم ا??زار دوست داشتنی و کاربردی KM Player آشنا هستید. این برنامه که در چند سال اخیر بسیار درخشیده است، این روزها در صدر جدول پر است??اده ترین نرم ا??زار مالتی مدیا پلیرها قرار گر??ته است. این برنامه توسط Panadora TV که شرکتی در کشور کره ی جنوبی است تهیه می شود. Panadora TV در هر نسخه امکانات جدیدتر، قدرت بیشتر و ظاهری زیباتر به KM Player اضا??ه کرد. اما در نسخه های جدید بخشی اضا??ه شده است که حسابی حال کاربران را گر??ت.

KM Player با محبوبیت زیاد خود در چند سال سعی کرد طر??داران ثابتی پیدا کند و بالواقع نیز چنین است. این نرم ا??زار طی سال های اخیر در رقابت با کهنه کارهای قدیمی مثل Jet Audio , PowerDVD و … به طور کل پیروز شده است. دلایل این پیروزی زیاد است اما بدون شک نیاز نداشتن به کدک ها و نصب کردن آن ها به صورت پیش ??رض از مزایای اصلی آن است.این نرم ا??زار تصمیم گر??ت حالا که میلیون ها و شاید میلیاردها کاربر دارد، چرا در آن تبلیغات نکند؟ سازندگان تصمیم گر??تند از نسخه ی ۳٫۵ به بعد این تبلیغات را در قالب یک پنل به صورت Built-in در نرم ا??زار اضا??ه کنند. این پنل که در حالت عادی دیده نمی شود، زمانی که ??ایلی را اجرا کردید ، پس از چند دقیقه به صورت ناگهانی در سمت راست ظاهر می شود. این مورد باعث می شود که سایز نمایش تصویر به صورت ناگهانی کوچک شده و حس ناخوشایندی به کاربر منتقل شود.چندین وب سایت ایرانی راه های مقابله با این تبلیغات را ارائه کردند که هیچکدام حتی برای چند لحظه هم کار نکردند! اما این بار ما برای شما راه حلی نوین و بسیار کاربردی داریم که بسیار آسان و بدون دردسر می باشد. در کمتر از ۲۰ ثانیه می توانید این مشکل را حل کنید. این روش به صورت کامل توسط گروه آرمان دانلود تست شده است و ما بعد از بررسی کامل آن و جواب گر??تن از آن ، حالا شما را نیز با آن آشنا می کنیم.

KM-Player-Right-Panel-Ads.jpg

[h=4]آموزش :[/h]برای حذ?? تبلیغات KM Player ??قط کا??یست تا با کمک یک کد در ??ایل hosts اجازه ی دسترسی نرم ا??زار به منبع تبلیغ را مسدود کنید. برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:۱- به آدرس C:/windows/system32/drivers/etc بروید.۲- ??ایل hosts را با کمک Notepad باز کنید تا به کدهای آن دسترسی پیدا کنید.۳- مطابق با عکس زیر در انتهای کدها ، کد زیر را اضا??ه کرده و ??ایل مورد نظر را ذخیره کنید:۱۲۷٫۰٫۰٫۱ player.kmpmedia.net

 

hosts.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...