رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saman mi

20 میلیون فبلت در سال 2013 به بازار عرضه شده است

پست های پیشنهاد شده

a6995723a2d9cb129cf48ec0a4065a30_XL.jpg a6995723a2d9cb129cf48ec0a4065a30_XL.jpg گزارش منتشر شده توسط موسسه‌ی تحقیقاتی جونیپر ??روش ??بلت‌ها در سال 2013 را 20 میلیون دستگاه تخمین زده است. این آمار آنچنان نیز تعجب‌برانگیز نیست، چرا که براساس آمارهای ارائه شده توسط سامسونگ، این کمپانی کره‌ای مو??ق به ??روش 5 میلیون دستگاه گلکسی‌نوت 3 در عرض یک ه??ته شده است. مطمئنا در صورت انتشار اخرین آمار ??روش گلکسی‌نوت 3 توسط سامسونگ، این آمار بیش از پیش ا??زایش خواهد یا??ت.

شاید برخی از ا??راد علاقه‌ی چندانی به است??اده از تل??ن‌های‌هوشمند غول‌پیکر نداشته باشند، اما این به‌معنای عدم ??روش و عرضه‌ی این چنین تل??ن‌های‌هوشمندی نیست. براساس برآوردهای این موسسه‌ی تحقیقاتی، تولیدکنندگان ??عال در این حوزه در سال 2018 تعداد 120 میلیون ??بلت به بازار عرضه خواهند کرد که 6 برابر تعدادی است که در سال 2013 به بازار عرضه شده است.

جونیپر در تحقیق خود، هر تل??ن‌هوشمندی را که اندازه‌ی ص??حه‌ی نمایش آن بزرگتر از 5.6 اینچ است، به‌عنوان ??بلت در نظر گر??ته است. این گروه‌بندی شامل گلکسی‌نوت 3 و اچ‌تی‌سی وان‌مکس است. از آنجایی که این موسسه براساس استاندارد تعیین شده توسط خود، تمامی تل??ن‌های‌هوشمند بالای 5.6 اینچ را در این حوزه به‌شمار آورده است، جی‌??لکس و Oppo N1 نیز از نگاه آن‌ ??بلت به شمار می‌روند.

سامسونگ با است??اده از ??بلت خود در کره‌ی جنوبی و کشورهای آسیایی به مو??قیت خوبی دست یا??ته است. یکی از دلایل این مو??قیت در سال‌های گذشته، امکان وارد نمودن اطلاعات به آسانی و از طریق S-Pen است. لازم‌به‌ذکر است که این محبوبیت در سایر کشورهای انگلیسی‌زبان نیز تسری یا??ته است، چراکه به‌مرور زمان، کاربران به است??اده از تل??ن‌های‌هوشمند با ص??حه‌ی نمایش بزرگ‌تر علاقمند شده و به‌سراغ این محصولات می‌روند.

نظر شما در این مورد چیست؟ ایا ??بلت نیز گزینه ی محبوب شما در زمینه‌ی خرید تل??ن‌های‌هوشمند است؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...