رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ghost mahdi

۱۰تا از ترین‌های ال‌جی در صنعت موبایل!

پست های پیشنهاد شده

Lg.jpg

حتماً باید در جریان باشید که هر چند مدت یک‌بار در بلاگ آی‌تـی‌رسان، به سراغ یکی از کمپانی‌ها ر??ته و ۱۰ تا از ترین‌های آن را معر??ی و ارایه می‌کنیم. در موضوعات قبلی، به سراغ کمپانی‌هایی چون سونی، نوکیا و سامسونگ ر??تیم و حالا قصد داریم تا برای آشنایی بیشتر با محصولات برجسته کمپانی ال‌جی، ۱۰ تا از ترین‌های آن را به شما عزیزان معر??ی کنیم. پس ما با همراه باشید.

 

بزرگ‌ترین نمایشگر!

LTE.jpg

آپتیموس‌پد LTE، نام یکی از معدود تبلت‌های ال‌جی است که همراه نمایشگر ۸٫۹ اینچی IPS، لقب بزرگ‌ترین نمایشگر را در میان محصولات موبایلی این شرکت از آن خود می‌کند! علاوه بر این، آپتیموس‌پد با اندروید ۳٫۲ و پردازنده دوهسته‌ای ۱٫۵ گیگاهرتزی کوالکام عرضه شد.

??سقلی‌ترین گوشی!

LG-Migo-VX1000-1.jpg

Migo VX1000، نام تل??ن ریزه‌میزه‌ایست که در سال ۲۰۰۵ توسط ال‌جی برای کاربران کم سن‌و‌سال معر??ی شد و با ابعادی معادل ۸۲×۴۶، ??سقلی‌ترین تل??ن ال‌جی لقب می‌گیرد!

پرنورترین ص??حه‌نمایش!

prafa.jpg

مدل

پرادا ۳٫۰، یکی از خاص‌ترین تل??ن‌های ساخت ال‌جی بود که با طراحی ??وق‌العاده زیبا در کنار مشخصات سخت‌ا??زاری و نرم‌ا??زاری مناسب، توانایی بالای این کمپانی را به رخ همگان کشید! اما در کنار همه این موارد، نمایشگر ۴٫۳ اینچی این مدل که از نوع NOVA هم می‌باشد، توانایی دستیابی به روشنایی بالای ۸۰۰ نیت را هم داشته و با پشت‌سر گذاشتن آپتیموس بلک (۷۰۰نیت)، صاحب پرنورترین نمایشگر میان محصولات ال‌جی می‌شود!

بادوام‌ترین باتری!

G2.jpg

ال‌جی‌جی۲، در کنار ویژگی‌ها و قدرت بسیار عالی که ارائه می‌دهد، همراه باتری ۳۰۰۰میلی‌آمپری با ??ناوری‌های SIO+ و GRAM، با توجه به دوام ۲۵ ساعته در مکالمه، ۱۷ ساعت در وب‌گردی و ۱۳ ساعت پخش مداوم ویدیو، مجهز به بهترین عملکر در میان باتری‌های محصولات این کمپانی است!

کمرباریک‌ترین مدل!

440x330-lg-gpad-8-3-7.jpg

ال‌جی جی‌پد ۸٫۳، علاوه بر اینکه اولین محصول جدی ال‌جی در بازار تبلت‌ها بود، در حال حاضر با ضخامت ۸٫۳ میلی‌متری که دارد باریک‌ترین محصول ساخت این کمپانی نیز در این بین، به شمار می‌رود!

قدیمی‌ترین اندرویدی!

lg-1.jpg

LG-GW620، یک گوشی ۳ اینچی QWERTY است که در سال ۲۰۰۹، با عنوان اولین تل??ن مبتنی بر اندروید ال‌جی همراه با نسخه ۱٫۵ از این سیستم‌عامل، به بازار ??روش عرضه گشت! پس می‌توان آن را با نحوی، پدربزرگ پرچمدار ??علی الجی یعنی جی۲ دانست!

باارزش‌ترین محصول!

lg-optimus-vu.jpg

Optimus Vu؛ شاید به خوش‌دستی سایر مدل‌ها نباشد، شاید پشتیبانی چندان خوبی نداشته‌باشد، شاید قدرت آن هم به اندازه هم‌قیمت‌های خود نباشد، اما نمایشگر ??وق‌العاده ۵ اینچی آن با نسبت ۴:۳، در کنار امکانات جالب و کاربردی و دوربین بسیار عالی که دارد، باعث می‌شوند با توجه به شرایط ??علی بازار کشور، آن را به عنوان محصول باارزش کمپانی انتخاب کنیم! هم‌چنین این دستگاه مدتیست در

لیست پیشنهادات آی‌تـی‌رسان نیز قرار گر??ته‌است!

باکی??یت‌ترین و سطح‌بالاترین محصول تولیدشده!

OptimusG_Global_Black_AmbientShot001.jpg

با قاطعیت تمام می‌توان آپتیموس‌جی را، باکی??یت‌ترین، سطح‌بالاترین، و شاید پرا??تخارترین تل??ن ساخته شده ال‌جی تا به این تاریخ دانست! این گوشی در ابتدای ورود، اولین گوشی مجهز به چیپ Snapdragon S4 بود و مجهز به قدرتمندترین سخت‌ا??زار جهان بود، هم‌چنین تقریباً اولین گوشی تمام شیشه‌ای بود و از طراحی و کی??یت ساخت ??وق‌العاده بالایی بهره می‌برد که تمام هنر این کمپانی کره‌ای را به رقبا نشان داد! در کنار این موارد این تل??ن، امکانات نرم‌ا??زاری بسیار کاربردی و جدیدی هم داشت که رقبا ??اقد آن بودند! تمامی این موارد باعث شدند که حتی با ورود پرچمدار جدید کمپانی جی۲، هنوز جایگزین شایسته‌ای برای این محصول یا??ت نشود!

بهترین ابعاد نسبت به سایز نمایشگر!

g3frin.jpg

اگر در دنیای ??ناوری کمی با اسمارت‌??ون‌ها سر و کار داشته‌باشید احتمالاً کلمه Size Ratio یا نسبت اندازه، به گوش شما خورده‌است. عددی که به عنوان یک درصد از نمایشگر نسبت به بدنه دستگاه ارائه می‌گردد که ال‌جی جی۲ با کسب عدد ۷۵% در کنار اکسپریا زدال، در بین محصولات ال‌جی ثابت می‌کند که نسبت به نمایشگرش، بهترین ابعاد ممکن را دارد!

مت??اوت‌ترین محصول!

LGG55G.jpg

گوژپشت ال‌جی، G Flex که همین چند ماه پیش توسط پدر کره‌ای خود، معر??ی شد به سبب نمایشگر ۶ اینچی خمیده‌ای که دارد و پشتیبانی از قابلیت خودترمیمی بعد از خط و خش، همین‌طور با توجه به ظاهر کمی عجیب آن می‌تواند مت??اوت‌ترین محصول موبایلی ال‌جی نام گیرد! itresan

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...