ali2013 10 ارسال شده در بهمن 92 Tomb Raider بازی ??وقالعادهای بود و توانست مو??قیت بزرگی را برای تولیدکننده و ناشر خود به وجود آورد، اما هیچ شباهتی به عنوان محبوب در سبک RPG جهان-باز یعنی The Elder Scrolls V: Skyrim نداشت. این موضوع برای کاربران اصلا مشکلی نیست اما گویا سازندگان سعی دارند تا در نسخهی دوم بازی به آن دست یابند. نه، شما در قسمت دوم این بازی بر سر اژدها و دراگونها ??ریاد نخواهید زد، مطمئن باشید! و همچنین قدرت انتخابهای تاثیر گذاری را در طول بازی نخواهید داشت. اما به تازگی Scot Amos در یک گزارش که توسط Twitch پخش شد اذعان داشته است که دوست دارد Tomb Raiderی از دید Skyrim بسازد: Skyrim یک عنوان عالی بود. در بازی هر آنچه را که میدیدید میتوانستید بدست آورید. تمام نقاط بازی قابل دسترس بودند و این چیزی بود که تیم مارا جذب کرد. حالا که ما قدرت تیم خود را با Definitive Edition درک کردیم، حال این موضوع باعث شده تا چشمانمان را باز کنیم و ببینیم تا کجا می توانیم به خودمان ??شار بیاوریم. قدمهای بعدی را برنامهریزی کنیم. تا چه حد قابلیتهای بازی ارتقا پیدا خواهند کرد را تعیین کنیم و آینده را بسازیم! این ایده جالب و هیجانانگیز است. Tomb Raider یقینا حس یک بازی Open-World را داراست، درست مانند اکتشا??ات مصنوعی و محدود شدهای که در شاهکار Metal Gear Solid دیده شد و در عناوین آخرسازنده بازی جهان-باز را برای محیط خود انتخاب نمود. با طراحی یک سیستم منشعب، سازندگان میتوانند قابلیتهایی همچون انتخاب، گشت و گذار و اکتشا?? و صد البته گم شدن در جهان را در بازی جای دهند؛ و اگر این کار به خوبی انچام بگیرد، بازی دقیقا تبدیل به عنوانی میشود که باید باشد! به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر