رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ghost mahdi

Albert Penello از Xbox One دفاع می کند: بحث ها را خیلی بزرگ کرده اند

پست های پیشنهاد شده

 

ps4-vs-xbox-one-250x139.jpg از زمان عرضه ی کنسول های نسل بعدی سونی و مایکروسا??ت یعنی Xbox one و Play Station 4 یکی از بحث های اصلی بر سر این موضوع کی??یت پایین بعضی بازی های مولتی پلت??رم و AAA بر روی کنسول مایکروسا??ت Xbox One بوده است. حالا Albert Penello از مایکروسا??ت به د??اع از Xbox One پرداخته است و ادعا می کند که این کنسول توانایی بالاتری برای اجرای بازی های مولتی پلت??رم دارد.

Albert Penello همچنین ادعا می کند که بهترین بازی نسل بعد از نظر گرا??یک هنوز متعلق به آن هاست یعنی بازی Ryse: Son Of Rome. همچنین او گ??ته است که بحث ها پیرامون ۷۲۰ و ۱۰۸۰ به حدی بزرگنمایی شده اند که خیلی ها آن را با کی??یت اصلی کنسول اشتباه گر??ته اند.

من وقت زیادی داشته ام تا به حر?? هایم ??کر کنم و به آن ها اعتقاد دارم. من اعتقاد دارم که برخی از ت??اوت ها در میان این دو کنسول خیلی بزرگ شده است و ا??رادی در پشت صحنه در حال بازی با ما هستند و من اطلاعاتی هم درباره ی این ا??راد دارم. خیلی وقت ها مردم حر?? های درست من را نادیده گر??ته اند ولی حر?? های اشتباهم را بزرگ کرده اند. من هنوز ??کر می کنم که در کنسول های نسل بعد Ryse پرچم دار کی??یت است و همین پایان داستان.

همه ی مردم توجهشان را به ??ریم ریت و همچنین مسائلی داده اند ولی خب ما این مشکل را با بازی هایی مانند Tomb Raider ر??ع خواهیم کرد، این نسل خیلی طولانی خواهد بود و ما تازه چند ه??ته است کار خود را شروع کرده ایم. کسانی که Xbox One را خریداری کرده اند قرار است از یک نسل با بازی هایی سر کنند که با پیشروی در زمان بهتر هم می شود. به نظر من مقایسه های کم ارزش اصلا چیز مهمی نمی باشد.
gamefa

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...