رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ghost mahdi

۱۰تا ترین‌های اچ‌تی‌سی در صنعت موبایل!

پست های پیشنهاد شده

HTC.jpg

برخلا?? سایر کمپانی‌هایی که تا به این حال، سراغ ترین‌های آنان ر??تیم، اچ‌تی‌سی تنها کمپانی است که ??قط مشغول به تولید محصولات در زمینه تل??ن همراه است و ??قط در این زمینه، شاهد رقابت این کمپانی با سایر غول‌های بازار هستیم. پس اگر می‌خواهید بدانید در این چند سال اچ‌تی‌سی در این صنعت چه محصولات برجسته‌ای را تولید و معر??ی کرده، ادامه مطلب را از دست ندهید!

 

قدیمی‌ترین گوشی اندرویدی جهان!

htc-dream-g1-black.jpg

اچ‌تی‌سی Dream، نام اولین تل??ن رسمی اندرویدی جهان بود که در سال ۲۰۱۲، با همکاری گوگل و اچ‌تی‌سی همراه ص??حه کلید کشویی از نوع QWERTY روانه بازار گردید! هم‌چنین نسخه AT&T این تل??ن نیز با نام G1 در بازار آمریکا عرضه شد.

غول‌پیکرترین گوشی!

MAX.jpg

وان مکس، به عنوان اولین ??بلت اچ‌تی‌سی معر??ی شد و همراه یک نمایشگر ۵٫۹ اینچی، ابعاد ۱۶۴×۸۲ و ۲۱۷ گرم وزن، قطعاً غول‌پیکرترین تل??ن تولیدشده توسط این کمپانی تا به امروز است!

کمرباریک‌ترین مدل!

HTC-One-S-Thin.jpg

وان S، هم‌زمان با برادر بزرگ‌ترش One X در مراسم MWC 2012 رونمایی شد که در حالت کلی، نسبتاً مشخصات ضعی??‌تری در ظاهر داشت و یک تل??ن میان-رده محسوب می‌شد. اما با طراحی بسیار خاص و زیبایی که داشت، در کنار ضخامت ۷٫۸ میلی‌متری تا به امروز باریک‌ترین مدل تولید شده لقب می‌گیرد!

??سقلی‌ترین گوشی!

3G.jpg

HTC Touch 3G، نام یکی از گوشی‌های ویندوزی اچ‌تی‌سی است که در سال ۲۰۰۸ عرضه شد، این مدل با ۹۶ گرم وزن، نمایشگر ۲٫۸ اینچی و ابعادی معادل ۱۰۲×۵۳ تا به امروز یکی از ریزه‌میزه‌ترین گوشی‌های ساخت این کمپانی به شمار می‌رود!

بزرگ‌ترین نمایشگر موجود!

jet.jpg

اچ‌تی‌سی تا به امروز تبلت‌های زیادی تولید نکرده، اما به هر حال مدل Jetstream با نمایشگر ۱۰ اینچی توسط این کمپانی عرضه شد و باعث گردید که این مدل، به بزرگ‌ترین نمایشگر بین محصولات این کمپانی مجهز شود! هم‌چنین سیستم‌عامل موجود بر روی این تبلت، نسخه ۳٫۱ از اندروید بود.

پر??روش‌ترین گوشی!

thun.jpg

HTC Thunderbolt 4G، از جمله گوشی‌های رده‌بالا اچ‌تی‌سی بود که تحت شبکه ۴G و اپراتور آمریکایی ورایزون وایرلس (Verzion Wireless) عرضه شد و توانست با حدود ۱۵ میلیون ??روش، به بالاترین میزان بین محصولات این کمپانی دست یابد! علاوه بر این هم‌چون اکثر محصولات اچ‌تی‌سی، این گوشی هم از طراحی و ساخت بسیار خوبی بهره می‌برد.

باارزش‌ترین محصول!

WindowsPhone8X_Multi1.jpg

با بودجه‌ای در حدود ۵۵۰٫۰۰۰تومان، صاحب یک نمایشگر ۴٫۳ اینچی HD، دوربین ۸ مگاپیکسلی باکی??یت، چیپست قدرتمند SnapS4، ویندوز??ون۸، سیستم صوتی BeatsAudio و طراحی و ساخت زیبای اچ‌تی‌سی می‌شوید! دیگر چه می‌خواهید..!؟ HTC 8X تمامی این موارد را برای شما ??راهم می‌آورد، آن هم با قیمتی بسیار پایین و عالی، جالب است که بدانید در ابتدای ورود این گوشی چیزی بالای ۱٫۲۰۰٫۰۰۰تومان قیمت داشت! می‌توانید این تل??ن را در پیشنهادات آی‌تـی‌رسان هم مشاهده کنید.

سطح‌بالاترین تل??ن تولیدشده!

one.jpg

شاید در حالی که به معر??ی پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی نزدیک می‌شویم برای اعلام چنین عنوانی، کمی دیر شده‌باشد! اما به هر حال HTC One، یکی از باکی??یت‌ترین محصولات تولیدشده اچ‌تی‌سی بود که با طراحی بسیار جالب و زیبا، کی??یت بالا و مشخصات عالی توانایی بالای این کمپانی را نشان داد. این گوشی آنقدری هم تعادل داشت که بعد از چندین ماه هم هنوز قدیمی نشد و هنوز هم انتخاب بسیاری ار خریداران است، علاوه بر این، وان توانست جوایز و ا??تخارات زیادی را نیز برای کمپانی تایوانی کسب کند…!

بادوام‌ترین باتری!

htconemax02.jpg

وان مکس، علاوه بر اینکه بین گوشی‌های اچ‌تی‌سی سایز بسیار بزرگی دارد، باتری بسیار حجیمی هم دارد که حجم آن به ۳,۳۰۰mAh می‌رسد و با عمری معادل بیش از ۲۲ساعت مکالمه، ۱۷ساعت وب‌گردی و ۱۳ساعت تماشای ویدیو، صاحب بادوام‌ترین باتری بین محصولات این کمپانی می‌شود!

پدربزرگ گوشی‌های اچ‌تی‌سی!

wallaby.jpg

در سال ۲۰۰۲ بود که اچ‌تی‌سی گوشی با نام Wallaby را روانه بازار کرد که اولین تل??ن اچ‌تی‌سی محسوب می‌شد. در آن زمان این گوشی مجهز به سیستم‌عامل PocketPC مایکروسا??ت مخصوص موبایل، نمایشگر ۳٫۵ اینچی، ۳۲مگابایت رم و پردازشگر ۲۰۰مگاهرتزی بود! هم‌چنین این گوشی ریزنقش چیزی حدود ۲۰۰ گرم هم، وزن داشت! itresan

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...