رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
aminomi

همکاری Microsoft و Razer

پست های پیشنهاد شده

مایکروسا??ت و Razer برای تولید لوازم جانبی ایکس‌باکس وان با یکدیگر همکاری می‌کنند

microsoft_logo_1.jpgrazerlogo.png

تولیدکننده‌ی بزرگ لوازم جانبی و سرگرمی دیجیتال، Razer اعلام کرده است که به زودی شروع به تولید محصولات جدیدی برای کنسول تازه معر??ی شده‌ی مایکروسا??ت یعنی Xbox One خواهد نمود. به موجب قرارداد میان این دو شرکت، Razer محصولات جانبی و ثالثی که کمبود آن‌ها برای کنسول جدید مایکروسا??ت حس می‌شود را تولید خواهد نمود که از جمله آن‌ها می‌توان کنترلرهای غیر رسمی را نام برد.

با توجه به کنترلرها و هدست‌های بسیار محبوبی که این شرکت برای نسل قبلی کنسول‌ها تولید کرده است، می‌توان پیش‌بینی نمود که Razer برنامه ویژه‌ای برای ایکس‌باکس وان مایکروسا??ت ترتیب داده باشد. کنترلرهای Sabertooth / Onza این شرکت محبوبیت خود را در میان گیمرها و تیم‌های eSport ثابت نموده است و نیز استیک‌ Atrox Arcade این شرکت، یکی از برترین استیک‌های جنگی بازار است که برتری خود را در رقابت‌های رسمی و بازی‌های خانگی نشان داده است. بنابراین به زودی باید شاهد مجموعه‌ی بی‌نظیری از کنترلرها و آرکید استیک‌های اختصاصی Razer برای کنسول ایکس‌باکس وان باشیم. موسس Razer، مین‌لیانگ تن می‌گوید:

Min-Liang_Tan.jpg

 

 

ما به دنبال بهبود تجربه‌ی کلی بازی‌های رایانه‌ای برای بازیکنان هستیم خواه این بازی‌ها بر روی کنسول اجرا شوند و خواه بر روی PC. ما قصد داریم از طریق همکاری با شرکت معتبری نظیر مایکروسا??ت، به خوبی اهدا?? خود نظیر ایجاد محصولات بی‌نظیر برای اکس‌باکس‌وان را محقق کنیم. اکنون زمان هیجان‌انگیزی برای صدها هزار گیمر در سراسر دنیا است و ما هیجان‌زده‌ایم که بخشی از این جریان باشیم.

.

.

.

Zoomit

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...