رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ghost mahdi

10 پوشش عجیب برای خودرو +عکس

پست های پیشنهاد شده

خودروها با رنگ و نگه دارنده ها پوشیده شده اند اما عده ای دوست دارند مت??اوت ترین پوشش را به تن خودروی خود کنند تا در دنیا منحصر به ??رد باشند.

خودرو وسیله نقلیه ای برای است??اده خانواده است و با توجه به مدلش ظاهر مت??اوتی دارد. خودروهای مدل بالا زیباتر و جذاب تر هستند اما عده ای هستند که می خواهند منحصر به ??ردترین خودروی دنیا را سوار شوند از این رو دست به کارهای بسیار عجیبی می زنند و خودروی خود را با پوشش های مختل?? تزئین می کنند.

** مینی ماینر کریستالی ss92-04-459.jpg

 

در سال 2004 هنرمندی به نام "کیم بورکیت" دست به کاری جالب زد و به همراه همسرش توانست یک مینی ماینر را با کریستال بپوشاند. این خودرو با است??اده از یک میلیون شیشه کریستالی خاص پوشیده شده است و رنگ های آن از 50 نوع مختل?? انتخاب شده اند. این خودرو در تاریکی ها هم می درخشد و نقشی که روی آن قرار دارد زمانی که نور به ان تابیده می شود هویدا شده و زیبایی دوچندانی به خودرو می دهد. ساخت این خودرو 6 ه??ته به طول انجامیده است چرا که تمام این یک میلیون کریستال با دست روی خودرو چسبانده شده اند.

** ??ولکس موسیقی دان ss92-04-458.jpg

 

"هارولد بلنک" هنرمندی است که چند سال پیش توانست یکی از منحصر به ??ردترین خودروهای دنیا را در خانه اش بسازد. او ??ولکس قورباغه ای قدیمی خود را با است??اده از سازهای مختل?? موسیقی پوشانده بود و نام خودرو خود را "??ولکس موسیقی دان" گذاشت. این خودرو پس از رونمایی وارد موزه موسیقی آریزونا شد و همچنان نیز در آنجا زندگی می کند. این هنرمند پس از این ??ولکس به سراغ یک خودروی اسپرت ر??ت و آن را با است??اده از دوربین های مختل?? پوشاند.

** بیوک چمنی ss92-04-457.jpg

 

چندی پیش هنرمندی انگلیسی خودرویی خلاقانه و سبزی ساخت که این روزها یکی از سبزترین خودروهای دنیا شناخته میشود. "جن پولس" هنرمندی است که توانست روی خوردوی خود چمن بکارد و یک خودروی چمنی بسازد. او حاک را با دانه های چمن ترکیب کرد و سپس این ترکیب را با مواد چسبناکی روی خودرو قرار داد. این هنرمند با آب دادن مداوم توانست یک خودروی چمنی داشته باشد و حالا مجبور است چمن های خودرویش را هر ه??ته کوتاه کند. "پولس" این حرکت را با لباس هایش نیز زده است و کلاه و کت و شلوار چمنی برای خودش درست کرده است.

** ??ولکس پوشیده از سیگار ss92-04-456.jpg

 

"کارولین استپلتون" یک هنرمند آماتور اهل ??لوریداست که چندی پیش برای یک کمپین مبارزه با دخانیات خودرویی جالب طراحی کرد. این خودرو با بیش از 5 هزار نخ سیگار پوشیده شده است و بر روی آن شعارهای منع سیگار قرار گر??ته است. این خودرو باعث شد تا این هنرمند آماتور به شهرت خاصی دست پیدا کند و این خودرو همچنان در یکی از کمپین های ترک اعتیاد نگهداری می شود.

** ??راری مخملی ss92-04-455.jpg

 

ه??ته گذشته تصاویری از یک ??راری بسیار عجیب در اینترنت دیده شد که در آن خودرو با مخمل پوشیده شده بود. این خودرو مخملی که در انگلستان تردد می کند یک ??راری به ارزش 150 هزار پوند است که تنها برای روکش آن بیش از پنج هزار پوند خرج شده است. صاحب این ??راری برای روکش این خودرو از بهترین و نرم ترین نوع مخمل است??اده کرده است.

**??راری چرمی ss92-04-454.jpg

 

سال گذشته یک ثروتمند انگلیسی دست به کاری عجیب زد و ??راری خود را با چرم ناب پوشاند. او که قصد داشت بهترین و مت??اوت ترین خودرو را سوار شود برای آن 135 هزار پوند خرج کرد. کارخانه ??راری با ساخت خودرو آن را به دست متخصصین تیونینگ سپرد و آن ها از بهترین نوع چرم برای این خودرو است??اده کردند. کار تیونینگ و چرم کشی روی این خودرو 16 روز به طول انجامید.

** مرسدس الماسی ss92-04-453.jpg

 

در سال 2008 مرسدس بنز دست به اقدامی جالب زد و یک مدل SL550 را که تماما با الماس پوشیده شده بود رونمایی کرد. البته هیچگاه اصل یا بدل بودن این الماس ها مشخص نشد اما به نظر می رسید که تمامی آن الماس ها واقعی نباشند. این خودرو با قیمت 5 میلیون دلار برای ??روش گذاشته شد و عده ای نیز به همین علت الماس های آن را تقریبا تقلبی میدانند زیرا ارزش الماس های واقعی در این سطح خیلی بالاتر خواهد بود.

** ون آهن قراضه ss92-04-452.jpg

 

"هانتر مان" صاحب ونی جالب و البته مشهور به نام "براس ون" است. این ون در اصل یک جیمس مدل 1975 است که این روزها به عنوان سنگین ترین اثر هنری خودرویی شناخته می شود. او این ون را پوشیده از مجسمه های آهنی کرده است که روی هم نزدیک به 4500 کیلوگرم وزن دارند و ارزش این آهن ها نزدیک به 15 هزار دلار است ولی در کل قیمت این ون 350 هزار دلار اعلام شده است.

** خودروی حصیری ss92-04-451.jpg

 

یگ جوان نیجریه ای به نام "اوجو اوبانی" که به حصیر با??ی مشغول است برای تبلیغ کارش راهی جالب پیدا کرد او وانتش را که یک ??ولکس واگن قدیمی است تماما با حصیر پوشاند. نکته جالب در مورد این خودرو آن است که این جوان هم داخل و هم خارج آن را با حصیر پوشانده است. او برای ساخت این خودرو بیش از یک سال زمان صر?? کرد.

** ام جی کمربندی ss92-04-450.jpg

 

"آن کونته" و "جین ویلی" در سال 2010 یک خودرو "ام جی" قدیمی که برای سال 1960 بود را به طرز جالبی بازسازی کردند. آن ها بعد از سه ه??ته کار توانستند این خودرو را با کمربند ایمنی دوباره زنده کنند. آن ها برای پوشاندن این خودرو از 200 متر کمربند است??اده کردند. این خودرو این روزها در موزه بازیا??ت آمریکا زندگی می کنند و یکی از پرطر??دارترین مجسمه های آن جاست.....

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...