رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

هدست جدید ۴ Playstation رونمایی شد

پست های پیشنهاد شده

12284645413_28f7bebbae-123x200.jpg

به روز رسانی ۱٫۶۰ برای کنسول نسل هشتمی سونی یعنی PS4، ??ردا در دسترس قرار خواهد گر??ت. این به روز رسانی به خریداران PS4 اجازه خواهد داد تا از PULSE Wireless Stereo Headset که در نسخه ی Limited عنوان محبوب GTA V برای PS3 قرار داشت؛ است??اده نمایند. در کنار این هدست، Wireless Stereo اصلی PS3 نیز قابل است??اده خواهد بود.

 

این بدان معناست که شما قادر خواهید بود از این دو هدست برای تجربه ی بازی های PS4 به صورت ۷٫۱ صدای مجازی ??راگیر به همراه قابلیت Voice Chat است??اده نمایید که تجربه ای خارق العاده را برای شما رقم خواهد زد. اما اصل ماجرا این نیست.

12284645413_28f7bebbae.jpg

 

Wireless Stereo Headset 2.0 برای PS4

همچنین باید به عرض برسانیم که هدست کاملا جدیدی در راه PS4 می‌باشد. The Wireless Stereo Headset 2.0 دهمین روز از ماه ??وریه سال ۲۰۱۴ (ممکن است تغییر کند) با قیمتی معادل £۷۹٫۹۹/€۸۹٫۹۹ در دسترس خواهد.

این هدست بی سیم جدید از تکنولوژی صدای مجازی ??راگیر ۷٫۱ پشتیبانی می نماید. در کنار این تکنولوژی، یک میکرو??ون با قابلیت نویز-گیری و ضبط صدای بسیار ش??ا?? برای بازی های آنلاین و چت نیز تعبیه شده است. خریداران می توانند از این هدست که با است??اده از USB شارژ می شود توسط PS3 و PS4 همچنین Pc و Mac خود تا ۸ ساعت است??اده نمایند. همچنین خریداران می توانند از این هدست با است??اده از ۳٫۵mm stereo mini jack تعبیه شده در آن، برای گوشی های هوشمند خود و صد البته PS Vita است??اده نمایند. طراحی تاشو این هدست، آن را به بهترین گزینه بریا س??ر تبدیل می کند چرا که جای بسیار کمی را اشغال می نماید.

هنوز تمام نشده! شما می توانید از Mode های س??ارشی سازی شده پخش صدا برای بهبود گیمپلی بازی، موسیقی و یا ??یلم های خود بر روی PS3 و PS4 با است??اده از نرم ا??زار کاربردی و اپلیکیشنی که همراه این هدست ارائه خواهد شد، است??اده نمایید. این اپلیکیشن که توسط PlayStation Store در دسترس خواهد بود، هیچ قیمت اضا??ی به همراه نداشته و حتی از طریق آپدیتی، به اپلیکیشن PULSE Manager نیز ا??زوده خواهد شد. در این اپلیکیشن مود هایی طراحی و عرضه خواهند شد تا بازی های خاصی بر روی PS4 شما به طور خارق العاده ای مت??اوت جلوه کنند. اولین مود این هدست توسط Sucker Punch و برای مورد انتظار ترین بازیشان inFAMOUS: Secon Son در دسترس قرار خواهد گر??ت.

علاوه بر این، این برنامه مود های مخصوص بخش بازی، موسیقی و ??یلم را به طور پیش ??رض در خود جای داده است؛ و همچنین به کاربر این اجازه را خواهد داد تا مود های مخصوص خود را طراحی نماید. این برنامه ی کاربردی هم با Wireless Stereo Headset 2.0 و هم با PULSE Wireless Stereo Headsets بر روی دو کنسول PS3 و PS4 سازگار خواهد بود.

به روزرسانی Playstation App نسخه ی ۱٫۶

این آپدیت که این ه??ته عرضه شد بخشی به نام Live from PlayStation را به برنامه اضا??ه کرد که به شما این قابلیت را میدهد که گیمپلی های زنده را از طریق Twitch و یا Ustream بر روی گوشی ها و تبلت های خود تماشا نمایید. این اپلیکیشن هم اکنون برای Android و IOS در دسترس می باشد.

12286123456_262c575070.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خوشگله :laugh::5yt82hl_th:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...