رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
aminomi

Michael Pachter : راهکاری برای Xbox one ...

پست های پیشنهاد شده

Pachter: مایکروسا??ت باید کینکت را از باندل Xbox One خارج نماید؛ وگر نه سونی برنده خواهد بود!

Michael-Pachter-600x300.jpg

آنالیزگر Wedbush Securities آقای Michael Pachter برای لحن صریح و بی پروایش نسبت به اعمالی که مایکروسا??ت انجام می دهد، در این صنعت شناخته شده است. امروز نیز در توصیه ای، مجددا مایکروسا??ت را خطاب قرار داد…

Pachter در این توصیه، راهکاری ارائه نمود تا در جنگ Xbox One در برابر PS4؛ کنسول نسل هشتمی مایکروسا??ت بتواند خود را باری دیگر وارد میدان نماید. این سخنان که در وب‌کست وی با نام Pach Attack گ??ته شد؛ تنها راه را خارج نمودن کینکت از باندل Xbox One دانست:

  • ??کر می کنم پتانسیل این کنسول، اگر کینکت را از آن جدا نماییم، بسیار تغییر خواهد کرد. اگر آنها کینکت را از باندل خارج نمایند؛ مطمئن نیستم که Xbox One معنای دیگری پیدا خواهد کرد. ??کر می کنم معنای جدید Xbox Oneی بدون دوربین و میکرو??ن حاضر در جعبه خواهد بود! اگر در مورد کارایی کینکت ??کر کنیم…این وسیله تنها برای بازی کردن بازی های مخصوص خود ساخته شده است…و در واقع بازی جذابی برایش جز Dance Central برای Xbox 360 و Kinect Sports وجود ندارد. منظورم این است که، واقعا بقیه ی بازی های این دستگاه به هیچ وجه سرگرم کننده نیستند و ??کر نمیکنم ا??راد زیادی آنها را خریداری کرده باشند چرا که عناوین کم اهمیتی هستند!

Xbox_One_35657846_top01_620x433.jpg

وی با اشاره بر این موضوع که دستورات صوتی قابلیت بسیار خوبیست ادامه داد؛ اما SmartGlass همچنان می تواند جایگزین بسیار خوبی برای کینکت باشد.

Pachter اذعان داشت که مایکروسا??ت این را نخواهد ??همید، اما کینکت ۱۰۰ دلار به قیمت Xbox One اضا??ه می کند، اما مایکروسا??ت برای قیمت ۵۰۰ دلاری کنسول خود چنین بهانه می آورد که : ارزش مواد به کار ر??ته ۱۰۰ دلار از PS4 گران تر است! اما همین الان PS4 مایکروسا??ت را با خاک یکسان کرده است.

  • مایکروسا??ت باید از دست کینکت خلاص شود و قیمتش را به ۴۰۰ دلار کاهش دهد، در غیر این صورت برنده ی این جنگ، بی هیچ برو برگردی، سونی خواهد بود. ??کر می کنم مایکروسا??ت به اندازه ی کا??ی به مو??قیتشان اهمیت می دهد که برای رسیدن به آن کاهش قیمت را در نظر بگیرند، و تنها راه کاهش قیمت خارج کردن کینکت از باندل Xbox One است. ??کر می کنم این امکان پذیر است اما در نیمه ی اول ۲۰۱۴ چنین ات??اقی نخواهد ا??تاد!

شخصا ??کر نمی کنم مایکروسا??ت آماده ی چنین پرشی باشد. احتمالا چرخشی ۱۸۰ درجه واکنش بسیاری را در بر خواهد داشت، اما بیشتر از سود برای مایکروسا??ت، ضرر به همراه دارد.در برابر نظر آنالیزگری مانند Michael Pachter، نظر من ارزشی ندارد. Pachter این صنعت را مانند ک?? دستش می شناسد و قبلا ب سرمایه گذاران بسیاری مشاوره می کرده است.

.

.

.

Gamefa

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...