رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

Uncharted انحصاری PS4 “شگرف” خواهد بود!

پست های پیشنهاد شده

ToddStashwick1-250x134.jpg همه ی ما این را می دانیم. Uncharted 4 به احتمال بسیار قوی یک گیمپلی بسیار زیبا در Electronics Entertainment Expo (به اختصار E3) امسال به نمایش در خواهد آورد. و این را نیز میدانیم که برای مدتها زبانمان بند خواهد آورد. Uncharted 4 به هر حال به شکلی در E3 حضور خواهد داشت؛ اما برای طر??داران تا این مراسم مدت زیادی باقی مانده و صبر کردن هر روز سخت تر از دیروز می شود. بنابراین در پی گ??ته های ا??رادی می رویم که در ناتی داگ کار می کنند و به نحوی در ساخت این بازی دست دارند.

Amy Hennig کارگردان و نویسنده از تیم نلتی داگ است، و Todd Stashwick نقشی نامعلوم در بازی Uncharted 4 ای??ا خواهد کرد. این دو امروز اطلاعاتی از بازی را منتشر نمودند.

زمانی که Malik Forte از Amy درباره ی اینکه چطور ناتی داگ می تواند ۱۰ تا از برترین جوایز را از آن خود و عنوان The Last of Us نماید و آیا در مراسم AAIS بعدی نیز چنین ات??اقی خواهد ا??تاد؟ وی چنین پاسخی می دهد:

به سختی برایش تلاش می کنیم، Malik! تکرار کردنش بسیار سخت است!

ToddStashwick1.jpg

از طر?? دیگر Todd نیز در پاسخ به سوال Zahid Ahmed که پرسیده بود توسعه ی عنوان Uncharted 4 برای PS4 چطور پیش می رود؟ پاسخ داد:

عالی پیش می رود. یک بازی شگر?? پیش رو خواهیم داشت!

اصلا نگران نباش Todd همگی می دانیم که منتظر یک بازی شگر?? هستیم. حتی اگر از بازی چیزی ندیده باشیم. چرا؟ مو??قیت ناتی داگ در عرصه ی ساخت بازی های رایانه ای، امری ثابت شده است. امیدواریم در E3 امسال شاهد تریلری از گیمپلی این عنوان باشیم.

منبع گیم??ا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...