رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
aminomi

تصاویری از نسخه Ps4 عنوان EA Sports UFC

پست های پیشنهاد شده

EASPORTS-UFC-Gameplay-Reveal-Gamescom_656x369.jpg?cb=2013-08-19T21:20:02+0000

 

به تازگی استدیو EA Canada تصاویری را از اجرای بازی جدید ورزشی آنها یعنی EA Sports UFC منتشر کرده است که در این تصاویر ورزش کارانی نظیر Jon Jones, Alexander “The Mauler??? Gustafsson و چند تای دیگر نمایش داده شده اند که با دیدن آنها متوجه می شوید که تابحال هیچ بازی UFC جزئیاتی در حد این بازی نداشته است.

همانطوری که در ادامه خواهید دید،این قدرت گرا??یکی نشان دهنده شخصیت هایی بسیار پر جزئیات است و به خوبی ??راز و نشیب ها،خالکوبی ها و رنگ پوست بدن های ورزشی آنها نشان داده می شود که با سخت ا??زار PS4 پردازش می شوند.مهمترین آنها تکنولوژی بکار گر??ته شده برای نشان دادن بدن های آنها است،که نشان دهنده هرچه واقعی تر بودن این بازی است و مخصوصا زمانی که ارتباط ??یزیکی(درگیری)بین آنها صورت می گیرد این تکنولوژی خود را بیشتر نشان می دهد;به طوری که وقتی یکی از انان حمله می کند،احساس می کنید که همانند واقعیت بوده است!

هر دکمه ای از PS4 وظی??ه انجام یک کار را دارد.این بازی دارای بیش از ۲۰۰ انیمیشن ضربه زدنی است که برای اجرای هر کدام باید جهت خود را تغییر دهید.به طور کلی حمله ها بر روی R2 تعبیه شده اند که میتوانند شامل حرکتی با پا و یا دست باشند که اجازه می دهد تا موقعیت را برای یک counter یا برگشتی به بازی ??راهم شود.مکانی هم که مورد ضربه قرار می گیرد به صورت تاکنیکی و به صورت واقعی تهیه شده است;برای مثال وقتی که برای مدتی مورد حمله قرار می گیرید باید تکنیک خود را تغییر دهید.

تیم ساخت بازی راه درازی را برای رسیدن به همچین گرا??یکی ر??ته اند.ما می توانیم پیشر??ت این بازی را وقتی که EA Sparts UFC برای کنسول های PlayStation 4 و Xbox One در روز ۵ می منتشر شد بینیم.

j0366_EA-Sports-UFC-01-670x376.jpg

z520038_EA-Sports-UFC-Alexander-The-Mauler-Gustafsson_1.jpg

o09486_EA-Sports-UFC-Jon-Jones.jpg

b272720_EA-Sports-UFC-02_1.jpg

EA-SPORTS-UFC-ps4-xbox-one.jpg

EA-Sports-UFC-Liddell.jpg

.

.

.

Mihangame

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...