رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
aminomi

John Pilestedt از GPU کنسول PS4 میگوید ...

پست های پیشنهاد شده

PS4-SoC1.jpg

حر?? های بسیاری درباره ی کنسول نسل هشتمی سونی، PS4 زده شد؛ مخصوصا قدرت خالصی که به سازندگان ارائه می دهد تا بازی هایشان را با کی??یت ۱۰۸۰p و نزدیک به ۶۰ ??ریم بر ثانیه منتشر نمایند. اما هنوز بسیاری چیز ها درباره ی سخت ا??زار این غول دنیای بازی های رایانه ای باقی مانده که نمی دانیم. برای مثال سرعت CPU آن. اما امروز اطلاعاتی از GPU این کنسول به دست آمده است.

کارگردان عنوان Helldrivers و مدیر عامل استودیو Arrowhead Games آقای John Pilestedt در مصاحبه ای با GamingBolt اذعان داشته است که سرعت GPU کنسول PS4 تقریبا ۱٫۸۵ Tflop است.

زمانی که از وی سوالی مبنی بر مزیت سرعت GPU در ساخت بازی ها برای PS4، مخصوصا که سرعت GPU کنسول XBOX ONE تنها ۱٫۳۱ Tflop است، پرسیده شد؛ وی پاسخ داد:

  • من واقعا ??کر نمی کنم که اعداد بتواند برای ساخت یک عنوان ??وق العاده به شما اطلاعاتی بدهند و کمکی بکنند. مطمئنا، تیم هایی مثل ناتی داگ از تک تک بیت هایی که پهنای باند کنسول ارائه می دهد است??اده خواهند نمود اما از دید یک توسعه دهنده ی کوچک تر، اعداد بیشتر به معنای است??اده ی راحت تر می باشند تا سرعت بالاتر!بگذارید این گونه توضیح دهم. اگر قرار باشد از یک شهر به شهر دیگر بروید، شما برای سریع تر رسیدن، ماشین را انتخاب می کنید به جای اینکه زمان صر?? کرده و خلبانی یک هواپیما را یاد بگیرید و به وسیله ی آن مسا??رت نمایید. و موضوع دقیقا همین است، PS4 برای کار راحت تر می باشد و به همین دلیل این پلت??رم را انتخاب کردیم؛ نه به خاطر قدرت خالصی که اعداد نشان می دهند.

اما در زمینه ی قدرت خالص، آقای Pilestedt تایید می کند:

اما در این زمینه، PS4 یک جت جنگی است؛ اما…است??اده ی آن به اندازه ی یک ماشین شهری راحت است!

 

Helldrivers امسال برای PS3 و PS4 و همچنین PS Vita منتشر خواهد شد. اما پشتیبانی قبل از انتشار چگونه خواهد بود؟

هنوز تصمیمی برای پشتیبانی بعد از انتشار نگر??ته ایم، اما درست مانند Magika می خواهیم بازی را با چند به روز رسانی در سال آینده، پشتیبانی نماییم. تمام این ها بستگی به این دارد که پس از عرضه بازی چه پیش آید. اگر مردم دشمنان بیشتری برای جنگیدن داخل بازی بخواهند. این چیزی است که ما انجام خواهیم داد.

 

9012524988_3a0ea550f8_z.jpg

.

.

.

Gamefa

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

** اما در این زمینه، PS4 یک جت جنگی است؛ اما…است??اده ی آن به اندازه ی یک ماشین شهری راحت است! **

اینو خوب اومد ... :thumbup::thumbup:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...