رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Deviance

بازیگران سریال Gotham مشخص شدند

پست های پیشنهاد شده

37329250092679693771.jpg

تولید قسمت پایلوت سریال Gotham محصول شبکه ی ??اکس که به گذشته ی Batman می پردازد بزودی آغاز خواهد شد و پروسه ی انتخاب بازیگری این پروژه نیز درحال پیگیری می باشد . ه??ته ی گذشته سایت خبرگزاری آریا??یلم اعلام کرد ، Ben McKenzie ستاره ی سریالهای The O.C و Southland برای نقش James Gordon ، رئیس پلیس آینده ی شهر گاتهام انتخاب شده است و حالا اخباری از بازیگران دیگر نقش های این سریال مهم در دست داریم .

 

Robin Lord Taylor از Another Earth و The Walking Dead نقش من??ی مهم کمیک بوک Oswald Cobblepot ملقب به The Penguin را برعهده خواهد داشت و Sean Pertwee از Camelot برای نقش آل??رد پیشخدمت مورد اعتماد Bruce Wayne و خاندان وین ، Zabryna Guevara از Burn Notice برای نقش ??رمانده ی گوردون کاپیتان اسن و در آخر Erin Richards از Being Human برای نقش نامزد جیم گوردون Barbara Kean در نظر گر??ته شده اند ، همچنین لازم به ذکر می باشد در اخبار دیگر اشاره ای به نام Donal Logue نمی شود . سریال گاتهام که از هم اکنون منتظران بسیاری را در پای تلویزیون نگه داشته است توسط Bruno Heller از سریال مو??ق و جذاب The Mentalist ??یلمنامه ی پایلوت اش نوشته شده است و وی تهیه کننده و خالق سریال نیز می باشد ، در کنار او Danny Cannon نیز از CSI و Nikita اولین قسمت Gotham را کارگردانی خواهد کرد . همانطور که بارها گ??تیم ، تمرکز اصلی این سریال بروی Jim Gordon خواهد بود نه بتمن اما در همین حال شاهد بروس وینی جوان به عنوان کارکتر مکمل خواهیم بود و علاوه براین شبکه ی تلویزیونی Fox بیشتر امیداور است حال که چنین موقعیتی بدست آورده ، تمام شخصیت های من??ی و مثبت کلاسیک کمیک بوک Batman همچون Riddler و Catwoman یا حتی جوکر را هم وارد چارچوب جعبه ی جادویی اش کند اما ??علا بنظر می رسد پنگوئن تنها مدال دار این موزه می باشد .

 

براساس اطلاعاتی که در دست داریم ، تمام شخصیت و بازیگران مشخص شده در بالا برای تمام ??صل های سریال انتخاب شده اند ، بنابراین اگر پایلوت این سریال مو??ق ظاهر شد و ??اکس دستور ساخت قسمت های بیشتری دهد ، برای مدت زمان بیشتری این شخصیت های معرو?? و جذاب کمیک بوک را تماشا خواهیم کرد . با انتخاب Sean Pertwee برایآل??رد بنظر می رسد برای اولی بار شاهد یک آل??رد سرسخت خواهیم بود و برای هرکدام از این شخصیت ها ، برانو هلر توضیحات رسمی منتشر کرده است که در ادامه می خوانید :

 

پنگوئن : با هوشی به وسعتی استادی مسابقات جهانی شطرنج و میزان اخلاق در حد و مرز یک حیوان گرسنه ، Oswald Cobblepot یک بیمار روانی در درجات پایین (یک گنگستر دیوانه) می باشد که وی شهوت آزاری بی نهایت اش را در پشت ر??تار کاملا عجیب و سیاست مودبانه اش پنهان کرده است .

 

Alfred Pennyworth : یک عضو بازنشسته و سرسخت نیروی دریایی لندن شرقی ، آل??رد برای چندین سال شرا??ت مندانه به خانواده ی وین خدمت کرده است . حال با موج تاس?? برانگیز مرگ دو تن از بزرگترین عصو این خاندان ، او بشدت از بروس وین جوان محا??ظت خواهد کرد .

 

کاپیتان اسن : ??رمانده ی گوردون و رئیس پلیس شهر گاتهام بخش جنایی ، در شهر گاتهام مابین دو دنیای پلیس ها و سیاست شهر گاتهام با مهارت های ماکیاولی (تاریخ شناس سیاسی) اش تعادلی عمیق ایحاد کرده است .

 

باربارا کین : دکتر بخش اورژانس بیمارستان گاتهام اما در حقیقت باربارا نامزد جیم گوردون می باشد که زندگی لذت بخش اما آسیب پذیر دارند . Barbara در همه حال در کنار همسر آینده اش ایستادگی خواهد کرد اما همانطور که می دانید در شهر تاریک و خاکستری مانند گاتهام کار آسانی نخواهد بود .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...