رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ghost mahdi

اشکالی در ps4

پست های پیشنهاد شده

هم اکنون دارندگان PS4 میتوانند ۱۴ روز به طور رایگان و از طریق PSN به عضویت سرویس PS Plus سونی در آیند، اما یکی از کاربران loophole یا راه گریزی در این ??روشگاه پیدا کرده است که به کاربران اجازه می دهد پیشنهاد ۱۴ روز رایگان را مکررا تکرار نمایند و تا سال ۲۰۳۵ بدون پرداخت حتی یک پنی، عضو این سرویس ??وق العاده شوند. در ادامه میتوانید چگونگی انجام این کار را مطالعه نمایید.شخصی که این روش را کش?? کرده است، امروز صبح با VG247 تماس گر??ته و اذعان داشته که با چنین اروری برخورد کرده است. این ارور زمانی ات??اق می ا??تد که وی وارد بخش PS Plus از طریق PSN می شود و بر روی پیشنهاد ۱۴ روز عضویت رایگان در این سرویس کلیک می کند. این پیشنهاد تنها برای اشخاصی که در این سرویس عضو نیستند به نمایش در می آید.free_ps_plus1.jpgfree_ps_plus_ps41.jpgسپس وی اشاره کرد که شماره ی کارت بانکی خودش را وارد می کند؛ در این نقطه، سیستم سوالی از کاربر می پرسد که سونی پس از پایان این ۱۴ روز، کدام نوع PS Plus (اشتراک یک ساله، سه ماهه و یا یک ماه) را برایتان در نظر بگیرد؟ . این قضیه به وی کمک کرده است تا وی اشتراک خود را تا سال ۲۰۳۳ گسترش دهد.مشخصا این یک ارور است. این شخص ناشناس در ایمیلش به Vg247 چنین گ??ته است:

هیچ وقت عضو PS Plus نبودم، بنابراین تصمیم گر??تم تا این سرویس را بر روی کنسول PS4 جدیدم امتحان نمایم. یک تبلیغ جدید در PS Store را دیدم که درباره ی آزمایش PS Plus برای ۱۴ روز به طور رایگان ( اگر قبلا به هیچ وجه عضو این سرویس نبوده اید) نوشته بود. این بود که توانستم این ارور را کش?? نمایم.

این شخص، روز بعد باری دیگر به PSN سر می زند تا ببیند آیا ارور همچنان سر جایش است یا نه؟ به این طریق دو سال دیگر به اشتراکش اضا??ه می کند و حال وی تا سال ۲۰۳۵ می تواند از قابلیت های PS Plus بهره ببرد.IMG_20140212_192019_410.jpg

زمانی که شما این پیشنهاد را قبول می کنید و آن را به سبد خرید خود اضا??ه می نمایید، می توانید تا آنجا که می توانید عضویت خود را گسترش دهید. تنها کاری که باید انجام بدهید این است که مکررا کلید X را ب??شارید تا در هر مورد ۱۴ روز به اشتراکتان ا??زوده شود. ایمیل تایید این خرید از سوی سونی، هر چند بار هم که X را ??شار دهید، ۰٫۰۰ دلار را نمایش خواهد داد!

سایت VG247 نیز در این راستا با سونی تماس گر??ته است تا مرجع این مشکل پیدا شود، اما تا کنون پاسخی دریا??ت نکرده اند. بنابراین ??علا باید منتشر پاسخ سونی ماند.

gamefa

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...