رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
aminomi

۱۰ بازی با ایده های خلاق داستانی سال ۲۰۱۳

پست های پیشنهاد شده

داستان بازی ها یکی از مهم ترین عوامل و تنها جزئی از بازی است که بیشترین سهم را در تبدیل کردن عناوین به یک بازی خاطره انگیز دارند. این داستان است که در ذهن شما باقی می ماند. اما زیبایی داستان به ایده های به کار ر??ته در آن بستگی دارد که دارای چه خصوصیت هایی باشد. یک ایده خود به خود به ذهن هر ??رد رجوع می کند و باید دید که آن ??رد چقدر در پروراندن و به کار گیری این ایده ماهر است! البته از بین این همه ایده تنها ایده هایی برتر شناخته می شوند که لایق باشند.

 

 

سال ۲۰۱۳ گذشت و یک سال دیگر را به سابقه ی گیمری شما اضا??ه کرد و خاطراتی جدید نیز به دوران شما پیوست. پس با ما همراه باشید تا به این سال رجوع کنیم و عناوینی که ایده های طلائی در خود دارند را انتخاب کنیم.

bjr7fs4ntnw40kxhykx8.jpg

The last of us.1

 

 

 

عنوان آخرین ما منبع ایده ها و خلاقیت های سازندگان در دنیای بازی های رایانه ای است. اگر از جمله کسانی هستید که ??قط برای چند لحظه هم که شده این عنوان را تجربه کرده باشید مطمئنا خلاقیت های درون آن را به خوبی می بینید. این بازی در ژوئن سال ۲۰۱۳ عرضه شد و تا مدت طولانی( تا به الان) از این عنوان یاد شده است و مطمئنا نیز پس از مدت های بسیار نامش در میان عناوین شاهکار باقی خواهد ماند.

 

 

در اواخر سال ۲۰۱۳، زمانی که منابع و سایت ها و مراسم های مختل?? شروع به اهدای جوایز بودند، این آخرین ما بود که توانست بیشترین جوایز را از آن خود کند و همگان را مبهوت خود سازد. این بازی تحت انحصار کنسول پلی استیش ۳ قرار دارد که وجودش باعث ا??تخار این کنسول نسل ه??تیمی است. اما چه چیزی باعث شد که آخرین ما در صدر عناوین خلاق با ایده های بی نظیر قرار گیرد؟ بدون شک باید گ??ت که ایده های این بازی بسیار و جذابیت هرکدام زیاد است این عنوان نمونه ای از یک بازی کامل با تمام جزئیات و کلیات است.

 

 

ivp0tvhuutrmt1httwks.jpg

 

از جمله ویژگی هایی که آن ها دارند این است که نمی توانند چیزی را ببینند!

اما برترین ایده که باعث شد این عنوان از این لحاظ تک بماند خلق موجودی جدید با ویژگی های بسیار زیاد نسبت به زامبی هاست! مطمئنا کل داستان آخرین ما بر اساس این موجود شکل گر??ته است. CLICKER ها نام موجوداتی است که در این بازی حضور دارند. این را باید گ??ت که دیگر زامبی ها بازنشته شده اند و وجود آن ها در بازی های مختل?? دیگر یک نوآوری و ایده ی خلاق حساب نمی شود. اما استدیو ناتی داگ(سازنده ی آخرین ما) با ایده پردازی های بسیار توانست این موجود را به جمع آدم خور های (!) صنعت بازی های رایانه ای بیاورد. از جمله ویژگی هایی که آن ها دارند این است که نمی توانند چیزی را ببینند! آن ها ??قط از طریق صدا های اطرا?? وجود یک دشمن را حس می کنند. پس در مقابله با آن ها بدانید که این ??قط شما هستید که از نعمت بینایی برخوردارید!

 

 

اما این موجودات چگونه به وجود آمده اند؟ آن ها از شیوع نوعی قارچ سمی به نام CORDYCEPS دنیا را تسخیر می کنند و زندگی انسان ها را تلخ. اگر CLICKER ها نزدیک یک انسان شوند و به وی صدمه بزنند آن انسان نیز پس از مدتی به یک CLICKER تبدیل می شود! آن ها چهره ی بسیار زشتی دارند ( حداقل زشت تر از یک زامبی!) و صداهای گوش خراشی از خود بروز می دهند که همیشه در گوشتان باقی می ماند. آخرین ما یک خالق ایده های خلاقانه است که یک ابر شاهکار نامیده می شود پس یکبار دیگر از استدیو بزرگ ناتی داگ برای خلق چنین اثری تشکر کنید.

hakpwhjbwqdt8q3bfypl.jpg

Bioshock Infinite .2

 

 

 

این عنوان یکی از زیباترین و به یاد ماندنی ترین عناوینی می باشد که در این سال مهمان پلت??رم های گیمر ها شد. کمتر کسی پیدا می شود که مهو داستان بازی نشده باشد. داستان آن به حدی درگیر کننده بود که شاید قسمتی از آن را متوجه نشده باشید اما این بازی بهترین داستان را در زمان انتشارش به گیمر ها هدیه کرد. لازم به ذکر است گیم پلی و گرا??یک بازی هر چند کم اما نقش مهمی در ایده ی جذاب بازی که در ادامه شاهد آن هستید دارند. ایده ی ناب بازی خلق شهر آسمانی کلمبیا است. بله نویسنده ی داستان بازی با این ایده ی طلائی توانست بازیکن ها را عاشق این اثر و مشتاق تجربه ی دوباره ی همچین عنوانی کند. این ایده از شروع تا پایان بازی همراه آن بود و بهره گیری تمام از آن موجب شد تا Bioshock Infinite یکی از برترین عناوین سال ۲۰۱۳ شمرده شود.

34vxju70ppu24wuokh.jpg

 

 

 

نویسنده ی داستان بازی با این ایده ی طلائی توانست بازیکن ها را عاشق این اثر و مشتاق تجربه ی دوباره ی همچین عنوانی کند.

اما در شهر کلمبیا چه می گذرد؟ لحظه ی ورود به شهر را به خاطر دارید؟ زمانی که با یک ماشین پرنده به بالاترین آسمان ها ر??تید و به شهر آسمانی کلمبیا رسیدید. این قسمت از بازی یکی از زیبا ترین سکانس ها بود که یادآوری آن خالی از لط?? نیست!

 

 

در شهر کلمبیا مردم زندگی عادی مثل مردمان زمین دارند آن ها کار می کنند و مخارج زندگی خود را تامین می سازند. آن ها برای جابه جایی در شهر از وسایل نقلیه ای چون کشتی های ??ضایی و ریل های هوایی (!) است??اده می کنند و با جابه جا شدن به وسیله ی آن ها تا حد امکان در وقت صر??ه جویی می کنند! آسمان شهر همیشه آبی روشن است هیچگاه شهر چهره ی زشت به خود نمی گیرد تا زمانی که یک خرابکار وارد شهر شود و آن کس بوکر شخصیت اصلی داستان است که برای نجات دختری به نام الیزابت شهر را به هم می ریزد! شهر آسمانی کلمبیا ایده ی زیبا و جدید بود که نمی توان به همین راحتی از خلاقیت این شهر گذشت! راستی حاضرید برای دیدن این شهر از نزدیک چه کار هایی را انجام دهید؟!

hphmco4z3ri9gviai0ef.jpg

3. Assassin’s Creed IV black flag

 

سری بازی های کیش آدمکش همیشه ??راز و نشیب های زیادی داشتند. اوایل ساخت، این ??رانچایز یکی از محبوب ترین ها در جمع بازی ها بود. در نسخه ی سوم طبق شواهد این بازی ا??ت های زیادی کرد و بسیار از بازیکن ها را نا امید ساخت. اما در نسخه ی چهارم که آخرین و جدید ترین شماره از این سری است به کار گیری ایده های داستانی مناسب سبب شد که این بازی به ریل اصلی خود برگردد!

 

 

تلاش سازندگان این بازی در کل عالی بود اما خلق داستانی جدید با ایده های جدید یکی از مهمترین عوامل در بازسازی جذابیت این عنوان شد. ایده ی دزدان دریایی خود به تنهایی توانست داستان بازی را تحقق بخشد البته باید گ??ت که این تنها ایده ای نبود که باعث زیبایی داستان شد. ادوارد شخصیت اصلی داستان یکی از دزدان دریایی کارائیب است که ویژگی های به خصوصی دارد ویژگی های او بیشتر به سمت شخصیت معرو?? این بازی یعنی اتزیو آدیتوره گرایش یا??ته است که این خود نتیجه ی بهره گیری از ایده پردازی های گذشته ی این ??رانچایز می باشد. باید بدون شک اعترا?? کرد که داستان بازی بدون ایده ی دزدان دریایی به تنهایی نمی توانست جذاب ظاهر شود.

 

 

7abqs4s8ppztilh36jrk.jpg

همچنین در این نسخه شاهد ایده ی جدیدی بودیم که از نظر بسیاری از منتقدین عالی شمرده می شود. ایده ی دوربین اول شخص در زمان حال نیز یکی از خلاقیت های بازی بود که علاوه بر ساختار ساده ای که داشت توانست خوب ظاهر شود شما در محیط آبسترگو قادر به انجام کار های زیادی بودید که همین عوامل توانست این ایده را خوب جلوه دهد.

ایده ی دزدان دریایی خود به تنهایی توانست داستان بازی را تحقق بخشد

بنابراین Assassin’s Creed IV black flag را می توان از جمله عناوینی معر??ی کرد که ایده های درونش باعث خلق یک عنوان جذاب از لحاظ داستان و خلاقیت هایش گردید.

 

ueo2lrmf3zsnl65oz4pl.jpg

4. Metro Last Light

 

 

 

مترو آخرین روشنایی بازی دیگر است که از لحاظ ایده های زرین برتر شناخته می شود. این عنوان زیاد در میان عناوین برتر سال دیده نشد اما ایده های درونش یکی از بهترین عملکرد را داشتند. بازی در رباطه با شخصی به نام آرتیوم است که کمک بزرگی به بقای سرزمینش می کند. ایده ی بسیار خوب بازی مترو ها بودند که این بسیار جالب بود که این مکان ها به تنها قسمت امن شهر تبدیل شوند! وجود این مکان ها به جذابیت بازی کمک بسیار می کرد.

 

 

بازیکن در بیرون از این مکان ها باید با ماسک اکسیزن به کار خود ادامه می داد و در مترو ها نیاز به ماسک نبود. مراحلی که در طول بازی در مترو ها قرار داشت یکی از بهترین قسمت ها در بازی بودند. نور کم و ??ضای محدود از جمله ویژگی هایی بودند که بسیار جذاب عمل کردند. سرتاسر بازی از ایده ی مترو ها بهره می گر??ت و این باعث مو??قیت بازی می شد.

 

 

در قسمتی از داستان آرتیوم از طریق موجودی هیولا مانند (!) به نام Dark one (موجودی با جسه ی کوچک و چشمان درشت!) با هیولاهایی مانند او دوست می شود و با کمک آن ها برای برقراری بقا تلاش می کند. این کاراکتر یکی از مهم ترین نقش ها را در بازی داشت و این نیز یکی از ایده های جالب بازی بود. وجود او باعث دوستی انسان ها با هیولاها شد که با کمک هیولاها بتوانند با انسان های شروری که قصد سوء است??اده از این موقعیت را دارند مقابله کنند. این ایده های جذاب سبب خلق داستانی به یادماندنی شد.

elotm3y0rsba179kk9e.jpg

 

5. Beyond Two Souls

 

عنوان ماورا، دو روح از جمله بازی هایی است که در آن ایده های نو و جدیدی به کار گرقته شده که تعداد آن ها بسیار زیاد است. این عنوان در حد انتظار نتوانست مو??ق عمل کند اما بالاخره همیشه زمان می برد تا ایده های جدید و تازه ن??س در میان جمعیت گیمر ها محبوب شوند. داستان بازی یکی از کامل ترین و درگیر کننده ترین رویداد ها را رقم خواهد زد که در آن هیچ ضع??ی وجود ندارد. اما گیم پلی به معنای امروزی در این بازی وجود ندارد! این عنوان بیشتر شبیه یک ??یلم است اما عواملی که بازی را از یک ??یلم مستثنا می کنند بسیار زیاد هستند.

 

 

روند بازی بر پایه ی ایده ی سینماتیک بودن است. بر خلا?? بازی های این دوران آدم کشتن و هدشات کردن زامبی ها و یا هر موجود لعنتی دیگر در آن نقشی ندارد! بازی ??قط ارائه ی داستان است و ات??ااقات داستان به حدی زیبا هستند که مطمئنا آن را به عنوان یک اثر با ایده های خلاق و ناب قبول می کنید. استاد دیوید کیج سازنده ی این بازی قبلا هم با ساخت بازی heavy rain این ایده را معر??ی کرده بود اما در ماورا امکانات و خصوصیت های بیشتری قرار داده شده که برتر از بازی قبلی کیج می باشد.

 

xkucukpysh8t9cz4qlp9.png

6. Saints RowIV

 

 

 

این بازی در سال ۲۰۱۳ توانست تجربه های جالب و جدیدی را در میان عناوین دیگر ارائه دهد. بهره گیری از قوت تخیل بیش از حد جذابیت خاصی به بازی می داد. باید گ??ت که گیم پلی و گرا??یک بازی کمک بسزایی در جذاب نشان دادن ایده ی بازی کردند. اما ایده پردازی آن چگونه بود؟ مطمئنا شما نیز مانند خیلی از گیمر های دیگر، به سراغ بازی های رایانه ای می آیید تا حصار محدودیت ها در دنیای واقعی را بشکنید. اگر عقیده ی شما چنین است پس حتما عنوان Saints RowIV را تجربه کنید. بازی با خلق دنیایی تخیلی توانست شما را غرق تر ت??کرات کودکیتان کند.

 

 

دشمن شما ??ردی به نام Zinyak است که دنیایی تخیلی را در اختیار دارد. شما نیز با زندانی شدن و زندگی کردن در این دنیا سعی در نابودی و مبارزه با او را دارید. در این سرزمین همه چیز آزاد است! می توانید با سراعت زیاد از این ساختمان به آن ساختمان بپرید و یا در مسیر خیابان ها با سرعت بدوید و ماشین های اطرا??تان را نابود کنید.

 

 

شما قادر خواهید بود که بر آسمان رنگین شهر پرواز کنید و تجربه ی لذت بخشی داشته باشید. در بازی قدرت های زیادی وجود دارد که هر کدام تخیلی تر و دیوانه کننده تر از دیگری است. به نظر این ایده، ایده ی مو??قیت آمیزی بود. سازنده ها با خلق یک محیط تخیلی همه چیز را در اختیارتان قرار دادند و همچنین دست خود را برای ایجاد ایده های دیگر باز گذاشتند. پس اگر وقت آزادی دارید به تجربه ی این عنوان بپردازید و در عمق آن بنگرید!

8zvda0y6843ek7aysf7h.png

7. Batman Arkham origins

 

 

 

بتمن امسال به اندازه ی کا??ی مو??ق نبود اما باید اعترا?? کرد که داستان این شماره از سری بتمن یکی از زیباترین داستان ها بود. به کار گیری از ایده های زیاد و تعداد کاراکتر های بازی باعث رقم زدن یک داستان جذاب و به یاد ماندنی شد. ایده های به کار گر??ته شده در همه ی نسخه های سری بتمن بسیار زیاد است و از این لحاظ بتمن همیشه مو??ق ظاهر شده است. در این نسخه داستان بتمن به دوران جوانی اش بر می گردد. زمانی که بتمن جوان تر از هر بتمن دیگر است!

 

 

اما ایده ای که باعث شد داستان بازی هم مانند قسمت های دیگر بازی ا??ت نکند وجود دشمنان و کاراکتر های زیاد سری کمیک های DC بود! وجود آن ها به داستان بازی بسیار کمک کرد و باید گ??ت که هر قسمت از هیجان داستان را یکی از شخصیت های بازی بر دوش می کشید. تعداد دشمنان جدیدی که در بازی حضور داشتند ۸ ن??ر بود.

 

 

همچنین دشمنان قدیمی بتمن در نسخه های گذشته نیز در داستان قرار داشتند. بتمن همیشه و همه جا دشمن های زیادی داشت اما باید اعترا?? کرد که در این نسخه هم تعداد آن ها هم جذابیتشان و هم داستانی که رقم می زدند یکی از برترین ویژگی ها بود.

vkmvi6nd9v5mr4wsv5x0.jpg

8. Brothers: A Tale of Two Sons

 

 

 

این بازی در سپتامبر سال ۲۰۱۳ برای پلت??رم های X360وPS3 عرضه شد. در نگاه اول تم ساده ای دارد اما داستان بازی با تمام ساده گی اش ایده ی زیبایی را به همراه داشت. داستان در رابطه با دو برادر بود که هیچ نام و نشانی نداشتند! ??قط هد?? آن ها تنها، گشتن به دنبال دارو و پیدا کردن آن برای بهبودی مریضی پدرشان بود. مطمئنا تعامل بین شخصیت ها در بازی های رایانه ای اهمیت زیادی دارد به طوری که این تعامل به حدی در بعضی از بازی ها زیاد می شوند که از هم پاشیدن آن غیر ممکن است!

 

 

سازنده ای این عنوان با به کار گیری از ایده ی دو برادر در بازی این تعامل را به بیشترین حد خود رساند و سبب شد تا داستان بازی هر چند ساده اما جذاب شناخته شود. این ماجرا بیشتر شبیه یک کتاب داستان است! اما جذابیت های زیاد آن به کنار! آن ها در طول بازی با شخصیت های زیادی رو به رو می شوند و با ارتباط با آن ها نمونه ی دیگری از دوستی و محبت در بازی های را به نمایش می کشند. دشمنان در بازی اغلب یک هیولا هستند اما همه ی هیولا ها در بازی بد شمرده نمی شوند!

2zinhtc7o4lq9o0ura65.jpg

Gone Home.9

 

 

 

Gone Home یکی از داستان های جذاب و درگیر کننده در میان عناوین سال ۲۰۱۳ ارائه کرد. این بازی مستقل است که توسط The Fullbright Company ساخته شده و توانست با تمامی امکانات کم یک بازی مستقل از این امتحان مو??ق بیرون آید. داستان بازی بسیار درگیر کننده است!

 

 

شخصیت اصلی داستان زمانی که از یک مسا??رت طول و دراز باز می گردد کسی از اعضای خانواده اش را در خانه پیدا نمی کند. او هنگام جست و جو در خانه با ات??اقات زیادی رو به رو می شود که هر یک جذاب تر از دیگری است. شواهدی از خواهرش پیدا می کند و وجود شخصیت خواهرش داستان را درگیر کننده تر به پیش می برد.

 

 

اما ایده ی جذابی که در بازی قرار داده شده است گنگ بودن داستان است! جذابیت داستان بازی از گنگ بودنش سر چشمه می گیرد اما این وضعیت همچنان باقی نمی ماند. با پیدا کردن شواهد و مشخصات زیاد در بازی چالش ها کم و زیاد می شود و می تواند حداقل ساعت ها ذهن شما را از داستان زیبای بازی درگیر کند. با وجود امکانات کم سازنده ها، آن ها خیلی خوب توانستند از پس یک بازی جالب هر چند ساده بر آیند و این نتیجه ی بهره برداری از ایده های زیادی است که قبل از ساخت بازی ارائه می شود.

i7lre1s94ijla3t29ok.jpg

Tomb raider.10

 

 

 

لارا کرا??ت اینبار باز هم به سراغ گیمران مشتاق آمد و با عنوانی جدید و مو??ق توانست دل آن ها را به دست بیارود. بازی Tomb raider در مارس سال ۲۰۱۳ خیلی ها را مشتاق به تجربه ی خود کرد. لاراکرا??ت اینبار تغییرات زیادی کرده بود و داستانی که پیش رو او قرار داده شده بود نیز مت??اوت تر از نسخه های گذشته به نظر می رسید. بازی داستان زیبایی را ارائه کرد و ایده های درون آن مملو از جذابیت ها بود.

 

 

چالش های داستان به بیشترین حد خود رسید و ذهن بازیکن ها را درگیر کرد. اما ایده ای که باعث زیبایی سرتاسر داستان شد چالش های زیاد مرگ و زندگی و تلاش زیاد انسان ها برای بقا و زندگی روزمره بود. لارا در طول بازی چندین بار به پیشواز مرگ ر??ت و توانست جان سالم به در ببرد. اون جتی بعضی مواقع به حد مرگ زخمی شد اما باز هم توانست زنده بماند و زندگی کند!

 

 

غیر از داستان بازی در طول گیم پلی مرگ های وحشیانه ای به سراغ بازیکن می آید و گریز از این مرگ ها نیاز مهارت بالایی از سوی گیمر است. همچنین سابقه ای در بین بازی های رایانه ای متعدد کم پیدا می شود و این عنوان توانست با است??اده از این ایده ها داستانی جالب و زیبا را تشکیل دهد.

rz03ltgo8rn1ppiz9r.jpg

بیشتر این بازی ها از عناوین معرو?? اخیر هستند. مطمئنا بازی های معرو?? ایده های زیاد تر و جذاب تری را برای اعمال در خود دارند آن ها طی نسخه های مختل?? شکست ها و پیروزی های زیادی داشتند. یک ایده ی تک می تواند کمک بسیار زیادی به داستان و حتی مو??قیت بازی کند. هرچند عناونی هستند که هر ساله با یک تم ساده ??روش خوبی خواهند داشت اما هیچگاه از نظر عقیده ی گیمر ها سربلند شناخته نمی شوند.

.

.

.

Gamefa

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هیچی داستان beyond نمیشه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هیچی LAST OF US نمیشه:thumbup:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
هیچی داستان beyond نمیشه

 

beyond یه داستان عالی و گرا??بک خیره کننده داشت!!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

??قط the last of us از نظر داستان و گرا??یک عالیش . ولی بیوند خوب نبود

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

the last of us صد برابر بهتر از beyond هست .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
the last of us صد برابر بهتر از beyond هست .

100 نه. 1000000000 برابر بهتره اصلا قابل مقایسه نیست جذابیتی که اخرین ما داره هیچ بازی نداره

beyond برای دختر ها بازیه خوبیه :lol:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
100 نه. 1000000000 برابر بهتره اصلا قابل مقایسه نیست جذابیتی که اخرین ما داره هیچ بازی نداره

beyond برای دختر ها بازیه خوبیه :lol:

گل گ??تی . the last of us هم از نظر گرا??یک و هم از نظر داستان و ... خیلی قشنگ تر از بیاند بود . بیاند بازی به درد نخوری بود .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من موندم sr دیگه چرا تو این لیسته ??وق العاله آشغاله

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
100 نه. 1000000000 برابر بهتره اصلا قابل مقایسه نیست جذابیتی که اخرین ما داره هیچ بازی نداره

beyond برای دختر ها بازیه خوبیه :lol:

واقعا اگه تصور شما از beyond اینه من دیگه چیزی نمیگم.بین بازی رو هر کسی که درک نمیکنه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هم Beyond هم LOU ??وق العاده بود . من موندم چرا Beyond جایزه نمیگیره ، یعنی نباید به همراه GTA V و TLOU جزو بهترین داستان شناخته بشه ؟ همه جا دم از TLOU و GTA V میزنند اما Beyond ... :thumbup:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
هم Beyond هم LOU ??وق العاده بود . من موندم چرا Beyond جایزه نمیگیره ، یعنی نباید به همراه GTA V و TLOU جزو بهترین داستان شناخته بشه ؟ همه جا دم از TLOU و GTA V میزنند اما Beyond ... :thumbup:

1370954261-beyond-two-souls-7.jpeg

:biggrin2::biggrin2:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

داستان اخرین ما یه چیز دیگه بود...

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

4. Metro Last Light

:biggrin2::biggrin2::biggrin2::biggrin2::biggrin2::biggrin2::biggrin2:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
هم Beyond هم LOU ??وق العاده بود . من موندم چرا Beyond جایزه نمیگیره ، یعنی نباید به همراه GTA V و TLOU جزو بهترین داستان شناخته بشه ؟ همه جا دم از TLOU و GTA V میزنند اما Beyond ... :thumbup:

داداش الکی که به THE LAST OF US نمیگن بهترین بازی تاریخ . بیاند همش از رو تخیل بود و هی میر??ت گذشته و آینده . اما برعکس THE LAST OF US دقیقا عین حقیقت بود . مخصوصا قسمت آخر بازی که وقتی مارلین از JOEL خواست که نکشدش JOEL اونو کشت نه مثل این ??یلما ی الکی که دو طر?? آخر با هم دوست می شن جوری که انگار با هم دشمن نبودن . ولی من به شخصه از gta v متن??رم از نظر من بازی بی خودی بود .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...