رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ali2013

با تریلر جدید Metal Gear Solid V : Ground Zeroes تفاوت نسخه های مختلف را ببینید

پست های پیشنهاد شده

19-250x125.jpg

همانطور که استاد هیدو کوجیما اعلام کرده بود به تازگی یک تریلر جدید از عنوان Metal Gear Solid V : Ground Zeroes منتشر شده است که ت??اوت های گرا??یکی نسخه های مختل?? این عنوان را به تصویر می کشد که بر اساس این تصویر همانطور که پیشتر اعلام شده بود نسخه ی PS4 از کی??یت بهتری برخوردار است.

 

 

 

 

Ground Zeroes در سال ۱۹۷۵ آغاز می شود، جایی که سازمانی با نام اختصاری MSF به سلاح های هسته ای دست یا??ته است و سایر قدرت های جهان نمی توانند دست روی دست بگذارند و استراحت کنند و به همین دلیل بازرسی این سلاح ها را به پایگاه مادر ( Mother Base ) محول می کنند. به هر حال و قبل از بازرسی، اسنیک در می یابد که Paz که برای آخرین بار در نسخه ی Peace Walker دیده شد، زنده است و در یکی از پایگاه نیروی دریایی آمریکا در کوبا نگهداری می شود. Chico تلاش می کند تا او را نجات دهد ولی مو??ق نمی شود و باعث می گردد تا بار دیگر اسنیک پوتین هایش را به پا کند تا آن ها را نجات دهد.

 

 

Metal Gear Solid V : Ground Zeroes در ۱۸ مارس ۲۰۱۴ ( ۲۷ اس??ند ۹۲ ) برای Xbox 360 ، Xbox One ، PS4 و PS3 منتشر خواهد شد و مدتی بعد نیز برای PC عرضه خواهد گردید.

mgs-comparison-2.png

mgs-comparison-ps4-vs-xbox-one.jpg

mgs-comparison-1.jpg

لینک دانلود تریلر باکی??یت hd:http://gamefa.com/go.php?http://vd12.3djuegos.com/videos/mp4/720/METAL_GEAR_SOLID_V_GROUND_ZEROES_Current_Gen_Next_Gen_comparisons_3DJUEGOS.mp4

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...