رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeedtvn

گرافیک The Order : 1886 در پلتفرم های دیگر غیر ممکن است

پست های پیشنهاد شده

 

the-order-1886-3-250x150.jpg Ready At Dawn بر روی یکی از برترین عناوین انحصاری کنسول PS4 یعنی The Order : 1886 کار می کند که دارای گرا??یک بصری ??وق العاده است به طوری که که همگان به گرا??یک این بازی لقب سینمایی را داده اند. Aron Cender مدیر بازاریابی این استدیو طی مصاحبه ای تازه از قدرت PS4 تمجید کرده است و اعلام کرده که گرا??یک این عنوان بر روی کنسول های دیگر قابل اجرا نیست.

این کنسول یک قطعه ی بسیار شگ??ت انگیز از سخت ا??زار است و من خوشحالم که ??رصتی برای همکاری با سونی پیدا کرده ایم. من اطمینان دارم که شما در آینده ی نزدیک درک خواهید کرد که این کنسول چه مقدار قدرتمند است. برای مثال می توان به عنوان The Order : 1886 اشاره کرد که البته ی تمامی چیز هایی که در گرا??یک این بازی مشاهده می کنید، بهتر خواهند شد. من عقیده دارم که یکی از نکات بسیار مثبت The Order : 1886 جزئیات محیط، نورپردازی و انیمیشن ها می باشد که بر روی هیچ کدام از پلت??رم های دیگر به جز PC قابل اجرا نیست بنابراین قدرت بالای کنسول PS4 یکی از مهم ترین دلایل این دستاورد مهم است.

داستان بازی مربوط به تغییراتی است که در قرن ه??تم و هشتم رخ می دهد و لازم به ذکر است که ما در این بازی شاهد ا??سانه هایی هستیم. در این بازی انسان ها به دو گروه تقسیم می شوند : گروه اول مردم و کسانی هستند که در طی ات??اقاتی عجیب ژنتیکشان عوض شده و به نیمه نژاد ها در بازی معرو?? شده اند، گروه دیگر هم که مردم عادی را شامل می شود. بعد از این ات??اقات نیمه نژاد ها به جنگ با بشریت پرداختند که قرن ها طول کشید. در طول این جنگ شخصی به نام آرتور، گروهی تشکیل می دهد که اعضای آن را ا??رادی با نام سلحشور های میزگرد تشکیل می دادند (Knights of the Round Table) و هد??ش از تشکیل این گروه کمک کردن به مردم و مبارزه با نیمه نژاد ها بود. از آن زمان به بعد، در طول قرون بسیار، شوالیه های زیادی جان خود را از دست دادند ولی هیچ وقت این امر باعث نابودی گروه نشد. اگر یک شوالیه کشته شود، جانشینش به سرعت کارش را شروع خواهد کرد و به نبرد برای د??اع از بشریت می پردازد. شما در بازی نقش ??ردی با نام Galahad، که یکی از اعضای بزرگ مح??ل است را ای??ا خواهید کرد.

این عنوان که به صورت انحصاری برای کنسول PS4 ساخته می شود توسط دو استدیو Ready At Dawn و Santa Monica در حال توسعه است و قرار است در سه ماهه ی سوم سال ۲۰۱۴ عرضه گردد.

 

gamefa

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هر بازی ای روی PC ممکنه :biggrin2: خوبه خود یارو هم اعترا?? کرده به این موضوع.

 

خوب مرتیکه واسه PC هم می ساختینش دیگه :biggrin2:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...