رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
chia

اردوی پرسپولیس در محل اردوهای تیم ملی ارمنستان

پست های پیشنهاد شده

مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس گ??ت: بنابر اعلام مسوولان باشگاه شیراک، تیم ??وتبال پرسپولیس در آکادمی ??وتبال ارمنستان که محل اقامت و برپایی اردوهای تیم ملی ارمنستان است، اقامت می‌کند.

امیرعلی حسینی در گ??تگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس ا??زود: همانطور که پیش از این اعلام شد، س??ر تیم ??وتبال پرسپولیس به ارمنستان از 26 تا 29 اس??ند سال جاری خواهد بود و 28 اس??ند بازی دوستانه‌ای با تیم شیراک انجام می‌شود که در حال حاضر پیگیر آخرین هماهنگی‌ها برای حضور کاروان پرسپولیس در آن کشور هستیم.وی ادامه داد: باشگاه شیراک در سال 1958 تاسیس شده است و در مسابقات لیگ برتر این کشور حضور دارد. آنها چهار عنوان قهرمانی در لیگ برتر، سه عنوان قهرمانی در سوپر جام و یک قهرمانی در جام استقلال ارمنستان دارند.نماینده باشگاه پرسپولیس برای هماهنگی با باشگاه شیراک خاطرنشان کرد: آکادمی ??وتبال ارمنستان که محل اقامت و برپایی اردوهای تیم ملی ارمنستان است، ظر??یت پذایریی از 130 ن??ر را دارد که برای اقامت تیم در نظر گر??ته شده است. این آکادمی دارای همه امکانات مورد نیاز از جمله؛ پنج زمین چمن، سالن بدنسازی، استخرهای روباز و مسق?? و... است.حسینی در پایان تصریح کرد: پیش از این قرار بود بازی ما در استادیوم 15 هزار ن??ری «جمهوری» انجام شود که به دلیل آماده نشدن چمن آن، مسوولان این باشگاه اعلام کرده‌اند این دیدار در ورزشگاه 50 هزار ن??ری هرازدان انجام خواهد شد.

منبع : ????? ???????? ?? ??? ??????? ??? ??? ????????/ 28 ?????? ???????? - ????? :: ?? ???? ???? ?????? ?????? ????? ????????

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...