رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
chia

مدل‌هایی که ارزش خرید دارند!

پست های پیشنهاد شده

مدل‌هایی که ارزش خرید دارند!

[h=2]Asus Memo Pad ME173X HD[/h]این تبلت ایسوس را می‌توان یکی از خوش قیمت‌ترین و در عین حال با ارزش‌ترین تبلت‌های بازار دانست که نسبت به مبلغ پرداختی، امکانات بسیار خوبی را نصیب کاربر می‌کند. نمایشگر ۷ اینچی ممو پد از وضوح تصویر اچ‌دی بهره گر??ته و با ??ناوری IPS عرضه می‌شود. ضمن اینکه پردازنده ۴ هسته‌ای مدیا تک از پس اجرای اکثر بازی‌های روز به خوبی بر می‌آید. برای این دستگاه (نسخه ۸ گیگابایت) تنها کمی بیشتر از 400 هزار تومان بایستی هزینه کنید!

ASUS-MeMO-Pad-HD-7.jpg

[h=2]Lenovo Ideapad A1000-T- 4GB[/h]این تبلت هیچ نکته خاصی در طراحی یا سخت‌ا??زارش ندارد که بخواهد شما را مجذوب خویش سازد! یک مدل ساده ۷ اینچی با پردازنده ۲ هسته‌ای مدیا تک و رم ۱ گیگابایتی در کنار حا??ظه داخلی ۴ گیگابایت که قابلیت ارتقا از طریق کارت حا??ظه جانبی را دارد، چیزی است که این روزها خیلی می‌توان در بازار یا??ت! اما وقتی به تگ قیمتی آن نگاهی بیندازید و برند لنوو را نیز حک شده بر پیشانی‌اش ببینید، متوجه خواهید شد قیمت ۳۳۰ هزار تومان برای چنین مدلی، برگ برنده‌ای است که شما را به خریدنش ترغیب خواهد کرد.

Lenovo-A1000.jpg

[h=2]ASUS Nexus 7 2 32GB 4G[/h]به طور حتم سری نکسوس تبلت‌های گوگل، از مشهورترین مدل‌های تولیدی مشترک این کمپانی و ایسوس است که علاوه بر کی??یت بالا، قیمت قابل قبولی نیز دارند. حال سری جدید نکسوس 7 وارد بازار شده و قیمت‌های معقولی به خود گر??ته است. به طوری که نسخه 32 گیگابایتی با پشتیبانی از سیم کارت و شبکه نسل چهارم، کمتر از 1.200.000 تومان قیمت دارد و با است??اده از پردازنده ۴ هسته‌ای اسنپدراگون، ص??حه نمایش ??ول اچ‌دی و دوربین ۵ مگاپیکسلی، مجموعه کاملی از امکانات را نصیب کاربر خویش می‌سازد.

Nexus_7_2013.jpg

[h=2]Acer iconia A1-810 16GB[/h]بسیاری هستند که نه اندازه بزرگ تبلت‌های ۱۰ اینچی را می‌پسندند و نه علاقه‌ای به سایز ۷ اینچی‌ها دارند. شاید بهترین اندازه برای این ا??راد، مدل‌های ۸ اینچی باشد. اما از طر??ی هزینه پرداختی هم از اهمیت زیادی برخوردار است. پس بایستی به دنبال یک تبلت خوش قیمت با برندی معتبر بود. ایسر چنین دستگاهی را برای شما ??راهم آورده است. نمایشگر ۸ اینچی با وضوح اچ‌دی، پردازنده ۴ هسته‌ای مدیا تک، دوربین ۵ مگاپیکسلی و حا??ظه داخلی، تنها کمی بیشتر از ۵۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده تا مطلوب بسیاری از خریداران باشد.

Acer_Iconia_A1_810.jpg

مدل‌هایی که نبایستی الان خرید!

[h=2]Prestigio MultiPad 10.1 Ultimate Wi-Fi+3G[/h]

ظاهرا اعتماد به ن??س این کمپانی نه چندان مشهور خیلی بالاست که برای چنین دستگاهی بیشتر از 1.200.000 تومان قیمت گذاشته است! محصولی که تنها هنرش به است??اده از سیم کارت باز می‌گردد و در مقابل از دوربین بی کی??یت ۲ مگاپیکسلی با پردازنده متوسط ۲ هسته‌ای است??اده می‌کند و هم راستای کالاهای بسیار بهتر از کمپانی‌های مشهورتر قیمت گذاری شده است! آیا خرید چنین تبلتی، منطق دارد؟!

prestigue.jpg

[h=2]Microsoft Surface 2[/h]

به به، عجب تبلت خوب و دوست داشتنی‌ای! از چیپست قدرتمند انویدیا تگرا 4 است??اده می‌کند، 2 گیگابایت رم دارد و نمایشگر آن نیز با کی??یت بسیار خوب و ??ول اچ‌دی است. ۲۵۶ گیگابایت هارد داخلی هم سبب می‌شود تا مشکل کمبود ??ضا بر روی ویندوز نسخه 8.1 نداشته باشید. پس مشکل چیست؟ تنها یک چیز و آن قیمت ??ضایی این تبلت که در حدود 5.5 میلیون تومان برای خریدارش آب می‌خورد! از ??رط تعجب دهانتان باز مانده است؟ پس توصیه می‌کنیم دهان خود را بسته و با سرعت هر چه تمام از این محصول جدید مایکروسا??ت دور شوید!

surface2.jpg

[h=2]Hyundai Rock X Wi-Fi 16GB[/h]

این تبلت با قیمتی نزدیک به ۸۰۰ هزار تومان نه تنها هیچ توانی برای رقابت با مدل‌های این رده بازار ندارد، بلکه از نمونه‌هایی چون ایسوس ممو پد ۷ اچ‌دی با بیش از ۳۰۰ هزار تومان اختلا?? قیمت هم ضعی??‌تر است! نمایشگر این دستگاه حتی اچ‌دی هم نیست و دوربین بی‌کی??یت در کنار پردازنده نه چندان توانمند، مجموعه مشخصات ا??تضاح آن را کامل می‌کند!

hyundai_rock_x_3_.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...