رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
chia

کشنده‌ترین داروی جدید در آمریکا ( مهم)

پست های پیشنهاد شده

20140303140105_medicine1.jpg

 

به گزارش دریچه خبر ، هرچند ترکیب‌های است??اده شده در این دارو، جدید نیستند اما زوهیدرو حاوی «هیدروکودون» خالص با دوز بالاست.

 

دادستان‌های کل 28 ایالت آمریکا از سازمان غذا و داروی این کشور درخواست کردند که تایید داروی مسکن زوهیدرو را لغو کند. همچنین تیم مشورتی این سازمان به عدم تایید این دارو رای دادند. مخال??ان?? تایید?? این دارو که قرار بوده از ماه مارس امسال (2014) در بازار به ??روش برسد، معتقدند که در بحبوحه شیوع اعتیاد دارویی در این کشور که از تجویز بیش از حد داروهای ا??یونی (اپیوییدی) ناشی می‌شود، توزیع این داروی که برپایه ترکیبات اپیوییدی تهیه شده با دوز بالا، خطرناک و نگران کننده است.

 

دکتر «آندرو کلودنی» یکی از مخال??ان این دارو گ??ت: به محض اینکه این دارو در بازار پخش شود از بین مصر??‌کنندگانش قربانی می‌گیرد چون حاوی دوز بالای هیدروکودون (داروی اپیوییدی) است.

 

کارشناسان اعتیاد به موادمخدر نیز با ابراز نگرانی نسبت به کپسول‌های زوهیدرو اظهار داشتند: مصر??‌کنندگان می‌توانند محتویات این کپسول را به صورت پودر درآورده و به شکل تزریقی یا استنشاقی مصر?? کنند.

 

مرکز کنترل و پیشگیری امراض آمریکا نیز با تاکید بر ا??زایش نگران‌کننده نرخ مرگ و میرهای ناشی از مصر?? داروهای اپیوییدی و دیگر مسکن‌ها از دهه 1990 میلادی اعلام کرد: در سال 2010 میلادی 16 هزار و 651 ن??ر بر اثر است??اده از مسکن‌ها جان خود را از دست داده‌اند در حالی که این آمار در سال 1999 میلادی، 4030 ن??ر بوده است.

 

به گزارش ایسنا به نقل از لایوساینس، طبق گزارش مرکز کنترل و پیشگیری امراض آمریکا این مرگ و میرها مستقیما به ??روش داروهای مسکن قانونی و نسخه‌ای همچون هیدروکودون،‌ اکسی‌کودون و متادون مرتبط است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...