رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

با اطلاعات جدیدی از Infamous : Second Son همراه شوید : گرافیک بازی بسیار بهتر از نمایش ها است

پست های پیشنهاد شده

80-250x140.png

 

بار دیگر اطلاعات جدیدی از عنوان Infamous : Second Son منتشر شده است که نشان می دهد گرا??یک بازی از تریلر ها و تصاویر منتشر شده بسیار بهتر خواهد بود و همگان را شوکه خواهد کرد.

این اطلاعات در ویدیوی جدید این بازی که به زبان لهستانی منتشر شده بود، وجود داشت که سرانجام توسط یکی از کاربران سایت NeoGaf با نام FeiRR ترجمه شد که به شرح زیر می باشد :

  • گرا??یک بازی بسیار بهتر و واضح تر از تریلر و تصاویر می باشد.
  • گشت و گذار در محیط سیاتل بسیار جذاب و سرگرم کننده خواهد بود.
  • به جزئیات بسیار کوچک نیز در بازی توجه شده است برای مثال هنگامی که Delsin کنار پله می ایستد ابتدا یک پای خود را روی پله می گذارد و سپس بالا می رود که همانند بالا ر??تن واقعی انسان از یک پله می باشد.
  • تغییر سطح دشواری در شیوه ی بازی شما تاثیر دارد برای مثال قدرت نئون در سطح دشواری نرمال دارای حالت آهسته است در حالی که در سطح دشواری مشکل این قابلیت وجود ندارد.
  • قدرت نئون با دکمه ی O ??عال می شود و برای ??واصل دور کاربرد دارد در حالی که قدرت دود برای نبرد های تن به تن مناسب است.

در این نسخه ۷ سال از حوادث نسخه ی دوم گذشته است و جامعه کاملا زیر سلطه ی نیرو های حکومتی است و کسی هم توان مقابله با این گروه را ندارد. در Second Son شاهد یک شخصیت جدید می باشیم که Delsin Rowe نام دارد. وی یک نقاش خیابانی است که در شهر سیاتل زندگی می کند. سیاتل داستان بازی، شهری است که توسط نیرو های ویژه ح??اظتی که به اختصار DUP نامیده می شوند، کنترل می شود و به نوعی جو خ??قان آمیز و ترسناکی بر آن حاکم است. DUP شاخه ای از نیرو های پلیس شهر است که هد?? و انگیزه ی اصلی آن ها دستگیری بیو تروریست هاست. اما گروهی در این شهر وجود دارند که Conduit نامیده می شوند که نیرو های حکومتی به آن ها بیو تروریست می گویند. این ا??راد دارای قدرت های ??وق بشری هستند و هد?? اصلی DUP نیز دستگیری این ا??راد است زیرا تنها آن ها هستند که می توانند در مقابل این سیستم حکومتی مقابله کنند. Delsin در یکی از درگیری های شهری که بین مردم و نیرو های DUP می باشد چند تن از ا??راد زخمی را نجات می دهد و اینجا است که در می یابد او نیز یک بیو تروریست می باشد و دارای قدرت های ??را بشری است. وی که از نظام حکومتی نیز ناراضی است تصمیم می گیرد تا با است??اده از قدرت های خود با DUP مبارزه کند و آن ها را به زانو دربیاورد.

inFamous : Second Son در تاریخ ۲۱ مارس به صورت انحصاری بر روی PS4 منتشر خواهد شد.

منبع گیم??ا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...