رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

بیوگرافی phil anselmo

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]8095[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]8096[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]8097[/ATTACH]

 

نام اصلی ??یلیپ هنسن انسلمو

 

زادروز ۳۰ ژوئن ۱۹۶۸

اهل کشور نیو اورلئانز، لوئیزیانا، آمریکا

 

سبک‌هاهوی متال، ترش متال، دث متال، بلک متال، گرو متال، هاردکور پانک، راک جنوبی

 

کار(ها) آهنگساز، ترانه‌سرا، تهیه‌کننده موسیقی

 

ساز(ها)خواننده، گیتار، گیتار بیس، درامز

 

مدت کار ۱۹۸۳ تاکنون

 

گروه ها پنترا

داون

سوپرجوینت ریچوال

آرسون آنتم

نکرو??اجیا

 

 

[ATTACH=CONFIG]8098[/ATTACH]

 

??یل انسلمو (به انگلیسی: Phil Anselmo) خوانندهٔ هوی متال آمریکایی است که بیشتر به‌عنوان خوانندهٔ پیشین پنترا شناخته می‌شود. او در حال حاضر خوانندهٔ اَبَرگروهداون است.

او همچنین مالک شرکت تهیه‌کننده موسیقی هاوس‌کور رکوردز است که در آن به پروژه‌های کم‌تر شناخته‌شده‌اش می‌پردازد.

[ATTACH=CONFIG]8099[/ATTACH]

 

 

 

او با نام اصلی ??یلیپ هنسن انسلمو زاده و بزرگ‌شدهٔ نیو اورلئانز است. پدرش در نیو اورلئانز رستورانی با نام خانوادگی‌شان داشت.انسلمو یک برادر کوچک‌تر از خودش به‌نام جری و یک خواهر دوقلو به نام ربکا دارد که در تنها آلبوم منتشر شده از گروه ساترن ایزولیشن، به عنوان خوانندهٔ بک وکال با ??یل همکاری کرده‌است.

انسلمو در مصاحبه‌های مختل?? گ??ته که در کودکی بسیار آرام و منزوی بوده‌است. او همچنین در جوانی مدتی به کار بر روی قایق‌های ماهیگیری مشغول بوده‌است

[ATTACH=CONFIG]8100[/ATTACH]

 

او تا قبل از این‌که به پنترا بپیوندد خوانندهٔ یک گروه گمنام به‌نام ریزر وایت بود که چون از خودشان چیزی نداشتند بیشتر به بازخوانی کارهای جوداس پریست می‌پرداختند. آشنایی او با پنترا زمانی ات??اق ا??تاد که برادران ابوت و رکس براون به کلوپی در نیواورئانز-که انسلمو به آنجا زیاد ر??ت‌وآمد داشت- ر??تند.آن‌ها انسلمو را جایگزین مناسبی برای تری گلیز(گیتاریست و خوانندهٔ پیشین پنترا) یا??تند و با پیوستن او به پنترا، گروه کار برروی آلبوم چهارم‌شان با نام پاور متال را شروع کردند.

پاور متال که تهیه‌کنندگی‌اش بر عهدهٔ خود گروه بود، آلبومی در سطح کارهای بعدی پنترا نبود اما مقدمات امضای قرارداد با شرکت معتبر آتلانتیک رکوردز را برای ضبط آلبوم بعدی گروه ??راهم کرد. سرانجام پنجمین آلبوم پنترا به‌نام کابوی‌هایی از جهنم که در سال ۱۹۹۰ منتشر شد به مو??قیتی بزرگ برای گروه تبدیل شد. این مو??قیت با آلبوم‌های نمایش عوامانهٔ قدرت(۱۹۹۲) و از باانگیزه خیلی آنورتر(۱۹۹۴) ادامه یا??ت.

[ATTACH=CONFIG]8101[/ATTACH]

 

 

با پرداختن انسلمو به پروژه‌های شخصی خودش و شدت گر??تن اعتیاد او به مواد مخدر، به مرور روند کار گروه با مشکل مواجه شد. مسئلهٔ اعتیاد او به قدری وخیم شد که در ژوئیه ۱۹۹۶ و در جریان برگزاری تور آلبوم کشتار بزرگ مد روز، از جنوب در دالاس، انسلمو بر اثر اوردوزهروئین تا پای مرگ پیش ر??ت. قلب او برای ۵ دقیقه از کار ا??تاد که با تزریق آدرنالین و انتقال به بیمارستان از مرگ رهایی یا??ت. او پس از این ات??اق تصمیم گر??ت که اعتیادش را ترک کند که البته ??قط برای مدت کوتاهی مو??ق به انجام آن شد.

مشکلات شخصی انسلمو و پرداختن او به پروژه‌های متعدد موازی با پنترا از قبیل گروه داون، سوپرجوینت ریچوال، وایکینگ کرون، نکرو??اجیا و ... به مرور باعث بروز اختلا?? در گروه و دلسردی اعضای پنترا از او شد و بالاخره در سال ۲۰۰۳ پنترا رسماً از هم پاشیده شد. وینی پال بعدها در مصاحبه‌ای گ??ت که او دیگر هیچ‌گاه با انسلمو صحبت نخواهد کرد. او همچنین گ??ت: من ??قط امیدوارم دیگران بدانند که انسلمو وقتی دهانش را باز می‌کند هیچ‌وقت برای پنترا سخن نمی‌گوید

[ATTACH=CONFIG]8102[/ATTACH]

 

کشته‌شدن دایمبگ دارل

 

او در پی کشته‌شدن دایمبگ دارل در سال ۲۰۰۴ برای حضور در مراسم خاکسپاری به تگزاس ر??ت ولی خانوادهٔ دایم از حضور او در مراسم جلوگیری کردند. انسلمو تنها عضو پنترا است که اجازه نیا??ت در مراسم تشییع جنازهٔ دایم حضور پیدا کند.

مدتی بعد ویدئویی روی سایت یوتیوب قرارداده شد که انسلمو در آن ویدئو از ر??تار گذشتهٔ خود در قبال هم‌گروهی‌های سابق‌اش اظهار پشیمانی کرد. آلبوم Down III: Over the Under از آثار گروه داون که در سال ۲۰۰۷ منتشر شد با تاثیر از مرگ دایم ساخته شده است و اعضای گروه داون طی توری که در پی انتشار آلبوم برگزار کردند، آهنگ «محکوم به حبس ابد» را به دایم تقدیم کردند

 

[ATTACH=CONFIG]8103[/ATTACH]

 

انسلمو در ۳۱ اکتبر سال ۲۰۰۱ (هالووین) با دوست دختر قدیمی‌اش است??انی وینستین ازدواج کرد. در همان سال آن‌ها با هم گروه ساترن ایزولیشن را تشکیل دادند که پس از انتشار اولین و تنها آلبوم‌شان، گروه منحل شد.

 

[ATTACH=CONFIG]8104[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]8105[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]8106[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]8107[/ATTACH][TABLE=class: infobox vcard]

[TR]

[TD=class: note][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

[TABLE=class: infobox vcard]

[TR]

[TD=class: note][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...