رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

کیفیت ۱۰۸۰p عنوان Killzone: Shadow Fall در قسمت مولتی پلیر مجلل نمی‌باشد

پست های پیشنهاد شده

killzone_shadow_fall-250x140.jpg

 

کی??یت ۱۰۸۰p عنوان Killzone: Shadow Fall در قسمت سینگل پلیر این عنوان بسیار عالی می باشد ولی وقتی که وارد قسمت مولتی پلیر می شوید کی??یت بازی پیچیده تر و کم تر می شود. چندی پیش سازنده بازی Guerrilla Games درباره ی این مشکل تکنیکی توضیخ داد و گ??ت در آینده ای نچندان دور این مشکل را بر طر?? خواهد کرد.

کی??یت اصلی بازی در قسمت سینگل پلیر به صورن ۱۰۸۰ می باشد ( البته بدون ارتقا یا عمل خاصی ) ولی در قسمت مولتی پلیر که چندی پیش Guerrilla Games در وب سایت خود اعلام کرده بود با کمک FQA کی??یت این قسمت بازی هم کمی ارتقا پیدا می کرد ولی اینچنین که اعلام شده نشان می دهد این *****ینگو ارتقا دهنده نتوانسته به خوبی جلوه به قسمت آنلاین بازی بدهد.

تمامی دو قسمت سینگل پلیر و مولتی پلیر عنوان Killzone: Shadow Fall با کی??یت ۱۰۸۰p و سرعت ??ریم ۶۰ اجرا می شوند ولی هنوز هم دلیل اینکه چرا در قسمت مولتی پلیر کی??یت بازی کمی ا??ت می کند، توسط سازنده یا??ت نشده.

همانطور که Guerrilla Games اعلام کرد این مشکل و ا??ت کی??یت در قسمت مولتی پلیر را یک مشکل ??نی با نام ( temporal reprojection ) نام گذاری کرده اند که به احتمال زیاد این باگ باعث می شود که ??اصله بین پیکسل های تصویر زیاد شود و همچنین کی??یت و رزولیشن بازی هم ا??ت کند که در نهایت با ا??ت کی??یت در این قسمت همراه خواهیم بود.

همچنین هم مشکل ??نی در بازی وجود دارد و همچنین باگی بزرگ که تاثیر گذار بر روی pipeline کی??یت بازی می باشند که در قسمت هایی چون مولتی پلیر بازی ها اثر خیلی بدی دارند.

 

طبق گ??ته های شرکت Guerrilla :

خیلی از بازی ها هستند که در هر قسمت با کی??یت های مت??اوتی اجار می شوند ولی با تمامی تلاش خود هر دو قسمت آنلاین و سینگل بازی را برای کی??یت ۱۰۸۰ طراحی کرده ایم که تغیر کی??یت اندکی اکثرا در این مواقع طبیعی می باشد ولی ا??ت کی??یتی که ما مشاهده کردیم به صورت خیلی عجیبی حالت مجلل این قسمت بازی را از کار انداخته و به صورت طبیعی نمی باشد.

طبق مشکلات یا??ت شده در بازی شرکت سازنده بازی اعلام کرد که “استودیو ما در حال تمام وقت تلاش برای حل این مشکل می باشد و به زودی با کمک گیری ارتقا دهندگان کی??یت و ر??ع برخی از باگ های قسمت مولتی پلیر به سوی گیمرها و طر??داران بازی باز خواهیم گشت. در طی این زمان از تمامی ??ن های بازی بابت ا??ت کی??یت معذرت خواهی می کنیم.???

منبع گیم??ا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...