رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

زمستان سياه

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]8126[/ATTACH]

 

زمستان سياه : با عرضه کنسول های PS4 و Xbox One و حرکت به سوی نسل آینده شرکت های بازیسازی قصد دارند تا عناوینی ??وق العاده از نظر گرا??یک و گیم پلی را در سال جدید عرضه کنند. کمپانی بزرگ Ubisoft هم قصد دارد تا The Division را منتشر کند. موتور قدرتمند Snowdrop مرز بین واقعیت و بازی را بیشتر از گذشته شکسته و قصد دارد تا اثری چشم نواز را ارائه کند.

 

داستان در مورد بیماری ای است که در روز جمعه سیاه (Black Friday) در آمریکا پخش می شود و طی 5 روز این کشور را از پا درمی آورد و همه جا را دچار هرج و مرج می کند. بازیکن جزو یک گروه به نام واحد ملی استراتژیکی (SHD) هست. وظی??ه شما مبارزه با این تهدید در شهر نیویورک است. TD یک عنوان چندن??ره آنلاین ΜΜΟ است که قصد ایجاد تحولی عظیم در این سبک را دارد. همچنین گیم پلی بازی از عناصر RPG نیز بهره خواهد برد و کارهای بازیکن در روند داستان تأثیر بسزایی خواهد گذاشت. همانند سایر عناوین سری Τοm Clancy با یک تیراندازی تاکتیکی روبرو هستیم. شخصیت بازی یک دستبند دارد که با آن می تواند نقشه محیط را شبیه سازی یا لیست سلاح ها را بررسی کرده و مهارت های خود را ارتقا دهد. شما می توانید به دوستان خود در موقع نیاز کمک کرده یا درخواست کمک بدهید. سیستم سنگرگیری در مقایسه با سایر عناوین کاملاً مت??اوت بوده و زوایای آن برای شلیک بسیار زیاد هستند.

 

[ATTACH=CONFIG]8127[/ATTACH]

 

به گ??ته برخی، تا کنون هیچ بازی ای به اندازه TD این سطح از جزئیات را در محیط خود نداشته است. در تصاویر و تریلرها آن، ما شاهد انواع و اقسام اشیاء، اتومبیل ها و ساختمان ها هستیم. حتی در طراحی به سطح لغزنده زمین و گل و لای روی آن نیز توجه خاصی شده تا تعامل با محیط به مرحله واقعی تری برسد. همچنین بازی از یک چرخه مداوم و زنده شب و روز بهره می برد که از پیش تعیین شده هم نیست. سیستم پردازش TD نیز بسیار قوی بوده و اتمس??ر آن را تحت شعاع خود قرار می دهد و قرار است در قسمت نورپردازی انقلاب ایجاد کند. پرتوهای نوری که از پنجره به درون ساختمان می تابند، واقعا خیره کننده هستند. قابلیت روشنایی سراسری دینامیک (Dynamic Global Illumination) نیز گواهی بر این ادعا است. یکی دیگر از نمونه های بارز TD تخریب پذیری آن است که از تیراندازی به محیط و بطور مثال، اتومبیل ها ایجاد می شود. این مسئله کاملاً به نحوه تیراندازی، اسلحه و میزان دقت شما بستگی دارد. محیط همیشه دستخوش آب و هواهای متغیر است. زمانی سطح زمین پوشیده از بر?? بوده و مدتی بعد با گرم شدن هوا، ذوب می شود و گل و لای جای آن را می گیرد. سایه پردازی کاملاً دینامیک و بر اساس عوامل محیطی است. اخیراً خبری مبنی بر تأخیر انتشار این بازی تا سال 2015 میلادی شایعه شده بود، ولی به احتمال زیاد تا اواخر 2014 در دسترس صاحبان کنسول های نسل بعد قرار خواهد گر??ت.

منبع پردیس گیم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...