رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

کوجیما : Metal Gear Solid 5 بیش از حد برای بازیبازان بزرگ است

پست های پیشنهاد شده

211-250x140.jpg

 

هیدو کوجیما خالق بازی Metal Gear Solid 5 نگران است که به دلیل بیش از حد بزرگ بودن این عنوان بسیاری از بازیبازان از به اتمام رساندن آن خودداری کنند.

او اظهار داشته است که Metal Gear Solid : Ground Zeroes کوچک است و کسانی که پس از انجام این بازی بخواهند Metal Gear Solid V : The Phantom Pain را تجربه کنند با یک محیط بسیار بزرگ تر که حدود ۲۰۰ برابر بزرگ تر از Ground Zeroes رو به رو می شوند. او طی مصاحبه ی جدیدی که با وبسایت IGN داشته است در این رابطه اظهار داشت :

The Phantom Pain یک ریسک بسیار بزرگ است زیرا ممکن است مردم به دلیل وسعت بیش از حد این بازی از به اتمام رساندن بخش داستانی آن خودداری کنند. این وسعت در تضاد کامل با نسخه ی Ground Zeroes می باشد زیرا بخش داستانی این بازی حدود ۲ ساعت خواهد بود ولی عناصر زیادی برای کش?? و روش های مختل??ی در بازی برای تجربه وجود دارد که سبب می شود Ground Zeroes نیز کوتاه نباشد اما وسعت این نسخه نسبت به The Phantom Pain بسیار کمتر است. من نمی توانم مدت زمان بخش داستانی The Phantom Pain را ??اش کنم ولی می توانم بگویم ماموریت های زیادی را در این بازی تجربه خواهید کرد.

Ground Zeroes در سال ۱۹۷۵ آغاز می شود، جایی که سازمانی با نام اختصاری MSF به سلاح های هسته ای دست یا??ته است و سایر قدرت های جهان نمی توانند دست روی دست بگذارند و استراحت کنند و به همین دلیل بازرسی این سلاح ها را به پایگاه مادر ( Mother Base ) محول می کنند. به هر حال و قبل از بازرسی، اسنیک در می یابد که Paz که برای آخرین بار در نسخه ی Peace Walker دیده شد، زنده است و در یکی از پایگاه نیروی دریایی آمریکا در کوبا نگهداری می شود. Chico تلاش می کند تا او را نجات دهد ولی مو??ق نمی شود و باعث می گردد تا بار دیگر اسنیک پوتین هایش را به پا کند تا آن ها را نجات دهد. Metal Gear Solid V : Ground Zeroes در ۱۸ مارس ۲۰۱۴ ( ۲۷ اس??ند ۹۲ ) برای Xbox 360 ، Xbox One ، PS4 و PS3 منتشر خواهد شد و مدتی بعد نیز برای PC عرضه خواهد گردید.

در Metal Gear Solid V : The Phantom Pain حدود ۹ سال از وقایع Ground Zeroes گذشته است و Snake در این ۹ سال در کما به سر می برده است. حال او به هوش آمده و سعی دارد انتقام خود را از کسانی که او را به این وضع درآوردند بگیرد. این بازی در سبک اکشن ماجراجویی/ مخ??ی کاری می باشد، توسط استودیوی اختصاصی Kojima ، یعنی Kojima Productions در حال ساخت است و وظی??ه ی نشر آن را Konami بر عهده دارد. این بازی از موتور قدرتمند Fox Engine بهره می برد و قرار است تاریخی نامعلومی برای X360 , PS3 , PS4 , Xbox one خواهد آمد. نسخه PC هم بعد از انتشار نسخه های کنسولی، عرضه می شود.

منبع گیم??ا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...