رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

بیوگرافی گروه him

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]8138[/ATTACH]

 

ملیت ??نلاندی

سبک راک

مدت ??عالیت 1991 تاکنون

 

[ATTACH=CONFIG]8139[/ATTACH]

 

گروه هيم در سال 1991 توسط Ville Valo(وکاليست)،Linde(گيتاريست) و Mige Amoure(نوازنده باس) در ??نلاند شکل گر??ت. اين باند در ابتدا His Infernal Majesty (به معناي سرور شياطين!) نام داشت اما خيلي زود به مخ???? آن H.I.M تغيير کرد. هيم ابتدا به عنوان يک cover band (يعني باندي که آهنگهاي گروههاي ديگر را بازخواني مي کند) شروع به کار کرد وآهنگهاي گروههايي چون kiss, type O negative, danzing,Black Sabbath وDepeche Mode را بازخواني مي کرد.

 

[ATTACH=CONFIG]8140[/ATTACH]

 

 

 

- لوگوي گروه هيم:

 

510.him.logo.jpg

 

هارتاگرام که نماد و سمبل هيم است ترکيبي از يک قلب و يک ستاره پنج راس معکوس است. ويله والو اين نماد را در روز بعد از تولد بيست سالگي اش خلق کرد. هارتاگرام سمبلي از تقابل و توازن بين زندگي و مرگ، عشق و ن??رت، روشنايي و تاريکي، خير و شر و حتي عشق و مرگ است(که اين تقابل در ترانه هاي هيم هم زياد ديده مي شود). هارتاگرام اشتباها ً به ساتان و شيطان پرستي نسبت داده مي شود و به همين دليل (و همچنين به خاطر بعضي از ترانه هاي گروه، سبک آهنگها و حتي نوع پوشش اعضاي گروه) عده اي هيم را يک باند ساتان مي دانند که البته خود اعضاي هيم بارها آنرا تکذيب کرده اند.

 

[ATTACH=CONFIG]8141[/ATTACH]

 

نام گروه:

نام گروه در ابتدا His Infernal Majesty بود که ظاهرا ً به طور ??ي البداهه و بيشتر به صورت يک شوخي انتخاب شد. وقتي گروه به شهرت رسيد اعضا نام گروه را به دلايل مختل?? از جمله مشکل بودن تل??ظ آن براي ??نلاندي ها،جدي نبودن اين نام و سوت??اهم هايي که از اين نام براي عده اي بوجود آمده بود، به HIM تغيير دادند. البته ويله والو در بعضي مصاحبه ها اعلام کرده که His Infernal Majesty باند ديگري بوده و نام HIM مخ???? کلمه خاصي نيست. هنگامي که گروه قصد داشت اولين آلبوم خود در امريکا( Razorblade romance ) را منتشر کند نتوانست از عنوان HIM است??اده کند. زيرا يک گروه موسيقي نيويورکي به اين نام وجود داشت. به همين دليل با نام HER آلبوم خود را بيرون داد و در آن زمان در تورهاي اروپايي از نام HIM and HER است??اده مي کرد. تا اينکه گروه توانست حق است??اده از نام HIM در امريکا را خريداري کند و از آن زمان تا کنون در سراسر دنيا به همين نام شناخته مي شود.

 

[ATTACH=CONFIG]8142[/ATTACH]

 

اعضاي ??علي گروه هيم عبارتند از:

 

- ويله والو- خواننده-ترانه سرا (از 1991 تاکنون)

- ليند- گيتار (از 1991 تاکنون)

- ميگه آمور- باس(از 1991 تاکنون)

- امرسون برتون - کيبورد (از 2001 تاکنون)

- گاس ليپ استيک - درام (از 1999 تاکنون)

 

[ATTACH=CONFIG]8143[/ATTACH]

 

 

آلبوم هاي اين گروه از ابتدا تا کنون عبارتند از:

 

Witches and other night fears -1992

This is only the beginning -1995

ways to love:Prologue -1996

Greatest love songs Vol.666 -1997

Razorblade Romance -2000

Deep shadows and brilliant highlights - 2001

The single collection -2002

Love metal -2003

And love said no: The greatest hits 1997-2004 -2004 666

Dark light -2005

Uneasy listening Vol.1 -2006

Uneasy listening Vol.2 -2007

2010-screamworks love in theory and practice

2013-tears on tape

 

[ATTACH=CONFIG]8144[/ATTACH]

 

 

دو آلبوم 2006 , 2007 شامل مجموعه ريميکس ها و اجراهاي زنده ي بهترين آهنگهاي هيم از ابتدا تا کنون هستند.البته من آلبوم لاو متال رو بهتون پيشنهاد مي کنم . سبک موسيقي هيم هميشه مورد بحث و اختلا?? نظر بوده است. چرا که آهنگهاي آن همه نوع سبکي از جمله راک گوتيک، راک آلترناتيو، هارد راک و حتي هوي متال را در بر مي گيرد. خود اعضاي هيم سبک باندشان را love metal مي دانند. بنا به گ??ته ويله والو:" ما در جواب خبرنگاران و هواداراني که از ما در مورد سبک موسيقيمان سوال مي کردند نام آلبوم چهارم مان را love metal گذاشتيم."

 

[ATTACH=CONFIG]8145[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]8146[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]8147[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]8148[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]8149[/ATTACH]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...