رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

Assassin’s Creed 5 در لندن یا پاریس جریان خواهد داشت

پست های پیشنهاد شده

94-250x125.jpg

شایعات پیرامون نسخه ی بعدی سری Assassin’s Creed یعنی Assassin’s Creed 5 بسیار زیاد است و هر روز شایعات جدیدی پیرامون لوکیشن نسخه ی پنجم به گوش می رسد.

به تازگی در انجمن Neogaf یک تصویر بسیار مرموز منتشر شده است که در آن بر روی دیوار یک تصویر از شخصیت احتمالی Assassin’s Creed 5 قرار گر??ته است که از شمایل آن می توان حدس زد که در قرن ۱۹ زندگی می کرده و بر این اساس بازی در لندن دوران ویکتوریا و یا پاریس دوران انقلاب جریان خواهد داشت. طبق شایعات او یکی از استید بزرگ گروه Assassin ها می باشد و Arnaud نام دارد. طبق شایعات این نسخه بر روی کنسول های نسل هشتم و PC منتشر خواهد شد.

 

assassins_creed_4-2482776.jpg

چندی پیش نیز سایت Reddit شاعیه ای مبنی بر دنبال شدن این نسخه در انگلستان منتشر کرده بود. طبق شایعات منتشر شده این عنوان طی سه سال گذشته توسط استدیو های مونترال و تورنتو با همکاری سه استدیو ی دیگر در حال ساخت بوده است. این عنوان شما را به دوران انقلاب صنعتی و اواخر قرن ۱۸ می برد. جایی که میزان اعتراضات به اوج خود رسیده است و تمپلار ها نیز سعی می کنند جلوی این انقلاب را بگیرند اما شما در نقش یک کارآ??رین مو??ق به نام Samuel Fey قرار خواهید گر??ت که برای نجات مردم کشورش به Assassin ها ملحق می شود. وی شخصیتی همچون بروس وین در سری بازی های بتمن خواهد داشت و در یک رو یک انسان متمدن و جنتلمن و از سوی دیگر یک قاتل است. طبق اطلاعات منتشر شده این عنوان تمامی مکانیزم های این بازی را بازسازی خواهد کرد و یک تحول اساسی در این سری خواهد بود.

منیع گیم??ا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...