رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ZeYnab

چشمان زیبای شما در قاب تصویر

پست های پیشنهاد شده

human-eye-01.jpg

سورن مانولیان (Suren Manvelyan) متولد 1976، عکاسی را زمانی که تنها 16 سال داشت آغاز کرد. او پله‌های ترقی را به سرعت طی نمود به طوری که در سال 2006 به عنوان یکی از عکاسان برجسته و نام آور به شهرتی جهانی دست یا??ت. هنر عکاسی او تقریبا به تمامی موضوعات جالب و بکر معطو?? بوده و به نوعی می‌توان گ??ت او در هر زمینه عکاسی دستی از دور بر آتش دارد، از عکاسی ماکرو و بزرگنمایی گر??ته تا پرتره، چشم اندازهای زیبا، پروژه‌های عکاسی خلاقانه و موارد دیگر همه و همه برخی از آثار او را شامل می‌گردند. عکس‌های این هنرمند نامی در بسیاری از مجلات و روزنامه‌های معتبر در ارمنستان و همینطور در سرتاسر جهان به چاپ رسیده است.

 

 

در این مطلب تعدادی از عکس‌های برجسته مانولیان را برای شما انتخاب نمودیم که به پروژه‌ای به نام "چشمان زیبای شما" تعلق دارند. هم اکنون این آثار یکی از پربازدیدترین گالری‌های Behance (پلت??رمی برای ارائه عکس، مد، کارهای طراحی، مصورسازی و گرا??یک که توسط شرکتی نیویورکی تاسیس شده و از کارهای هنری برجسته و هنرمندان خلاق حمایت می‌کند) در تمام دوران بوده که بالغ بر 2.999.655 بازدید کننده داشته است و دومین برنامه تقدیر شده از سوی مخاطبین این پلت??رم با بیش از 70.140 لایک بوده است.

 

 

این هنرمند نامی مدت 10 سال است که به موازات عکاسی به تدریس ??یزیک، ریاضیات، زمین شناسی و ستاره شناسی در مدرسه والدور?? ایروان پرداخته ، همچنین از 1997 تا 2011 به عنوان محقق در انجمن ??یزیک آکادمی علوم ملی ارمنستان مشغول به کار بوده است.

 

 

در سال 2001، سورن مدرک دکترای تخصصی خود را در زمینه ??یزیک از دانشگاه ایالتی ایروان دریا??ت نمود، جایی که تحقیقاتش روی بینظمی‌های کوانتومی را به انجام رساند. سال بعد مو??ق شد جایزه ریاست جمهوری ارمنستان را به دلیل تحقیقات خود روی ??ناوری‌های کوانتومی به دست آورد.

human-eye-04.jpg

human-eye-03.jpg

human-eye-02.jpg

human-eye-05.jpg

human-eye-06.jpg

human-eye-07.jpg

human-eye-16.jpg

human-eye-12.jpg

human-eye-17.jpg

human-eye-19.jpg

human-eye-10.jpg

human-eye-09.jpg

زومیت

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...