رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Deviance

اخبار جدید فیلم Terminator 5 : Genesis

پست های پیشنهاد شده

Terminator 5 : Genesis

 

09719861970113514190.jpg

 

 

ژانر :

اکشن | تخیلی | ماجراجویی

کارگردان :

Alan Taylor

نویسنده :

James Cameron ، Gale Anne Hurd

بازیگران :

Emilia Clarke, Arnold Schwarzenegger, Jai Courtney ، Jason Clarke

تاریخ اکران :

۲۶ جون ۲۰۱۵

داستان :

منابع نزدیک به کمپانی پارامونت می‌گویند قصه قسمت پنجم ??یلم «ترمیناتور» به نبرد بین یک قهرمان زمینی با یک موجود بیگانه ??ضایی می‌پردازد.

این ترمیناتور ??ضایی مأموریت دارد پدر و مادر سارا کارنر را که تازه با هم ازدواج کرده‌اند از بین ببرد.

هد?? از این کار این است که سارا کارنر به دنیا نیاید. با به دنیا نیامدن سارا کارنر، هیچ وقت هم ??رزند او پا به جهان هستی نخواهد گذاشت.

به این ترتیب، قصه مجموعه ??یلم« ترمیناتور 5 »یک پیش درآمد بر قسمت اول آن خواهد بود که قصه‌اش قبل از قسمت اول آن در سال 1983 رخ می‌دهد. زمان رخدادهای قصه «ترمیناتور 5 »در دو دهه 40 و 50 میلادی است.

 

04163711640793883837.jpg

 

آرنولد برمیگردد !

آرنولد شوارتزنگر تایید کرده است که برای ??یلم "Terminator 5" باز خواهد گشت.شوارتزنگر قرار است که برای باری دیگر نقشش را به عنوان یک سایبورگ قاتل در پنجمین قسمت از این عنوان ای??ا کند.شوارتزنگر در حالی این خبر را اعلام کرد که در سمینار "اجلاس مالی آموزش و پرورش قرن 21" در کشور استرالیا حضور داشت.

وی گ??ت:"من بسیار خوشحالم از این که استودیو دوباره من را برای بازی در نقش نابودگر در "Terminator 5" که در ژانویه 2014 ??یلمبرداری آن آغاز خواهد شد, می خواهد".او همچنین درباره ی ادامه ??یلم "دو قلوها" (Twins) و ??یلم جدید "کانن" (Conan) صحبت کرد و گ??ت که "بسیار خوشحال است" که در حال ساخت هستند و مشتاقانه منتظر آنها خواهد بود.

"Terminator 5" ادامه ای است بر چهارمین شماره این عنوان (Terminator Salvation) که به کارگردانی McG و با بازی کریستین بیل و سم ورتینگتون در سال 2009 به نمایش درآمد.

در "Terminator 5" دیوید و مگان الیسون و رابرت دابلیو.کرت (Robert W. Cort) تهیه کنندگان و جیمز کمرون و گیل آن هرد نویسندگان ??یلم هستند.

شوارتزنگر به زودی در کنار سیلوستر استالونه در ??یلم "نقشه ی ??رار" (Escape Plan) دیده خواهد شد

 

87439273304669389615.jpg

 

جی کرتنی نقش «کایل ریس» را در Terminator 5 بازی می کند

 

??یلم جدید Terminator بازیگر نقش “کایل ریس??? را پیدا کرد.

بنابر گزارش اختصاصی سینماباکس، بعد از تست عده ی زیادی از بازیگران، برای نقش کلیدی این ??یلم به کارگردانی الن تیلور،بیشتر توجه تیلور و پارامونت،بر دو بازیگر جی کرتنی و بوید هولبروک معطو?? شده بود.

جی کرتنی نقش “کایل ریس??? را در مقابل امیلی کلارک در نقش???سارا کنر???، جیسون کلارک در نقش “جان کنر??? و آرنولد شوارتزنگر در نقش “ترمیناتور??? بازی خواهد کرد.

جی کرتنی، همچنین نقشی در Divergent و در Unbroken اولین تجربه کارگردانی آنجلینا جولی خواهد داشت.

??یلمبرداری Terminator 5 امسال آغاز می شود. تاریخ پخش این ??یلم ۱ جولای ۲۰۱۵ اعلام شده است.

 

ستاره سریال Game of Thrones بازیگر Terminator 5 شد

امیلیا کلارک در ??یلم جدید «نابودگر» نقش شخصیت سارا کانر را بازی می‌کند.

بنابر گزارش تکمیلی سینماباکس به نقل از خبرآنلاین، شرکت‌های پارامونت، اسکای‌دنس و آناپورنا در تولید «نابودگر» (Terminator) همکاری می‌کنند.

قرارداد حضور امیلیا کلارک در «نابودگر» جدید نهایی شد؛ این ??یلم را آلن تیلور یکی از کارگردان سریال «بازی تاج و تخت» تولید شبکه اچ‌بی‌او، کارگردانی می‌کند. لایتا کالوگریدیس و پاتریک لوسیر ??یلمنامه «نابودگر» را می‌نویسند.

جیسن کلارک ستاره ??یلم «۳۰ دقیقه بامداد» به کارگردانی کاترین بیگلو برای بازی در نقش جان کانر پسر سارا کانر در حال مذاکره است.

احتمالا آرنولد شواترزنگر هم در «نابودگر» جدید بازی خواهد کرد. او در سه ??یلم اول «نابودگر» بازی کرد و در «رستگاری نابودگر» هم حضوری کوتاه داشت. لیندا همیلتن در دو ??یلم اول «نابودگر» به کارگردانی جیمز کامرون به نقش سارا کانر ظاهر شد.

«نابودگر» جدید قرار است ۱ ژوئیه ۲۰۱۵ اکران شود.

امیلیا کلارک بیش از همه برای بازی در نقش دنریس تارگارین معرو?? به «مادر اژدها» در سریال «بازی تاج و تخت» شهرت دارد. این بازیگر ۲۶ ساله بریتانیایی اخیرا در ??یلم «دام همینگوی» در کنار جود لاو نقش‌آ??رینی کرد.

اولین «نابودگر» سال ۱۹۸۴ با بازی شوارتزنگر در نقش اصلی اکران شد و سه دنباله به همراه داشت. ??یلم آخر با عنوان «رستگاری نابودگر» سال ۲۰۰۹ توسط شرکت برادران وارنر در بازار توزیع شد و در دنیا ۳۷۱ میلیون دلار ??روخت.

 

37964473464092129459.jpg

آمادگی راک برای بازی در ترمیناتور ۵

 

«دوآین جانسون» اعلام کرده ??قط در این ??یلم نقش می خواهد.

او به تازگی ۲ ??یلم «رنج و گنج» و «سریع و خشن ۶» را به اکران رسانده

و در حال حاضر «هرکول» را مقابل دوربین دارد.

«اگزماینر» گزارش داد ؛ بازیگر ??یلم «سریع و خشن ۶»‌ مذاکرات اولیه را برای همراهی «آرنولد شوارتزینگر» در قسمت پنجم «ترمیناتور» آغاز کرده است.

چندی قبل اعلام شد ، «جیمز کامرون»‌ قرار است ??یلمنامه این قسمت را به رشته نگارش درآورد . گ??ته می شود داستان ??یلم به دهه ۴۰ تا ۵۰ میلادی باز می گردد زمانی که «سارا کانر» (بازیگر نقش زن قسمت دوم) هنوز متولد نشده و ماجراهایی برای والدین او رخ می دهد.

«شوارتزنگر»‌ در این ??یلم نقش مردی را بازی می کند که با خانواده «کانر» ارتباط نزدیک دارد. البته اینکه او ای??اگر نقش «اندروید» باشد تأیید نشده است.

«دوآین جانسون» اعلام کرده ??قط در این ??یلم نقش می خواهد.

 

20638866405559528469.jpg

 

براساس آخرین اخبار بنظر می رسد Alan Taylor کارگردان ??یلم Thor: The Dark World و سریال Game of Thrones مشغول مذاکره برای کارگردانی پروژه ی بازسازی Terminator می باشد . Alan Taylor با کارگردانی چند قسمت در سریال محبوب Game of Thrones مورد تایید کمپانی مارول قرار گر??ت و قسمت دوم Thor به دستان او سپرده شد و اگر این مذاکرات به خوبی پیش برود ، وی می تواند یک عنوان بزرگ دیگر نیز به کارنامه ی خودش اضا??ه کند .

پروژه ی Terminator 5 که نشان می دهد یک بازسازی از نسخه های گذشته اش می باشد و اولین قسمت از یک سه گانه خواهد بود ، قدم بزرگی برای Alan Taylor می باشد و وی نشان داده از ??یلمنامه هایی که به وی سپرده می شود می تواند به خوبی است??اده کند . هنوز جزییاتی در مورد داستان منتشر نشده اما Arnold Schwarzenegger در گذشته اعلام کرده بود که دوباره به Terminator باز می گردد و همچنین شایعاتی مبنی بر اینکه Dwayne Johnson نیز ممکن است به این پروژه اضا??ه شود نیز شنیده میشد . این پروژه توسط کمپانی های Paramount و Annapurna Pictures و Skydance تهیه خواهد شد .

 

51224373661196593102.jpg

 

Alan Taylor

منبع

??یلم باران

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ایولللللللللللللل یکی از بهترین خبر ها بود

اونم با شخصیت دیوان جانسون وآرنولد:wub:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

واقعا منتظرشم ؛ بعید میدونم پر ??روش ترین ??یلم سال نشه:balloony:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...