رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
iman0013

5 نیاز Galaxy S5 برای تبدیل شدن به یک پرچمدار واقعی

پست های پیشنهاد شده

آیا این گوشی هوشمند و پرچمدار جدید سامسونگ، می‌توانست بهتر از این باشد؟

4217.jpg

گلکسی اس 5 سامسونگ بالاخره پس از انتشار ??راوان شایعات، تصاویر‌ غیر رسمی و مشخصه‌های احتمالی معر??ی شد. حالا اولین سوالی که به ذهن دوستداران گوشی‌های هوشمند خطور می‌کند آن است که: آیا این گوشی هوشمند و پرچمدار جدید سامسونگ، می‌توانست بهتر از این باشد؟

 

این گوشی هوشمند بنابر شایعات منتشر شده می‌توانست به ص??حه نمایش Quad HD مجهز باشد یا حتی از تراشه اسنپ دراگون 805 و یا اسکنر لمسی بهره ببرد. به همراه داشتن یک جای مشخصه‌های یادشده شاید بیشتر به یک خیال‌با??ی ذهنی شبیه باشد. از سوی دیگر قابلیت‌های دیگری وجود دارند که واقع‌‌گرایانه‌تر به نظر می‌رسند و سامسونگ می‌توانست برای قدرتمند‌تر شدن گوشی هوشمندش آن‌ها را به اس 5 اضا??ه کند. با هم به بررسی برخی از این قابلیت‌ها خواهیم پرداخت.

djoc4e6vakpc6gmkbyp.png

 

1- اندازه کوچک‌تر و ابعاد جمع‌وجورتر

 

روز به روز بر ابعاد گوشی‌های هوشمند ا??زوده می‌شود و گلکسی اس 5 سامسونگ نیز این قاعده مستثنی نیست.

 

263978_159.jpg

 

با این وجود در صورتی که شاهد ابعاد کوچک‌تری بودیم، مطمئنا نگه‌داشتن گوشی در دست و است??اده از آن بسیار خوشایند‌تر بود. خلاصه اینکه کاش کمی خوشدست‌تر بود!

 

djoc4e6vakpc6gmkbyp.png

 

2- لرزش‌گیر اپتیکال برای دوربین

 

نوکیا لومیا 920 دوربین گوشی‌های هوشمند را با لرزش‌گیر اپتیکال تصاویر آشنا کرد. عکس‌ها و ویدئوی بدست آمده از این گوشی هوشمند، تحسین همگان را به دنبال داشت و همین امر موجب شد ال‌جی و اچ‌.تی‌.سی نیز از این قابلیت است??اده کنند.

 

263979_794.jpg

 

اکنون که این تکنولوژی از انحصار نوکیا خارج شده، سامسونگ نیز می‌توانست از این قابلیت در دوربین پرچمدار جدید خود بهره ببرد.

 

djoc4e6vakpc6gmkbyp.png

 

3- اسپیکرهای استریو

 

اچ‌تی‌سی وان با بهره‌گیری از اسپیکرهای دوتایی در جلو به خوبی توانست با تولید صدایی بلند و رسا، تحولی کوچک در صدای خروجی از گوشی‌های هوشمند ایجاد کند.

 

263980_954.jpg

 

قابلیت‌های موجود در گلکسی اس 5 نیز توانسته‌اند به بهبود صدای خروجی کمک کنند، با این وجود این گوشی از نظر صدای تولیدی، هنوز هم در حد اچ‌.تی‌.سی وان نیست.

 

djoc4e6vakpc6gmkbyp.png

 

4- ا??زایش میزان رم

 

پس از معر??ی گلکسی نوت 3 با سه گیگابایت رم، همگان منتظر بودند تا اس 5 نیز از سه گیگابایت رم و یا حتی بیشتر بهره ببرد. اما متاس??انه در اس 5، کاربر تنها از 2 گیگابایت رم بهره خواهد برد. میزان رم بیشتر، مطمئنا به اجرای روان‌تر برنامه‌هایی که به طور همزمان اجرا می‌شوند کمک خواهد کرد و به نظر گامی منطقی در پیشر??ت گوشی‌های هوشمند تلقی می‌شود، گامی که سامسونگ درست یا غلط، برنداشت!

 

263981_701.jpg

 

djoc4e6vakpc6gmkbyp.png

 

5- است??اده از سیستم تشخیص اثرانگشت به سبک آی??ون 5S

 

مدتهاست که کاربران زیادی از سیستم تشخیص اثر انگشت آی??ون 5S است??اده می‌کنند و اگرچه این سیستم به طور 100 درصد عاری از خطا نیست اما با دقت و عملکرد خوبی به کاربران سرویس می‌دهد.

 

263982_684.jpg

 

در گلکسی اس5، سامسونگ از قابلیت کشیدن دست به جهتی خاص برای بازکردن ق??ل بهره برده که ما را به یاد سیستم تشخیص اثر انگشت در لپ‌تاپ‌ها می‌اندازد اما بهتر بود در مدت زمان موجود به توسعه یک سیستم لمسی تشخیص اثرانگشت همت می‌گماشت!

 

منبع:ایران جیب

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...