رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
aminomi

افزایش قیمت کنسول PS4 و Dualshock 4

پست های پیشنهاد شده

ps4.jpg

سونی کانادایی ا??زایش قیمت کنسول PS4 و Dualshock 4 را تایید کرد

 

 

شرکت رسمی کانادایی سونی به صورت رسمی ا??زایش قیمت های کنسول PS4 و Dualshock 4 و Ps Camera و برخی از بازی های مهم مانند inFamous: Second Son و MLB 14 را تایید کرد.

مطابق با گزارش های Tornoto Sun، سونی اعلام کرد که قیمت کنسول PS4 حدود $۵۰ در تا ۱۵ مارس ا??زایش خواهد یا??ت. همانطور که می دانید قیمت قبلی کنسول $۳۹۹٫۹۹ بود ولی با این ا??زایش قیمت، قیمت کنسول PS4 به $۴۴۹٫۹۹ می رسد.

 

همچنین قیمت های Dualshock 4 و PS Camera هر دو با ۵$ ا??زایش قیمت رو به رو هستند، که با این ا??زایش قیمت، قیمت برخی از بازی ها مهم این انحصاری این کنسول هم ا??زایش یا??ت.

 

سونی اعلام کرد دلیل اصلی این ا??زایش قیمت به دلیل ??? ایجاد تغییرات در محیط بازار ??? است و این موضوع به هیچ وجه به ارزش های دلارهای کانادایی و آمریکایی ربطی ندارد و در این امر هم هیچ کدام از تجارتخانه های کانادا مقصر نیستند.

 

همچنین مایکروسا??ت در مورد گزارش های Tornoto Sun اعلام کرد ??? همانطور که شرکت سونی قصد ا??زایش قیمت کنسول خود را دارد، امکان دارد که ما هم تغیراتی در قیمت کنسول های Xbox one بدهیم. ??? همانطور که می دانید بیشترین کنسول های خریداری شده از PS4 مربوط به ??روشگاه های کانادایی بوده و به احتمال زیاد این کار سونی باعث به وجود آوردن خلل در سهام های خریداری شده از این شرکت خواهد شد. همچنین گزارش اعلام کرد با اینکه کنسول PS4 در حال ا??زایش قیمت است، کنسول Xbox one به صورت خیلی آماده ای بدون هیچ تغیر قیمتی در دسترس است.

 

همچنین دو بازی که نام بردیم ( inFamous: Second Son و MLB 2014 ) هر کدام تا ماه ژانویه امسال با ۵$ ا??زایش قیمت همراه خواند بود.

......

Gamefa

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سونی هم الکی برای خراب کردن xbox ارزون می داد تا رقیبش رو از دور خارج کنه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای کانادا ا??زایش قیمت داره نه اروپا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...