رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
aminomi

آپدیت بعدی Nvidia و بازی‌های سنگین نسل هشتم ...

پست های پیشنهاد شده

  • آپدیت بعدی Nvidia عملکرد گسترده کارت‌های گرا??یکی را برای بازی‌های سنگین نسل هشتم ارتقا می‌دهد

nvidia-logo.jpg

به نظر می رسد که Nvidia در حال کار بر روی آپدیتی جدید و ??وق العلاده برای کارت های گرا??یکی خود است. حتما از تاییدیت DX12 به صورت رسمی توسط شرکت ماکروسا??ت خبر دارید- مطابق با گ??ته ی رسمی شرکت Nvidia آپدیت جدید عملکرد گسترده تراشه های کارت های گرا??کی را برای بازی های سنگین نسل هشتمی ارتقا می دهد. با این امر مطمئنا تیم سبز در حال تلاش جدی بر روی آپدیت بعدی هستند.

 

 

مطابق با کارت هایی که تاکنون شرکت Nvidia روانه بازار کرده، آپدت جدید برای عرضه در چندین ه??ته ی آینده برنامه ریزی شده، که به وسیله این آپدیت بازی های سنگینی چون Theif را بر روی کارت های انویدیا بر عکس کارت های AMD با پشتیبانی های Mantle تجربه خواهید کرد. خیلی شگ??ت انگیز است وقتی Nvidia در حال کار بر روی آپدیتی جدیدی با تمامی تجربیات خود است، که این تجربه او در این صنحت کنون باعث شده که این شرکت سبز از بهترین شرکت های تولید کارت های گرا??یکی باشد.

 

 

همانطور که می توان در کارت های جدید تولید شده توسط شرکت Nvidia مشاهده کرد ( GeForce GTX 780Ti ) می تواند از بهترین رقیب های آخرین کارت شرکت AMD، کارت ( AMD’s 290X ) باشد. یکی از دلایلی که سری کارت های گرا??یکی شرکت Nvidia او را از کارت های گرا??یکی شرکت AMD برتر می سازد پشتیبانی های ویژه و عالی این شرکت از بازی ها و کارت های خود است، که یکی از این بازی های جدید که به پشتیبانی های گرا??یکی ویژه ای احتیاج دارد بازی Theif است که به عملکرد عالی تراشه های کارت گرا??یک نیازمند است. به همین دلیل شرکت انویدیا در حال کار بر روی آپدیتی ??وق العلاده برای ارتقا عملکرد تراشه های گرا??یکی خود نه تنها برای بازی Theif ، برای دیگر بازی های سنگین نسل هشتم هم است.

101.jpg

 

.....

Gamefa

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

انودیا حر?? بیخودی زده بگو قیمتهاتو پایین بیار یک اپدیت درایور نهایتا میتونه در یک بازی در حد 2 تا 3 ??ریم ??رق کنه البته نه در همه بازیها

تازه در برخی بازیها میبینی ا??ت کارایی هم داره

بازی thief هم این اپدیت منتل که برای کارتهای amd اومده واقعا عالیه من نصب کردم با منتل اجراش کردم حر?? نداره بازی در 95 درصد حالت اجرا ??ریم ریتش ثابته بدون کوچکترین لگ و تاخیری واقعا به کسانی که کارتهای سری 7000 و یا r200 دارند پیشنهاد میکنم این اپدیت 1.3 رو حتما حتما نصب کنند و از قابلیت منتل است??اده کنند واقعا دم AMD گرم اگر این پروژه منتل رو راه نمینداخت معلوم نبود مایکروسا??ت تا چند سال دیگه میخواست یه تکونی به خودش بده :thumbup:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

آپدیت درایور کارت کرا??یک خیلی تاثیر می زاره ولی این رو هم قبول دارم که قیمت محصولاتش خیلی بالاست

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...