رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
FARZAN CRASH 007

Batman : Arkham Knight حدود ۱۲ ماه پس از Arkham City جریان دارد : گاتهام همیشه بارانی خواهد بود

پست های پیشنهاد شده

استدیو Rocksteady در حال ساخت آخرین نسخه ی بتمن خود یعنی Batman : Arkham Knight می باشد که قرار است پایان حماسه بتمن باشد. در این نسخه ی Scarecrow با همکاری تمامی خلا??کاران شهر سعی در نابودی بتمن دارد و از سوی دیگر دشمنی قدرتمند و کاملا جدید به نام Arkham Knight با بتمن مقابله خواهد کرد.

 

به تازگی تهیه کننده ی این بازی، آقای Dax Ginn اطلاعات جدیدی در رابطه با ??ضای شهر گاتهام که قرار است بازی در آن جریان داشته باشد، منتشر کرده است :

شهر گاتهام دارای یک ??ضا و اتمس??ر کاملا خاص است و تیم ما زمان زیادی را صر?? طراحی آن کرده است تا از درست و کامل بودن آن اطمینان حاصل کنیم. این شهر ??قط یک چیز نیست بلکه تل??یقی از نور و بازتاب آن است. گاتهام در بازی همواره بارانی است و بازی در شب دنبال می شود. هنگامی که شما در کوچه ها و خیابان های گاتهام قدم بر می دارید، با سبک جدیدی از معماری آشنا می شوید ولی ما سعی کرده ایم با این تغییرات باز هم شما احساس کنید در همان شهر قدیمی قرار دارید و این کار یک چالش بسیار دشوار بود. داستان Batman : Arkham Knight حدود ۱۲ ماه پس از مرگ جوکر در Arkham City جریان دارد. مدتی پس از مرگ جوکر شهر در امنیت به سر می برد اما این بار Scarecrow بازگشته و واقعا به دنبال کنترل شهر و انتقام از بتمن است. او باری شکست بتمن از زمانی که در نسخه ی Arkham Asylum توسط وی دستگیر شد، برنامه ریزی کرده است. Scarecrow با اتحادی که با سایر خلا??کاران شهر کرده است، می تواند بتمن را یک برای برای همیشه نابود کند و این سخت ترین چالش بتمن در تمام عمر خود بوده است.

12-250x124.jpg

شیرازه اصلی داستان از این قرار است که پس از مرگ جوکر در یک شب تمامی جنایتکاران باقی مانده گرد هم می آیند و تصمیم می گیرند با ترکیب نقشه های خود بتمن را برای همیشه از میان بردارند. در این میان شخصیت Scarecrow نقش اساسی و مهمی را در بازی ای??ا می کند و بمب های زیادی را در سرتاسر گاتهام تعبیه کرده است و همچنین با انتشار یکی از گاز های ترس آور خود مردم را وحشت زده نموده است. با توجه به وحشت مردم، گاتهام به طور کاملا تخلیه می شود و تنها نیرو های پلیس و جنایتکاران در آن حضور دارند و به این ترتیب گاتهام به یک میدان جنگ بدل می شود که در این میان بتمن برای پرده برداری از راز این درگیری ها و همچنین نجات مردم و گاتهام بار دیگر شنل خود را به تن خواهد کرد. طبق شایعات Batman : Arkham Knight قرار است در ۱۴ اکتبر برای PS4، Xbox One و PC عرضه شود و خبری از انتشار این بازی بر روی کنسول های نسل ه??تم نمی باشد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...