رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
emoleon

Final Fantasy XV : PS4-XBOXONE

پست های پیشنهاد شده

سبک : اکشن نقش آ??رینی

تاریخ انتشار:نامشخص

ماجرا از چه قرار است :

 

قسمت پانزدهم final fantasy روایت گر قصه ای دیگر در ادامه ی میتولوژی fabula nova crystallis استکه اولین بار با نسخه ی سیزدهم بازی اغاز شد در نیای بازی noctis شخصیتی است که اخرین کریستال باقی مانده را در اختیار دارد و به همین خاطر کشور niflheim در صدد است تا به هر قیمتی حتی با به راه انداختن جنگی ویرانگر با کشور های دیگر ان را بدست اورد .قرار است اینبار داستان بازی دارای اتمس??ری تاریکو نزدیک به واقعیت خلق شود و کنار ان روی احساسات انسانیو روابط ان ها تمرکز بیشتری صورت پذیرد سبک بازی بر خلا?? نسخه های سنتی این مجموعه تیبدیل به یک اکشن نقش ا??رینی با المان های شوتر سوم شخص شده است. شما در هر لحظه یا یک گروه سه ن??ره قادر به مبارزه با دشمنان در حالت real time خواهید بود.البته از بین این شخصیت ها noctis کاراکتر ثابت بازی است و میتوان روی او سلاح های گرم و سرد مختل??ی را مجهز کرد.بقیه ی شخصیت ها تنها در است??اده از یک اسلحه مهارت داشته و در ان زمینه پیشر??ت خواهند کرد. محیط های بازی نیز در این نسخه حالتی open world به خود گر??ته و میتوان در مسیر های مختل??ی به اهدا?? مورد نظر رسید.

 

نکته های جالب: :2lkfck5:

 

final fantasy xv در واقع همان نسخه ی VERSUS XII است که پیش از این قرار بود برای PS3 عرضه شود.بنا به گ??ته ی سازندگان این اثر از سال 2006 در حال ساخت است که جمعا تا کنون 8 سال طول کشیده است. جالب است بدانید در طی این مدت ظاهر شخصیت اصلی بازی NOCTIS دست خوش تغییرات متعددی شده به گونه ای که در طرح های اولیه و حتی نمایش های اولیه ان میتوان چهره ی او را به شکل ??انتزی تر مشاهده کرد. حتی لباس های وی نیز در این مدت تغییر و حال و هوای مدرن تری به خود گر??ته است. اقای ماتسو در مصاحبه ی خود احتمال عرضه ی نسخه های جانبی برای این بازی را دور از انتظار ندانسته و حتی عرضه ی ان ها به صورت اپیزودیک را نیز محتمل دانسته است. ضمنا بد نیست به این اشاره کنم که سازندگان در شهر های این بازی از مکان های واقعی دنیا همچون توکیو و پاریس یا ونیز الهام گر??ته اند!

 

از چه میترسیم!::ohnoes:

 

نوبوعو ماتسو با اینکه تجربه ی کار در کنار ساکاگوچی را داشته ولی تا به حال هیچ تجربه ای در ساخت قسمتی از این مجموعه را نداشته است.ایشان تنها به عنوان خالق سری kingdom hearts شناخته میشود به همین خاطر چون اولین تجربه ی ایشان در خلق یک final fantasy جدید است لذل کمی باید روی این قضیه محتاط هم بود. البته ایشان کارگردانی نسخه یانیمیشنی final fantasy vii advent children را نیز بر عهده داشته ولی باید واقع بین بود که ساخت انیمیشن و بازی ت??اوت های اساسی با یکدیگر دارند . از طر?? دیگر final fantasy xv قبل از معر??ی برای نسل دید متعلق به نسل قدیم و کنسول ps3 بود .به همین خاطر این واهمه هم وجود دارد که انتقال بازی بین این دو نسل به درستی صورت نگیرد و در زمان انتشار شاهد اشکالات ??نی یا لااقل کم کاری های گرا??یکی باشیم. ضمنا در بخش هایی از نمایش های بازی هدایت تانک و ربات های جنگی نیز دیده شده که ون این مواردبا درون مایه ی مجموعه سنخیت ندارد و تا به حال در هیچ قسمتی تجربه نشده در صورت عدم پرداخت صحیح ان ها قادر است بر کی??یت کار لطمه ی بزرگی وارد سازد!

 

چرا منتظرش هستیم:! :love:

 

همه ی طر??داران final fantasy بر این عقیده استوار هستند که با ر??تن ساکاگوچی خالق این اثر به نوعی square enix نتوانست دنباله های شایسته و بر حقی را بر این اثر خلق کند. به همین خاطر این شرکت اینبار دست روی اقای نوبوعو ماتسو گذاشت تا این قسمت از بازی را شخصا خلق کند. اقای ماتسو از جمله ا??راد تاثیر گذار در این مجموعه بود که از زمان حضور ساکاگوچی در این شرکت همراه با وی نسخه های مخطل?? این بازی را ساخته است.لذا او به نوعی تنها کسی است که با روحیات طر??داران پرو پا قرص مجموعه اشنایی داشته و امید زیادی وجود دارد تا وی کاری قابل قبول را به مخاطبان این مجموعه اراعه دهد. در حال حاظر هم بازی در نمایش های متعدد خود توانسته به شدت مو??قیت امیز ظاهر شود. شخصیت هایی که در بازی دیده شده اند خیلی مشابه با شخصیت های قدیمی این سری به خصوص noctis است که طر??داران نه تنها ظاههرش بلکه ر??تار و منشش را نیز به cloud محبوب از نسخ ی ه??تم بازی نسبت داده اند . علاوه بر همه ی این ها final fantasy xv یک عنوان نسل جدید است و قطعا تجربه ی یک final fantasy به عنوان اولین بازی از این مجموعه در نسل جدید بسیار هیجان انگیز خواهد بود. همه ی اینها دست در دست هم میدهند تا علاقه مندان این بازی به شدت منتظر عرضه ی این نسخه از بازی باشند تا بار دیگر بازگشت این مجموعه را به روزهای با شکوهش جشن بگیرند. :5yt82hl_th:

 

نظر یادتون نره :4:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...