رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ghost mahdi

گذري در كهكشان

پست های پیشنهاد شده

30238112675411714471.jpg

بدون شک Destiny یکی از بزرگترین و موردانتظارترین عناوین سال 2014 و نسل هشتم بحساب می آید . این بازی توسط استودیو بزرگ Bungie سازنده یکی از بهترین سری بازیهای شوتر تاریخ یعنی HALO ساخته می شود و از هم اکنون بسیاری اعتقاد دارند این بازی و ایده های درون آن میتواند به معنای واقعی حس یک عنوان نسل هشتمی را به گیمر ها منتقل کند .

داستان Destiny در 700 سال بعد و زمانی که توسط سلاحی مرگبار جهان در آستانه نابودی قرار گر??ته ، آغاز می شود . نشاط و زندگی جای خود را به ترس و ناا??میدی داده است و تمامی مناطق جهان یکی پس از دیگری نابود شده است . در این زمان در قسمتی از کره خاکی ، س??ینه ای بزرگ در نزدیکی سطح زمین و بر ??راز یک شهر قرار میگیرد . شهر در رعب و وحشت ??رو میرود . اهالی شهر این س??ینه بزرگ را "ماه دوم " یا "Second Moon" می نامند اما بعد از ات??اقاتی مردم متوجه می شوند این س??ینه بزرگ نه تنها باعث نابودی آنها نمی شود بلکه ناجی آنها در برابر تهدید های خارجی است .

در جهانی که تمام مناطق آن یکی پس از دیگری رو به زوال و تباهی ر??ته است اکنون تنها یک شهر و تنها مردمان یک شهر باقی مانده اند . اینک داستان بزرگ Destiny آغاز می شود و شما باید بازی را در "آخرین شهر " یا " Last City " آغاز کنید . در همین زمان موجوداتی بیگانه که سایر نقاط جهان را نابود کرده اند به "آخرین بازمانده ها" حمله می کنند و حال شما باید ا??سانه خود را در دنیای Destiny خلق کنید .

68343859778727576219.jpg

کلمه Destiny به معنای سرنوشت است ، هسته مرکزی بازی را میتوان از نام بازی پیدا کرد . در Destiny شما ابتدا باید کلاس و کاراکتر خود را طراحی کنید و باید دقت داشته باشید که کوچکترین تصمیم شما در طراحی کاراکتر بر روی سرنوشت شما تاثیر خواهد گذاشت . بعد از طراحی کاراکتر از همان ابتدا شما باید سرنوشت خود را طی کنید و بر طبق آن جلو بروبد . Bungie در مورد اهمیت انتخاب و شرایط کاراکتر

میگوید :

" انتخاب کاراکتر در دنیای Destiny واقعا مهم است ، شاید کسی بخواهد یک شکارچی زن باشد و یا یک تایتان ! اما انتخاب هایی که شما در طراحی کاراکتر انجام میدهید بسیار مهم است و در مسیر بازی متوجه آن خواهید شد "

به گ??ته Bungie عامل تمایز Destiny با سایر عناوین این سبک این است با اتمام ساخت کاراکتر ، دیگر ویژگی های کاراکتر شما خلق نشده است ، کاراکتر شما هنوز کامل نشده است و تک تک تصمیماتی که در طول بازی می گیرید و سلاح هایی که در طول بازی بدست می آورید در روند تکامل کاراکتر شما و خلق ا??سانه Destiny تاثیرگذار خواهند بود .

Destiny به معنای واقعی یک بازی "بزرگ و عمیق" است . در بازی براساس کاراکتر و خصوصیاتی که انتخاب میکنید دچار سرنوشتی خاصی میشوید و شما در اصل در طی Destiny در حال خلق ا??سانه خود در دنیا هستید . Bungie در این مورد میگوید :

" شما در Destiny در حال خلق ا??سانه خود هستید و در مسیر خلق ا??سانه خود هر تصمیمی که با توجه به ابزار و ویژگی های بازی داشته باشید و تجربیاتی که در بخش مولتی پلیر ثبت کنید ، همگی در خلق و تکامل کاراکتر شما تاثیر گذار است "

یکی از نکات جالب Destiny عدم وجود NPC است . NPC مخ???? non player character و به معنای ا??رادی هستند که درون بازی و در جریان داستانی بازی قرار ندارند و تاثیری را نمیگذارند . این موضوع به این معنا است که تک تک کاراکتر های بازی در گیم پلی تاثیر دارند و هر یک داستان مختص به خود را خواهند داشت . Bungie در مورد عدم وجود NPCها

می گوید :

" چرا شما میخواهید در بازی شخصیتی وجود داشته باشد که در اصل جزوی از بازی نیست ؟ آن هم در شرایطی که جهان Destiny پر از شخصیت و نگهبان است ؟ از آخرین شهر سالم مانده ، یک قهرمان وجود خواهد داشت که میتواند از اسلحه خود در مسیر مشخصی است??اده کند ، شما در سراسر Destiny شخصیت های ??راوانی را مشاهده می کنید که به یکدیگر ارتباط دارند اما متحدان و یاران شما کسانی خواهند بود که به شما در مسیر ماجراجویی های شما ملحق میشوند "

85579468669485551040.jpg

گیم پلی بازی نیز دارای جزئیات بسیار بالایی است . در Destiny شما باید همیشه آنلاین باشید و در طول بازی می توانید با سایر ا??راد در مولتی پلیر نیز ارتباط برقرار کنید . همانطور که گ??ته شد عملکرد شما در تکامل کاراکتر و پیشبرد داستان بازی تاثیرگذار است ، در زمینه مولتی پلیر نیز ممکن است با اشخاص ??راوانی روبه رو شوید که هر یک به سرنوشت خود ادامه میدهند ممکن است این ا??راد در راستای اهدا?? شما باشند و یا در تضاد با اهدا?? شما و همانطور که Bungie گ??ت ممکن است بسیاری از اشخاص به شما برای رسیدن به ا??سانه خود ملحق شوند .

در Destiny شما باید به تک تک جزئیات گیم پلی توجه داشته باشید . یکی از بخش های مهم گیم پلی کسب غنیمت و بدست آوردن مواد خام است . Bungie مورد نبردها و کسب غنائم

می گوید :

" در Destiny مکان هایی به نام برج (Tower) وجود دارد که محلی برای ذخیره و ارتقا ابزار ، سلاح ها و لباس های مخصوص است . شما باید این وسائل را از محل غنیمت های جنگی بدست اوردید . شما در هر نبردی که پیروز می شوید توانایی جمع آوری غنائم دشمن را خواهید داشت که این غنائم شامل اسلحه و ابزارهای دیگر میشود "

از طر?? دیگر شما در Destiny باید به اهمیت خودسازی و قدرتمند کردن قلمرو خود تاکید داشته باشید . یکی از عوامل مهم در پویایی این زمینه "مواد خام " است . بانجی در مورد اهمیت مواد خام

می گوید :

" یکی از غنائم بسیار مهم "مواد خام" است . شما در برج خود برای ارتقا و ساخت اسلحه ، ابزار و لباس های جدید حتما باید مواد خام آن را در اختیار داشته باشید "

اما Destiny یک بازی شوتر است . شما باید ذهنیت خود از شوتر های خطی و ساده را پاک کنید و منتظر شک شوتر عمیق باشید . به گ??ته Bungie شما حتی نباید تدابیر و استراتژی های جنگی HALO را به Destiny بیاورید . به گ??ته Bungie در شوتر های دیگر اغلب بحث مهارت دست شما در است??اده از کنترلر مهم است اما در Destiny شما باید دو مهارت خاص داشته باشید : 1- مهارت دست 2- قدرت درک بازی

شما ممکن است در نبردهای پیش روی خود ابزارآلات خیلی خوبی را در اختیار داشته باشید اما برتری عددی ، زمینه ساز پیروزی نخواهد بود بلکه شما باید از امکانات و اسلحه ها و دشمن خود نیز درک مناسبی داشته باشید و براساس درک و بینش مناسب اقدام به است??اده از اسلحه ها و حمله به دشمن بکنید .

همانطور که گ??ته شد یکی از خصوصیات مهم Destiny طراحی کاراکتر و انتخاب کلاس است . در آغاز بازی شما باید از بین 3 نژاد اصلی یکی را انتخاب کنید :

destiny-human.jpg

1- Human :

این نژاد بدون شک برای ما ملموس ترین انتخاب خواهد بود . به گ??ته بانجی مردمان این نژاد سخت کوش ، خشن و در عین حال ساده هستند .

destiny-awoken.jpg

2- The Awoken:

مردمان این نزاد زیبا هستند و این زیبایی در بطن خود دارای مضامین مرموز ??راوانی است . این نژاد را میتوان عجیب ترین نژاد Destiny دانست .

destiny-exo.jpg

The Exo :

مردمان این نژاد سخت کوش و قدرت مند هستند و برای رسیدن به هد?? از هیچ تلاشی ??روگذاری نمی کنند .

 

81867927491163285453.jpg

اولین تجربه Destiny

به گ??ته بانجی نسخه بتا بازی یکی از بزرگترین و بهترین بتا های عرضه شده تا به امروز خواهد بود . نسخه بتا مقدمه ای بر نسخه اصلی است و گیمر ها را برای ر??تن به دنیای بزرگ و مرموز Destiny و خلق ا??سانه خود آماده میکند . بانجی در مورد نسخه Beta بازی این جمله را به کار برده است :

" نسخه Beta بازی ، بزرگترین دلیل اثبات ما و اثبات Destiny به شما خواهد بود و شما را برای نسخه نهایی بازی آماده خواهد کرد "

در هر صورت Destiny را میتوان یکی از شانس هاس اصلی بهترین بازی سال 2014 دانست . عنوانی که تا به این لحظه با تحسین های ??راوانی رو به رو شده است و در نمایش آخر این اثر در همایش Destination PlayStation حاضرین آنرا بهترین عنوان در دست ساخت برای پلت??رم Playstation دانستند.

جدیدترین تصاویر منتشر شده از بازی ( برای مشاهده در سایز اصلی بر روی تصاویر کلیک کنید ) :

Destiny_3.jpg

Destiny_4.jpg

Destiny_2.jpg

Destiny_1.jpg

Destiny_5.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بازیه قشنگی باید باشه مرسی بابت مطلب:thumbup:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مردشور ها. برای pc نمیاد . مهدی منو تو باز هم سرمون بی کلاه می مونه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
مردشور ها. برای pc نمیاد . مهدی منو تو باز هم سرمون بی کلاه می مونه

 

همه سرشون بی کلاه میمونه. مگه ??قط واس ps4 نی؟؟؟؟؟؟

ویرایش شده توسط kazy

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...