رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

کچل هایی که به یاد ماندند | معرفی 10 کچل برتر

پست های پیشنهاد شده

همه ما این را میدانیم که همواره شخصیت هایی در بازی ها وجود داشته اند که همیشه به یاد ما مانده اند و از آنها خاطراتی در ذهن ما نقش بسته است چه خوب و چه بد. ولی شاید تا به حال به این مسئله دقت نکرده باشید که برخی از این شخصیت ها را کچل ها تشکیل میدهند. تعجب کردید نه؟ تعجب ندارد که، اصلا مگر کچل ها دل ندارند؟؟

حال ما کچل های به یاد ماندنی دنیای گیم را جدا کردیم و از بین آنها 10 کچل برتر را به شما معر??ی میکنیم:

 

 

 

 

10- Big cheese

Resident evil 4 را به خاطر دارید؟؟ خیالتان راحت نمی خواهیم درباره Ashley و جیغ و داد هایش صحبت کنیم. شخصیت مورد نظر ما کسی نیست جز Big cheese. یکی از باس های بازی که چشم چپش کلید یکی از درها بود و به همین دلیل باید کشته میشد. هر وقت خواستید او را به یاد بیاورید کا??یست یک مرد بلند قد با یک بارانی خاکستری را مجسم کرده سپس تمام موهای سرش را بزنید و به صورتش بچسبانید. تبریک میگویم، Big cheese آماده شد!!

[ATTACH=CONFIG]8630[/ATTACH]

 

 

 

9-Jax

از این لحاظ مطمئن هستیم که اکثر شما Mortal Kombat را تجربه کرده اید. حتی آنهایی که pc باز هستند نیز اکنون میتوانند این عنوان را تجربه کنند. ما هم خواستیم که در این لیست حتما یک شخصیت از این بازی حضور داشته باشد. شخصیت های زیادی بودند ولی در پایان Jax و Quan chi باقی ماندند. چون Jax در بازی های بیشتری از سری MK حضور داشت، انتخاب شد. او همکار Sonia Blade بوده و اولین بار در MK 2 ظاهر شد.

[ATTACH=CONFIG]8631[/ATTACH]

 

 

 

 

8-Commander Shepard

اگر سری بازی های Mass Effect را تجربه کرده باشید حتما Commander Shepard را میشناسید. نام اصلی وی Alan Shepard بوده و صداگذار وی Mark Meer است. Commander Shepard در سه گانه Mass Effect حضور دارد. در ضمن او تاس نیست ولی کچل محسوب میشود!

[ATTACH=CONFIG]8632[/ATTACH]

 

 

 

7-CJ

یکی از خاطره انگیزترین بازی ها تا به حال GTA san andreas بوده. شخصیت اصلی آن را به خاطر دارید؟ بله Carl johnson یا همان CJ خودمان. البته CJ در ابتدای بازی کچل است ولی به لط?? یکی از مزیت های این بازی شما قادر به این هستید که کچل به آرایشگاه ر??ته و با موهای گیس شده خارج شوید!!

[ATTACH=CONFIG]8633[/ATTACH]

 

 

 

6-Prophet

کچل شماره 6 لیست ما کسی است که کمتر قیا??ه و البته کچلی اش را دیده ایم. درست حدس زدید او Prophet سری Crysis است. کسی که cry engine همواره در صدد این بوده که با یک گرا??یک ??وق العاده به رخ ما بکشد. که البته از حق نگذریم مو??ق نیز بوده (??قط از لحاظ گرا??یک).

[ATTACH=CONFIG]8634[/ATTACH]

 

 

 

5-Niko Bellic

از این شخصیت به بعد، ??قط با اسطوره ها طر??یم. شخصیت هایی که همه سبک بازی خودشان را حداقل یک قدم به جلو پیش بردند. پس به خاطر این شخصیت و 4 شخصیت بعد، یک دقیقه سکوت!!

بی شک GTA iv یکی از بهترین و زیباترین بازی هایی است که ساخته شده اند و حال نیز همه ما بی صبرانه منتظر نسخه بعدی بازی هستیم. Nico Bellic هم که شخصیت اصلی این بازی بود، به زیباتر شدن این عنوان کمک شایانی کرد.

[ATTACH=CONFIG]8635[/ATTACH]

 

 

 

4-Cole Mcgrath

شخصیت شماره 4 از لیست 10 ن??ره ما، شخصیت اصلی دو بازی inFamous 1&2 است: Cole Mcgrath یا همان بابابرقی خودمان!! حتما گیمرهای زیادی بدلیل انحصاری بودن این عنوان، نتوانستند آن را تجربه کنند ولی این دلیل نمیشود که Cole Mcgrath در لیست ما حضور نداشته باشد!! دلیل کچل بودن او هم کاملا مشخص است: اگر به شما هم 3200 ولت (چه خبره!!) برق وصل میکردند همه موهایتان میریخت!!

[ATTACH=CONFIG]8636[/ATTACH]

 

 

 

3-Max Payne

در اینکه نیاز به معر??ی ندارد شکی نیست ولی بگذارید حداقل داستان کچل شدنش را برایتان بگویم: یک روز Max در خانه اش نشسته بود که ناگهان متوجه شد ما داریم یک لیست 10 ن??ره از کچل ها تهیه میکنیم. با خودش گ??ت: “مگه چیه من از یکی مثل Big Chesse کمتره که او در لیست باشد ولی من نباشم؟??? بعله اینگونه بود که Max Payne نیز کچل شد و به جمع لیست ما پیوست!! دیگر بیشتر توضیح نمیدهم وگرنه باید داستان پیراهن گل گلی اش را هم باز گو کنم!!!

[ATTACH=CONFIG]8637[/ATTACH]

 

 

 

2-Agent 47

این هم شماره 2 لیست ما. کچلی که به جای مو روی سرش بارکد دارد! حتما تا به حال بازی ??وق العاده Hitman را تجربه کرده اید. این بازی بدون Agent 47 یعنی هیچ! او کسی است که سبک مخ??ی کاری را چند قدم به جلو برد. اگر برایتان همیشه سوال بوده که او چرا کچل است ??قط همین را بدانید که وقتی شما در حال بازی کردن Hitman هستید، در بعضی مواقع از استرس موهایتان میریزد!! او که خودش در بازی حضور دارد را دیگر خودتان حساب کنید!!

[ATTACH=CONFIG]8638[/ATTACH]

 

 

 

1-Kratos

برای ن??ر اول بودن در لیست ما چه کسی بهتر از خدای جنگ؟ کسی که همواره در هنگام ورودش موسیقی زیبای حماسی شنیده میشود، کسی که تمام خدایان و اساطیر یونان را شکست داده یا به درک ??رستاده، کسی که هیچ رحمی ندارد و البته کسی که یک نخ مو بر روی سرش نیست. بدون شک او Kratos سری God of war است. و بدین ترتیب لیست 10 ن??ره ما نیز پایان یا??ت.

[ATTACH=CONFIG]8639[/ATTACH]

 

 

 

در این مقاله سعی کردم که بهترین ها را در لیست بگنجانم و امیدوارم در این امر مو??ق شده باشم. در ضمن سعی کردم که این مقاله تا حدی جنبه طنز نیز داشته باشد پس اگر با کرکتری شوخی کردم، هد?? من ??قط جنبه طنز مقاله بود. در ضمن شخصیت هایی نیز وجود داشتند که هنوزم ن??همیدم کچل محسوب میشدند یا خیر؟ مثل شخصیت Lynch در بازی Kane and Lynch!! که از پشت موهایش بلند بود ولی جلوی موهایش به کلی کنسل شده بود D:

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خیلی مطلب خوبی بود ممنون . محبوب ترین کچل های من kratos و agent47 هستند که واقعا استوره بودند :thumbup:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

واسه من کریتوس و ??رمانده شپرد.با سری mass effect زندگی کردم.معنی کامل rpg هستند هر 3تا بازیش.:thumbup:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

3 تای آخر - البته بگم که متاس??انه mass effect بازی نکردم . کلا یک ساله که شروع کردم به بازی .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...