رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
kazy

5 دليلي که اچ تي سي باور دارد One M8 به گلکسي اس 5 سامسونگ برتري دارد

پست های پیشنهاد شده

htc-one-m8-vs-galaxy-s5.jpg

سندی آموزشی که حاوی برنامه اچ تی سی برای ??روش ام 8 بوده، منتشر شده است. مشخص است که بزرگترین چالش روبروی این سازنده تایوانی مقابله با گلکسی اس 5 بوده و در همین جهت، اچ تی سی 5 دلیلی را که از نظرش ام 8 را بهتر از اس 5 می‌کند، در این سند جای داده است. در ادامه به این 5 دلیل می‌پردازیم با گجت نيوز همراه باشيد.

1 - ??لز پلاستیک را شکست می‌دهدانتظار هم می‌ر??ت که اولین خودنمایی اچ تی سی در برابر سامسونگ با به رخ کشیدن بدنه ??لزی‌اش آغاز شود.??? باور داریم که یک محصول با کی??یت باید با کی??یت به نظر رسد یه و همان حس را نیز القا کند. در حالی که سامسونگ به بدنه‌های پلاستیکی‌اش راضی است، ما با ??لز بیشتر در ام 8، به جلوتر حرکت کرده‌ایم. این هوشمند با طراحی و ساخت خیره کننده‌اش به راحتی در دستانتان جای می‌گیرد و حس حسادت دیگران را بر می‌انگیزد???.

2 - دو بلندگوی جلویی قدرتمنددر این قسمت که اصلا رقابتی وجود ندارد، زیرا این دو بلندگو حتی 25٪ از بلندگوهایی که در مدلهای پیشین اچ تی سی است??اده می‌شده نیز بلندترند. صدای ش??ا?? و بلند لذت شما را درگوش ??را دادن به موسیقی، بازی کردن، تماشای ??یلم، تماس ویدئویی و غیره بیشتر می‌کند.

3 - است??اده یک دستی راحت و دسترسی سریعترما برای شما دسترسی به آنچه برایتان از اهمیت بیشتری برخوردار بوده است راحت تر کرده‌ایم. با ویژگی Motion Launch تنها چیزی که نیاز است یک سوئیپ ساده برای باز کردن یک برنامه یا دو ضربه برای روشن کردن ص??حه نمایش است و دست دیگرتان را هم برای نگه داشتن ساندویچتان آزاد می‌گذارد.

4 - اولین دوربین Duo با ا??کتهای گرا??یکیدو لنز بهتر از یک لنز است. این دو لنز با یکدیگر برای ایجاد عکسهایی با کی??یت و عمق دار و همراه با جزئیات ??راوان کار کرده و به شما امکان ایجاد تصاویری را می‌دهند که انداختن آنها تا پیش از این با دوربین‌های اسمارت??ونهای دیگر ممکن نبوده است. UFocus به کاربر اجازه می‌دهد که بخشی از تصویر را که می‌خواهد روی آن ??وکوس کند انتخاب کرده و ویژگی Foregrounder هم اجازه می‌دهد پیش یا پس از عکسبرداری، امکان اضا??ه کردن ا??کت را داشته باشید. به طور کل این دوربین هر کنترل هنرمندانه‌ای را که بخواهید در اختیارتان می‌گذارد.

5 - اچ تی سی با وجود HTC Advantage ارزش بیشتری را ??راهم می‌کندما بدنه با کی??یت را با خدمات با کی??یت همراه کرده‌ایم. ارائه گارانتی تعویض شیشه شکسته در مدت 6 ماه ابتدای مالکیت تل??ن و تعهد در آپدیت بموقع نرم‌ا??زارها و غیره از این قبیل هستند و باور داریم زمانی که اچ تی سی می‌خرید، بهترین را خریده‌اید و باید همانگونه هم بماند.

htc-one-m8-vs-galaxy-s5-1.jpg

نظر شما در مورد این دو گوشی چیست ؟ شما کدام یک را می پسندید ؟

 

 

منبع : گجت نیوز | gadgetnews.ir

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...