رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
kazy

گلکسي اس 5 ، برنده عنوان بالاترين عمر باتري در ميان پرچم داران : استقامت باتری در حد یک تبلت !

پست های پیشنهاد شده

 

galaxy-s5-battery.jpg

ما هم اکنون یک قهرمان جدید در بخش استقامت باتری داریم و این قهرمان کسی نیست جز گلکسی اس ۵ سامسونگ. در تست انجام شده (توسط ??ون آرنا) این پرچمدار سامسونگ به امتیاز خیره کننده ۸ ساعت ۳۸ دقیقه در بخش استقامت باتری دست یا??ت که بهترین نتیجه ای است که تاکنون توسط یک پرچمدار ثبت شده است. البته این اسمارت ??ون چند دقیقه قبل از Xperia C سونی قرار دارد، یعنی اسمارت ??ونی که دارای طولانی ترین عمر باتری می باشد که تاکنون تست شده است.

همچنین این محصول سامسونگ تنها ۲۰ دقیقه با دارنده قدرتمندترین باتری در بین دستگاهها (اسمارت ??ون و تبلت) یعنی Galaxy NotePRO ??اصله دارد. در واقع استقامت باتری این دستگاه به اندازه باتری آیپدایر اپل می باشد، تبلتی که بدلیل داشتن یک باتری خوب کاملا شناخته شده است.

 

نکته مهم و جالب اینجاست که Galaxy S5 این امتیاز را تنها با یک باتری ۲۸۰۰ mAh بدست آورده و در این بخش از ??بلت های مختل?? که از باتری با ظر??یت بیش از ۳۰۰۰mAh بهره میبرند پیشی گر??ته است. به نظر می رسد که تکنیک های صر??ه جویی در مصر?? انرژی که سامسونگ برروی این محصول است??اده کرده بخوبی کار می کند.

 

در هنگام معر??ی گلکسی اس ۵، شرکت سامسونگ اعلام کرد که این دستگاه حدود ۱۰ ساعت در بخش مرور اینترنت، ۱۲ ساعت در پخش ??یلم اچ دی و ۲۱ ساعت برروی مکالمه ۳G دوام دارد. حال می توان با اطمینان گ??ت که این وعده سامسونگ کاملا صحیح است و حتی دوام باتری بیش از زمان گ??ته شده می باشد. در اسکریپت اجرا شده توسط ??ون آرنا برای تست باتری، روشنایی ص??حه نمایش برروی ۲۰۰ نیت تنظیم شد و ترکیبی از الگوهای مرور وب و نمایش محتوا برروی دستگاه اجرا گردید. باتوجه به وجود ص??حه نمایش AMOLED برروی آن، مقدار بسیار زیادی رنگ س??ید نیز در طول تست نمایش داده شد.

galaxy-s5-battery-1.jpg

قبلا در مورد تکنیک های صر??ه جویی در انرژی PowerXtend suite که شامل WebXtend, NavXtend و GameXtend می باشد توضیح داده شده است. همه این ویژگی ها برای ا??زایش عمر باتری در شرایط مختل?? مورد است??اده قرار می گیرند. اگر چه این ویژگی ها نرم ا??زاری هستند، اما سامسونگ به خوبی آنها را برروی این پرچمدار خود پیاده سازی کرده است. دلیل درست کار کردن این ویژگی ها نموداریست که مشاهده می کنید. امید می رود که سایر تولیدکنندگان اندرویدی نیز توجه ویژه ای به مجموعه PowerXtend suite داشته باشند چرا که عمر باتری یکی از بخش هایی است که اکثر کاربران توجه خاصی به آن دارند.

 

منبع : گجت نیوز | gadgetnews.ir

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

و صد البته اشغال ترین بدنه در میان پرچم داران

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من مطمئنم سونی باز هم عجله کرده،

سر z1 که یادتونه ??ریمور آزمایشی روش بود که تو سایت ها ازش ریویو نوشتن.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
و صد البته اشغال ترین بدنه در میان پرچم داران

 

موا??قم شدید:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

روزی 6 تا گوشی میزنه یکیشم درست حسابی نیس مسخره

ویرایش شده توسط kazy

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...