رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
kazy

بر خلاف اکثر پرچمداران جديد Sony Xperia Z2 همچنان با کمبود مواجه است

پست های پیشنهاد شده

[h=2][/h]

حتی بعضی کارشناسان اعلام کرده اند که شاهد تاخیری ۵ تا ۷ ماهه در عرضه این محصول در ایالات متحده، بریتانیا و هنگ کنگ خواهیم بود. اخیرا بعضی از خرده ??روشان بریتانیایی کار عرضه س??ارشاتی که بصورت پیش ??روش ثبت شده است را از دیروز آغاز کرده اند، این درحالیست که عرضه اصلی آنها در تاریخ ۱ May شروع می شود. همچنین در اوایل ماه میلادی جاری، سونی هنگ کنگ اعلام کرد که این پرچمدار سونی در ماه June از راه می رسد.

 

جمعه گذشته، شرکت سامسونگ پرچمدار جدید خود گلکسی اس ۵ را در ۱۲۵ کشور مختل?? و تقریبا بدون هیچ مشکلی عرضه کرد. در ماه آینده میلادی این آمار به ۳۵۰ اپراتور مختل?? و ۱۵۰ کشور ا??زایش خواهد یا??ت. انتظار می رود که در ۱ ماه اول از عرضه این محصول سامسونگ حدود ۱۰ میلیون عدد از آن عرضه شود. حتی اخیرا گزارشی منتشر گردید که براساس آن اعلام شد که در بعضی از مناطق شاهد ا??زایش ??روش این اسمارت ??ون نسبت به گلکسی اس ۴ به میزان ۳۰ تا ۱۰۰ درصد بوده ایم.

 

HTC One M8 نیز از اواخر ماه میلادی گذشته در امریکا، بریتانیا، استرالیا، سنگاپور، چین و تایوان در دسترس قرار گر??ت. براساس اعلام منابع تمامی موجودی رنگ اصلی این اسمارت ??ون به ??روش ر??ته ولی HTC به سرعت درحال ارسال این دستگاه است تا کمبودی در این بخش احساس نشود. انتظار می رود که این شرکت تایوانی در سه ماهه جاری حدود ۳ تا ۵ میلیون دستگاه از پرچمدار خود را عرضه کند.

sony-xperia-z2-1.jpg

در مورد ال جی هم، این شرکت به رکورد ??روش ۱۵ میلیون اسمارت ??ون در سه ماهه ??علی نزدیک شده و عرضه محصولات مهم این شرکت برای پاسخگویی به تقاضای موجود به خوبی درحال انجام است. اسمارت ??ون سطح بالای LG G Pro 2 به خوبی در بازارهای مختل?? در دسترس است و هیچگونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 

درحالیکه اکثر رقبای سونی تقریبا بدون هیچ مشکلی درحال عرضه و ??روش محصولات خود هستند، سونی درحال از دست دادن سهم خود در بعضی از بازارهاست. سونی می بایست قبل از جدی تر شدن این مشکل و از دست دادن سهمی بیشتر، هر چه سریعتر ??کری به حال این مشکل ایجاد شده بکند.

 

منبع : گجت نیوز | gadgetnews.ir

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
عکسش ماله zهه!

 

??رقی نداره داداش.اینا که ظاهر همشون یکیه. شما باطنو دریاب.:thumbup:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سونی هیچ وقت تو هیچ چیزی کمبود نداره.تازه همیشه نسبت به همه بهتر و قویتر و زیباتر هم هست.حالا هی مقاله بزنین.:biggrin2::thumbup:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این تاخیر برای است??اده از لوله های خنک کننده و اختلا?? بدنه با ص??حه بوده،

خیلی بهتر از اینه که مثل شرکت هایی مانند (سامسونگ و...) اول محصول رو بدست مشتری برسونن، بعد از چند تا ان??جار و آتش سوزی و... بیانمحصول رو اصلاح کنند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...