رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
kazy

نبرد بازي هاي انحصاري به تلفن هاي هوشمند رسيد

پست های پیشنهاد شده

[h=2][/h]

براساس گزارش منتشر شده توسط وال‌استریت ژورنال، بازی‌ها یکی از پردرآمدترین شاخه‌های موجود در دسته بندی اپلیکیشن‌های موجود برای تل??ن‌های‌هوشمند و تبلت‌ها هستند، از این‌رو بازیگران اصلی دنیای ابزار‌های موبایل که شامل اندروید و iOS است در حال یارگیری برای ورود به ??از بعدی مبارزه و جذب کاربران هستند. دست‌اندرکاران هر دو پلت??رم سعی دارند تا با جذب بازی‌ها و توسعه‌دهندگان این بازی‌ها به تیم خود، از گزینه‌های بیشتری در بازار برای مجاب کردن کاربران برخوردار باشند. پلت??رم‌های نامبرده با ارائه‌ی خدماتی چون جایگیری در بهترین مکان در ??روشگاه آنلاین و همچنین جذب آگهی‌های مناسب برای پورتال اختصاصی بازی‌ها، توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن‌های پرطر??دار را در سمت خود نگه داشته و بازی‌های محبوب را به یک اپلیکیشن اختصاصی برای پلت??رم خود بدل کنند. برای مثال می‌توان به 2 Plants Vs. Zombies اشاره کرد که سال گذشته ابتدا برای ابزار‌های اپلی ارائه شد و پس از گذشت دو ماه کاربران اندرویدی قادر به است??اده از این اپلیکیشن شدند.

 

سری بازی‌های Cut The Rope نیز از چنین الگویی پیروی کرده‌اند. همچنین کمپانی بازی‌سازی Gameloft که بازی‌های چون Asphalt را برای ابزار‌های موبایل عرضه می‌کند، علی‌رغم شنیده‌ها که حاکی از مذاکرات این کمپانی برای عرضه‌ی عناوین اختصاصی برای iOS داشت، این کمپانی همچنان به عرضه‌ی بازی‌های خود برای هر دو پلت??رم ادامه خواهد داد. برخلا?? کنسول‌های بازی و علی‌رغم تلاش‌های کمپانی‌های حامی این دو پلت??رم، هیچ‌یک قادر به جذب یک عنوان بازی به‌عنوان یک نمونه‌ی اختصاصی نشده است. پیش‌بینی‌ها نیز حکایت از این امر دارند که است??اده از بازی‌های اختصاصی به امری متداول در ابزار‌های قابل حمل تبدیل نخواهد شد، اما گوگل و اپل سخت تلاش خواهند کرد تا عناوین اختصاصی بیشتری را جذب اکوسیستم خود کنند.

 

منبع : گجت نیوز | gadgetnews.ir

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مسخره بازی حدی داره دیگه . اون کنسول که بازی رو انحصاری میکنه ، اسمش کنسول بازیه و هسته ی کاربردش بازیه . اپلیکشن های دیگه رو انحصاری کردند دیگه بسه . همینطوری من که هیچ کنسولی ندارم دهنم سرویس شده حالا بیا از گوشی هم بخور . ولی اینطور که بر میاد اپل میخواد انتقام شکستش تو بازی از ماکروسا??ت رو از اندروید بگیره

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...