رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

توضیحات تهیه کننده Bound by Flame در رابطه با گیم پلی و نسخه PS4 این عنوان

پست های پیشنهاد شده

Bound-by-Flame-1.jpg

 

بازی Bound by Flame یک عنوان در سبک اکشن نقش آ??رینی با مضمون ??انتزی است که در ۹ می ۲۰۱۴ برای PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox 360 و PC عرضه خواهد شد. به تازگی اطلاعاتی در رابطه با کی??یت این عنوان بر روی کنسول نسل هشتم شرکت سونی یعنی PS4 به همراه جزئیاتی از گیم پلی منتشر شده است که در ادامه نگاهی به آنها می اندازیم.

تهیه کننده این عنوان آقای Walid Miled از استدیو Spider Games خطاب به ا??رادی که تمایل دارند نسخه PS4 این عنوان را تهیه کنند گ??ته اند:

Bound by flame بر روی PS4 با رزولوشن ۱۰۸۰p و ??ریم ریت حدود ۳۰ تا ۶۰ اجرا خواهد شد که بستگی به میزات شلوغی محیط بازی دارد.

در ادامه آقای Miled از سبک های مختل?? مبارزه سخن گ??ته اند:

شما زمانی که بازی را آغاز می کنید، نیاز به انتخاب کلاس خاصی نخواهید داشت و آن را به مرور با پیشر??ت در گیم پلی ایجاد خواهید کرد. دو سبک مبارزه وجود دارد. در نقش “Warrior??? شما سلاح های دو دستی سنگین حمل خواهید کرد که شامل شمشیر، پتک و تبرهای مختل?? می شود. این نوع سبک مبارزه را شما می توانید با کلاس تانک مقایسه کنید. آنها می توانند آسیب های محیطی وارد کنند، قابلیت های دیگران را موقع اجرا قطع کنند و حتی سپرهای سبک را در هم بشکنند. با این سبک شما می توانید دشمنان را در جای خود نگه دارید و به سمت آنها با یک حمله محیطی محلک هجوم ببرید. سبک بعدی دو خنجره است که با نام “Ranger??? شناخته می شود. این یک سبک پرسرعت است که مخصوص مخ??ی کاری و مبارزات بزن و در رو ایجاد شده. در زمانی که از دید دشمنان مخ??ی هستید می توانید خنجر های خود را برای وارد کردن آسیب اضا??ه به پشت دشمنان ??رو کنید. ما اطمینان خاطر حاصل کرده ایم که تمامی مبارزات ??رصتی برای مخ??ی کاری هم داشته باشند.

منبع گیم??ا

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...