رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

جزئیات Final Fantasy XV بر روی سایت های رسمی Xbox One و PS4 در ژاپن

پست های پیشنهاد شده

FFXV_Noctis-250x140.jpg

 

بسیاری از طر??داران این سری بازی منتظر ارائه شدن اطلاعاتی در مورد Final Fantasy XV در E3 امسال هستند. اما وبسایت تازه به روز شده ی Xbox One در کشور ژاپن اطلاعای بسیار جالب و رسمی از بازی ارائه کرده است. این اطلاعات شامل اشاراتی به سیستم مبارزه ی بازی می شود

متنی که در وبسایت Xbox One قرار داده شده است: “ Final Fantasy XV دارای سیستمی پویا، قدرتمند و با کی??یت بالا است که تا به حال در هیچ نسخه ای از بازی شاهد نبوده ایم. با توجه به قدرتی که کنسول های نسل جدید به ما داده اند، کارکترها قادر هستند تا آزادانه در تمامی صحنه ها حرکت کنند. در ادامه باید گ??ت که سیستم مبارزات بسیار پیشر??ته تر شده است. حال می توانید با سوئیچ کردن استراتژیک بین کارکتر ها در هنگام مبارزه، از مبارزه های خود لذت بیشتری ببرید.???

 

 

 

FFXV_Noctis-200x112.jpg

 

 

در خبری جالب تر، پس از قرارگر??تن اطلاعات ذکر شده در وبسایت Xbox One، سونی هم اطلاعاتی در مورد این بازی در وبسایت خود قرار داد که کاملا با مطالب گ??ته شده در وبسایت Xbox One مت??اوت است. در این توضیحات به مکانیک بازی اشاره شده است. در این متن آمده است: ??? مبارزات قرار گر??ته در بازی Final Fantasy XV نسبت به نسخه های قبلی این بازی پیشر??تی چشمگیر داشته است و بازی به کی??یت بازی های اکشن و مبارزه ای شده است. سیستم مبارزات و سوئیچ های بین آنها بسیار طبیعی و واقع گرایانه شده است. مبارزه تنها به کارکتر اصلی بازی محدود نشده و شما می توانید از کارکتر های دیگر برای مبارزه ها است??اده کنید. همچنین شما می توانید حملات ترکیبی داشته باشید و پس از مبارزه به کمک همراه خود، از ا??کت های پویای این بازی لذت ببرید. شخصیت اصلی بازی توانایی مبارزه با سلاح های مختل?? را خواهد داشت و می تواتد به سرعت در هنگام مبارزات حرکت کرده و با حرکات زیبایی به دشمنان حمله کند. شما می توانید با کمک یکی از هم پیمانان خود با غول های بازی روبرو شوید. قابلیت مبارزه های گروهی با همپیمانان و همکاری جذاب آنها از نکات مهم این بازی به شمار می آید.???

اینکه هر دو کنسول و شرکت توصی??ی مت??اوت از بازی داشته اند بسیار جالب است. هر دو شرکت سعی کرده اند به جای گ??تن جمله های کلیشه ای بازی را برای خریداران و طر??داران جذاب تر معر??ی کنند. باید صبر کرد و دید که Final Fantasy XV از طر?? کدام شرکت در E3 معر??ی خواهد شد. سونی یا مایکروسا??ت؟ یا حتی هر دو.

منبع گیم??ا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عاشق ??اینال ??انتزی هستم واقعا.همیشه که نمیشه rpg غربی بازی کرد بعضی وقتها هم یه jrpg حسابی حال ادم رو جا میاره.وقتی هم اسم jrpg میاد چی بهتر از سلطانش یعنی ??اینال ??انتزی.:hd:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...