رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

دل‌بوسکه: آنچلوتي فوتبال را غني کرده است

پست های پیشنهاد شده

[h=2]سرمربي تيم ملي اسپانيا به تمجيد از همتاي ايتاليايي‌اش در رئال مادريد پرداخت.[/h]00939328.jpg

 

ويسنته دل بوسکه اعلام کرد که پيروزي چهار بر ص??ر رئال مادريد مقابل بايرن‌مونيخ در دور بر گشت مرحله نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا «نمايشي از ??وتبال بود و نشان داد که سرمربي ايتاليايي ??وتبال را غني کرده است.»

 

به نقل از ??ارس، وي اظهار داشت: اين نمايش رئال بود و از همه لحاظ بازي عالي را با مالکيت توپ و قدرت آتشينش به نمايش گذاشت. رئال مادريد خيلي بهتر از بايرن بود که ??رصت‌هاي کمي در اين مسابقه داشت و شوت‌هاي بازيکنانش دقت کا??ي را نداشت.

 

سرمربي سابق رئال مادريد آنچلوتي را يک سرمربي خوب که ??وتبال را غني کرده، دانست و ا??زود: آنچلوتي علاوه بر ر??تار و روابط خوبي که نشان داده است، تيم پيچيده‌اي را هدايت کرده است. وي کم‌کم تيم را ساخت و نه از روز اول اما با گذشت زمان بازيکنان به هم نزديک شدند و پايه يک تيم خوب طرح‌ريزي شد.

 

وي خاطرنشان کرد: اين بدترين روز گوارديولا بود. به خاطر کارش در بارسلونا و رقابتي که در بايرن با آن روبرو است، او را تحسين مي‌کنم اما او شخصيت قدرتمندي دارد. رويارويي با بازيکناني که در بايرن هستند و به زبان ديگري صحبت مي‌کنند، مهارت زيادي مي‌خواهد. او نمونه خوبي از يک مربي اسپانيايي است.

 

سه‌شنبه شب در قالب دور برگشت مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا؛ رئال مادريد مو??ق شد در آليانس آره‌نا چهار بر ص??ر بايرن‌مونيخ را شکست داده و ??يناليست شود.

منبع ورزش 3

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...