رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

با جزئیات جدیدی از پروژه انحصاری David Cage همراه باشید

پست های پیشنهاد شده

The-Dark-Sorcerer-670x376.jpg?57efa4

 

 

همانطور که همه ما می دانیم استودیو Quantic Dream در حال کار بر روی یک عنوان انحصاری PS4 است و در E3 گذشته نیز آنها با نمایش دموتکنیکی The Dark Sorcerer گوشه از توانایی های موتورگرا??یکی خود بر روی سخت ا??زار PS4 را نمایش دادند .

 

بتازگی در جدیدترین آگهی شغلی این استودیو ، بخشی به عنوان "انیماتور حر??ه ای " وجود دارد که بتواند بدون است??اده از تکنولوژی Motion Capture انیمیشن صورت کاراکتر ها را به بهتری شکل بوجود آورد . از جمله حرکات "حیوانات ، هیولاها ، وسایل نقلیه و ... "

این اولین بار نیست که است??اده از هیولا ها و مضامین تخیلی در کنار اسم Quantic Dream به چشم می آید اگر به یاد داشته باشید در دموتکنیکی The Dark Sorcerer نیز چنین مضامینی وجود داشت و احتمال دارد این موضوع به عنوان جدید Quantic Dream مرتبط باشد . البته اشاره به وسایل نقلیه میتواند در تضاد با The Dark Sorcerer باشد اما نباید ??راموش کرد دمو تکنیکی صر??ا نمایشی از یک محیط برجسته مدرن بود .

از طر?? دیگر شاید این موضوع هیج گونه ارتباطی را به The Dark Sorcerer نداشته باشد و صر??ا در مورد خلق یک عنوان علمی تخیلی توسط "دیوید کیج" باشد که در آن مضامینی نظیر هیولاها نیز وجود دارد . اگر به یاد داشته باشید Quantic Dream با خلق Omikron چنین مضامینی را بکار برد و در این زمینه بی تجربه نیست .

درنهایت این آگهی شغلی را میتوان یک قطعه جدید از پازل عنوان جدید Quantic Dream شمرد و در نهایت باید برای روشن شدن ماجرا تا E3 2014 و معر??ی احتمالی یکی از بزرگترین پروژه های انحصاری PS4 صبر کنیم .

منبع پردیس گیم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...