رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

Xbox One پلتفرم اصلی Call of Duty : Advanced Warfare نخواهد بود : نسخه ی PS4 پورت اصلی را خواهد داشت

پست های پیشنهاد شده

22-250x140.jpg

 

تا کنون تک نمایش عنوان Call of Duty : Advanced Warfare از روی کنسول Xbox One بوده است و حتی اعلام شده این نسخه دارای یک DLC اضا??ه است به همین دلیل باز هم انتظار می رود که نسخه ی Xbox One پلت??رم اصلی این عنوان همانند نسخه های پیشین باشد اما حال اعلام شده PS4 پلت??رم اصلی بازی است.

یکی از منابع داخلی Activision با نام Ahsan Rasheed با نام کاربری thuway در ??روم NeoGAF اعلام کرده است که پلت??رم اصلی این عنوان Xbox One نمی باشد و طبق شایعاتی که پیش از عرضه ی بازی منتشر شده بود پورت اصلی بازی بر روی PS4 خواهد بود. به گ??ته ی وی این اولین بار در این سری است که تمرکز اصلی تیم سازنده بر روی کنسول سونی است :

شما در این رابطه باید به میزان بازخورد توجه کنید. همه ی تولید کنندگان در حال حاضر PS4 را ترجیح می دهند زیرا اکنون در بیشتر خانه های این کنسول وجود دارد و انکار این امر سخت است زیرا PS4 در همین زمان اندک ۷ میلیون دستگاه ??روش داشته است. توسعه دهنگان این نسخه از ابتدا این ??کر را در سر خود داشته اند و به انجام بازی با کنسول PS4 ??کر می کردند.

Call of Duty : Advanced Warfare با هد?? پیش بینی جنگ های آینده که در آن هر دو ??اکتور ??ناوری و تاکتیک های نظامی اهمیت دارد، ساخته شده است و سبک جدیدی از مبارزات در بازی های شوتر را ایجاد می کند. عملکرد خیره کننده ی یکی از مردان قدرتمند این دوران که Jonathan Irons نام دارد و نقش او را بازیگر برنده ی اسکار یعنی Kevin Spacey ای??ا می کند باعث بروز نسل جدیدی از جنگ ها می شود. Call of Duty : Advanced Warfare در آینده ی صورت می گیرد که در آن تکنولوژی در کنار تاکتیک های نظامی کنونی از اهمیت بالایی برخوردار است. در چشم اندازی که تیم سازنده از آینده ی دنیا داشته است نیرو های نظامی خصوصی یا به عبارت دیگر PMC ها نقش اصلی را در میدان های نبرد ای??ا می کنند و مرز و حدودی برای آن ها وجود ندارد و می توانند مرز های کشور ها و قوانین جنگ را از نو بازنویسی کنند و Jonathan Irons موسس و مدیر کل بزرگ ترین این شرکت ها که Atlas نام دارد، در مرکز این شرکت ها قرار گر??ته و به نوعی سردمدار آن ها است. شخصیت اصلی بازی ??ردی به نام Private Mitchell می باشد که در ابتدا تقنگدار نیروی دریایی آمریکا بوده ولی به واسطه دعوت یکی از دوستانش به نام Will Irons که ??رزند Jonathan Irons است وارد شرکت خصوصی نظامی Atlas می شود.

Call of Duty : Advanced Warfare در تاریخ ۴ نوامبر عرضه خواهد شد. نسخه های نسل هشتمی و PC این عنوان توسط استدیو Sledgehammer Games و نسخه های نسل ه??تمی نیز توسط یک استدیو جداگانه ساخته می شود.

منبع گیم??ا

 

[h=3][/h]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...