رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
edzio

Sledgehammer: ما بازخوردهای هوادران را بسیار جدی می گیریم

پست های پیشنهاد شده

call-of-duty-advanced-warfare-cover.jpg اینطور که به نظر می رسد نظرات هواداران برای سازندگان سری جدید Call of Duty از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

آقای Michael Condrey به عنوان یکی از موسسین Sledgehammer Games طی پست خود در سایت Reddit اعلام کرده اند که نظرات هواداران بسیار برای این استدیو حائز اهمیت است. البته این نکته را نیز متذکر شده اند با اینکه Sledgehammer به بازخورد هوادران گوش خواهد سپرد، الزاما بدین معنی نمی باشد که تمامی نظرات پاسخ داده شوند و یا مورد تایید قرار گیرند. آقای Condrey گ??ته اند:

استدیو Sledgehammer Games بازخوردهای هواداران را بسیار جدی می گیرد. با حضور چشم گیر صدای ۴۰ میلیون ن??ر، ما همیشه شاهد رقابت دیدگاه ها در مجامع مختل?? هستیم. همچنین ما علاقه بسیار زیادی را به بازی که می خواهیم ارائه کنیم داریم. کلیت حر?? من این است که به نظرات شما گوش خواهیم کرد، حتی اگر پاسخی دریا??ت نکنید یا اینکه موا??قتی با آن صورت نگیرد.

به همین منظور از حضور و کمک های شما برای هر چه بهتر شدن بازی هایمان از شما تشکر به عمل می آوریم. تمامی سازندگان حاضر بر روی این پروژه یک هد?? دارند و آن ارائه بالاترین سطح کی??ی در طول حر??ه ما می باشد.

در دیگر پست Reddit آقای Condrey اعلام کرده اند که جامعه eSports یک همکار بسیار ارزشمند برای سری بازی Call of Duty محسوب می شود. ایشان نمی گویند که Call of Duty: Advanced Warfare به بازیکنان حر??ه ای چه جوایزی را اعطا خواهد کرد اما بازیکنان حاضر در eSports نا امید نخواهند شد:

 

<<امیدواریم که در آینده بتوانیم در رابطه با بخش چند ن??ره بسیار هیجان انگیز بازی Call of Duty Advanced بیشتر صحبت کنیم. تا آن موقع این را می توانم بگویم که مشغول کار بر روی ارائه یک چیز مخصوص به جامعه مسابقه دهندگان خواهیم بود.>>

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...