رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
edzio

GameSeek : قیمت کنسول PS4 در این هفته تا کمتر از £۲۹۹ کاهش پیدا خواهد کرد

پست های پیشنهاد شده

 

PS4console-l1-670x344-250x128.jpg اگر شما در بریتانیا زندگی می کنید و هم اکنون هم قصد خرید کنسول PS4 را دارید، بهتر است چند روزی منتظر بمانید. زیرا طبق گ??ته ی یکی از مراجع معرو?? بریتانیایی، GameSeek اعلام کرد که طبق رای های زیاد برای کاهش قیمت کنسول معرو?? PS4، قیمت در حال تغییراتی تا آخر ه??ته ??علی است.

هنوز چیزی از سوی شرکت سونی اعلام نشده و هنوز این شرکت در این باره سکوت اختیار کرده است. طبق گ??ته های این مرجع بریتانیایی به نظر می رسد که قیمت ??علی کنسول PS4 تا قیمت £۲۹۹٫۹۹ کاهش پیدا کند. به احتمال زیاد اگر امر کاهش قیمت واقعیت داشته باشد، شرکت سونی در حال همکاری با برخی از شرکت های تولید قطعه یا بازی و یا… دراروپا است. اگر شما هم در این رابطه هیجان انگیز هستید می توانید مروری بر این لینک در مورد FQA داشته باشید. همگی می دانیم اکثر مردم هستند که کنسول PS4 همراه با دسته و وسایل اضا??ی آن را کمتر از قیمت £۲۹۹٫۹۹ تهیه کرده اند.

به احتمال زیاد این کاهش قیمت باعث اثر گذاری و همچنین پیشر??ت و ا??زایش چشم گیری در مقدار ??روش کنسول PS4 خواهد بود. پیشنهاد می کنیم که قیمت این کنسول در این روز ها در حال تغییر است، قبل از خرید حتما به خوبی در مورد خرید خود ??کر و مشورت کنید.

لازم به ذکر است که مرجع معرو?? GameSeek قبلا هم در مورد تخ??ی?? کنسول Xbox one خبرهایی اعلام کرده بود، ولی این بار به نظر می رسد میزان در صد کاهش قیمت کنسول PS4 چندین برابر نسبت به آن موقع و تخ??ی??ات کنسول Xbox one است. ظاهر مرجع GameSeek انتظار یک خانه و انبار کامل از PS4 را با قیمت کمتری دارد!

هنوز چیز رسمی ای در مورد تخ??ی?? کنسول PS4 از سوی شرکت سونی اعلام نشده است. در این هنگام شما می توانید برای کسب اطلاعاتی بیشتری در این باره به این لینک مراجعه کنید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...