رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

Lords of the Fallen به دلیل مقایسه های فراوان با Dark Souls آغاز سختی داشته است

پست های پیشنهاد شده

lords-of-the-fallen-7-Copy.jpg

 

سازندگان Lords of the Fallen از شروع بسیار سخت این عنوان سخن گ??ته اند که توضیحات آنان را می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.

آقای Tomasz Gop به عنوان تهیه کننده اجرایی استدیو Deck13 توضیح داده اند که به دلیل مقایسه های انجام شده بین ساخته محبوب استدیو From Software یعنی Dark Souls با عنوان Lords of the Fallen، آغاز مراحل ساخت بسیار طاقت ??رسا بوده است. با توجه به صحبت هایی که سازندگان Lords of the Fallen تا کنون داشته اند این عنوان نیز مانند Dark Souls از درجه سختی بسیار بالایی برخوردار است.

آقای Gop در مصاحبه با DigitalSpy می گویند:

من حدود یک سال پیش یا بیشتر دوره بسیار سختی را گذراندم. آغاز ساخت یک بازی که شباهت هایی با دیگر عناوین دارد بسیار مشکل است حتی اگر آن عنوان منبع بسیار خوبی برای الهام گیری باشد.

اما در همین حال با خود می گ??تم که به صحب های دیگران توجه نکنم و به ساخت بازی ادامه دهم. مهم نیست آنها چه ??کر می کنند ??قط یک بازی ضعی?? با الهام گیری بسیار بد نباید از آب در بیاید. از آن موقع است که من یک ن??س راحت می توانم بکشم.

تا حالا نشده است مردم به من بگویند که شما کاملا این بازی را کپی برداری کرده اید که خود همین مسئله بسیار خوب می باشد. برای ساخت این بازی از موارد مختل??ی الهام گر??ته شده است و همه هم می توانند آن را به راحتی مشاهده کنند. قرار نیست من چنین چیزی را مخ??ی کنم.

ما یک سری بازی مبارزه ای در صنعت داریم مانند Tekken و Street Fighter یا عناصری مانند سری Souls. تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا کلیه مواردی که این بازی را سخت نشان می داد رعایت کنیم مخصوصا برای ا??رادی که با بازی ها مانند یک کتاب ۶۰۰ ص??حه ای ر??تار نمی کنند و کار به جایی خواهد کشید که ناخن های خود را خواهند خورد.

Lords of the Fallen امسال برای PC, PS4 و Xbox One عرضه می شود

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...