رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

نسخه ی PS4 عنوان Watch Dogs بهترین گرافیک را در میان کنسول ها دارد

پست های پیشنهاد شده

86-250x140.jpg

 

بحث درباره ی گرا??یک عنوان Watch Dogs بر روی کنسول نسل هشتمی سونی یعنی PS4 بسیار زیاد است. به تازگی در ص??حه ی پلی استیشن عنوان Watch Dogs اعلام شده است که نسخه ی PS4 این عنوان بهترین گرا??یکی در در میان نسخه های کنسولی خواهد داشت. سونی این مطلب در در پاسخ به سوال عده ی زیادی از طر??داران بیان کرد و این در حالی است که چندی پیش سونی رسما تایید کرد که نسخه ی PS4 این عنوان با کی??یت ۱۰۸۰p و ۶۰ ??ریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. تا کنون اکثر بازی های مولتی پلت??رم که عرضه شده اند، دارای گرا??یک بهتری در کنسول PS4 نسبت به نسخه های کنسولی دیگر بوده اند و گویا Watch Dogs نیز از این قاعده مستثنا نمی باشد. Watch Dogs بر مبنای ایده های جدید بنیان گذاری شده است و المان های موجود در بازی کاملا جدیدی می باشند و نمونه ی آن ها تا کنون در هیچ بازی رایانه ای مطرح دیگری دیده نشده است. مهم ترین و البته جدید ترین ایده ای که در بازی وجود دارد قابلیت هک کردن است، چیزی که در اولین نمایش بازی به خوبی به تصویر کشیده شده بود و توانست خود را به عنوان المان اصلی گیم پلی و حتی داستان بازی مطرح کند. شخصیت اصلی بازی یک هکر با تجربه و البته زخم خورده به نام Aiden Pearce می باشد که قرار است از قدرت اصلی خود یعنی هک کردن در جهت انتقام گر??تن است??اده کند. Watch Dogs یک عنوان Open World است که شما را به یکی از بزرگ ترین شهر های آمریکای شمالی یعنی شیکاگو می برد، جایی که همه چیز توسط سیستم های نظارتی ??اسد کنترل می شود و این جا است که باید یک قهرمان خیزش کند و شهر را از خ??قان نجات دهد اما Aiden قهرمانی نیست که شما انتظار آن را خواهید داشت.

Watch Dogs قرار است بر روی PS4 با ۶۰ ??ریم بر ثانیه و کی??یت ۱۰۸۰p اجرا شود. همچنین نسخه ی PC بازی نیز با کی??یت ۴K و ۶۰ ??ریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.

این عنوان قرار است در ۲۷ ماه می سال ۲۰۱۴ ( ۶ خرداد ۹۳) بر روی کنسول های نسل ه??تم و هشتم و PC منتشر شود و در تاریخ نا معلومی نیز بر روی Wii U عرضه خواهد شد.

منبع گیم??ا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...